Kakkaamisvinkkejä julkiseen vessaan?
Kommentit (69)
vaan kertakaikkiaan kaki yleisessä vessassa. Enkä kylässä. Olen vaikka 4 päivää paskomatta jos en pääse kotivessaan.
Tämä on toki ongelma.
Joskus pitkällä sukulaisvierailulla olen yöllä hiipinyt vessaan ja saanut asiani hoidettua. Tämä sai voittajafiiliksen aikaan.
En tiedä mistä lie tämä vaiva johtuu, hankalaa on todella välillä.
Mulla ei kakka tulis jos vielä käsikin pitäisi pönttöön työntää ja pökälettä odotella.
Kakalla pitää kaikessa rauhassa saada lukea aku ankkaa ilman ympäristön ääniä. Muuten ei onnaa.
17
nolompaa on se jos on ujo pissa eika se tule koska kuvittelen etta naapurikopissa kuunnellaan :)Siinä vasta hävettääkinruveta yskimään ja mukamas repimään paperia ikäänkuin se pissa olisi jo tullut...
Mä yökin jos menen paskanhajuun. Se on pahinta jos paskanhajuun on yritetty suihkuttaa jotain hajuvettä... :/ Yöks!
Jos on kiinteähkö pökäle, ota vessapaperia käteen ja sitten otat siitä PÄÄSSTÄ kiinni kun tulee ulos. Sitten pidät kiinni ja työnnät ja vähän vedät samalla. Kun on ulkona, lasket sen hitaasti veteen pöntön pohjalle.
jos on ripulia, niin kuulostaa ihan kuselta. siis pissaamiselta. kannattaa pissata samalla. Pierrä kannattaa yrittää hiljaa suhistelemalla ei papattamalla kovaa.
puhu muka puhelimeen samalla ja kun tulee pierua tai muuta ääntä, niin ala nauraa hohottaa tosi kovaa
Joskus kun on aikaa, työnnän pötkön ihan hieman ulos ja imaisen sen sitten sisään. Mukava hetken liikutella sitä edes talkaisin.
enpä oo kokeillu! kuulostaa varsin eroottiselta kokemukselta!
mä kakkaan käteen jossa on paperia.jotta molskahdukset eivät kuuluisi laitan kakat emättimeen ja tyhjennän emättimen kotona pönttöön.
Minulta tulee aina kiinteä kakka, mutta hankala uskoa että se menisi työntämällä emättimeen? Ennemminkin leviää ulkosynnyttimille?
Paskanna pisuaariin ja potkaise kopin ovi auki paperia saadaksesi.
Sitten vielä ovi auki kuselle pönttöön, ei tarvitse katsoa istuuko siinä joku.
ap
No tunkekaa paperia pöntön pohjalle ennen kun teette asianne
Vierailija kirjoitti:
kun pökäle putoaa. En myöskään istu vessatuolille yleisissä vessoissa. Jos jostain syystä pakko istua niin laitan paperia pöntölle.
Mikä on vessatuoli?
Vähän paperia pöntön pohjalle, niin molskahdukset ei kuulu. Töissä meillä on ihan työpaikan puolesta vessassa hajustesuihkeet.
Itsellä on yleensä pahvikuppi mukana johon voin kakkailla. Pidän sitä kivasti just suolen alla ja annostelen sen pönttöön. Pyyhkäisen kuppia lopuksi hieman paperilla ja laitan käsilaukkuun odottamaan seuraavaa ulostamista. Kätevää - eikö totta.
Menet wc-koppiin. Laitat lukon päälle. Lasket housut alas. istuudu pöntön päälle. Pissaa/kakkaa pönttöön. Ota wc-paperia, pyyhi ahterisi. Nouse pytyltä pois ja vedä vessa. Nosta housut ylös. Pois lähtiessäsi pese kädet huolellisesti. Kuivaa kätesi. Avaa oven lukko. Poistu vessasta.
Siihen onkin oiva apu ns. kakkahissi, eli estät äänet tosi tehokkaasti, kun isolla vessapaperimytyllä tukit perärööriä samalla kun päästelet. Samalla paperimytyllä sitten ohjaat pökäleen hillitysti pönttöön -> kakkahissi. Ei molskahtele. Mahdolliset kakkajäljet pestään harjalla pois pöntöstä samalla kohinalla, kun vessaa vedetään niin ei kuulu se kolina että siellä se hankaa pskajälkiä pöntöstä.
Näin sitä kakkaestoinen etenee.