Minkä takia kerrot ventovieraalle miten hänen asiansa ovat? Siis et tiedä ventovieraan nimeäkään, ja silti kuvittelet aivan vakavissasi voivasi kertoa hänelle hänen omasta elämästään?!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Oletko se äskeinen Nahkakenkähullu?
Mitä sitten?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se äskeinen Nahkakenkähullu?
Mitä sitten?!
Sitä vaan, että enpä sitten viitsi osallistua ketjuusi tämän enempää. En jotenkin kestä epävakaita mt-hörhöjä, joten poistun.
Mitä v.... selität???? En ole vastannut sinulle yhtään mitään, sekopää! 😂😂
Ap
Eihän kukaan voi olla noin uskomattoman tyhmä, että uskoo tuosta noin vaan, että kuka tahansa aloittajana esiintyvä on aivan varmasti aloittaja??? Ei jum...a...l..auta olette uskomattoman sairaita!!!😂
Vierailija kirjoitti:
Ap,nyt en ymmärtänyt.
Minulle kerrottiin elämästäni vaikka ja mitä yhdessä ketjussa 😂 ainut vaan, että en ollut sanonut sanaakaan kyseisistä asioista, vaan ne oli täysin tuulesta temmattuja. Porukka siis keksi päästään asioita ventovieraan elämästä ja v....ili niistä. Tervettä touhua?
Äsken joku esiintyi minuna tässä ketjussa ja välittömästi joku idari vastasi kuin se olisin minä😂 mikä v.... ihmisiä vaivaa?????
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,nyt en ymmärtänyt.
Minulle kerrottiin elämästäni vaikka ja mitä yhdessä ketjussa 😂 ainut vaan, että en ollut sanonut sanaakaan kyseisistä asioista, vaan ne oli täysin tuulesta temmattuja. Porukka siis keksi päästään asioita ventovieraan elämästä ja v....ili niistä. Tervettä touhua?
Äsken joku esiintyi minuna tässä ketjussa ja välittömästi joku idari vastasi kuin se olisin minä😂 mikä v.... ihmisiä vaivaa?????
Ap
Sama täällä. On uskomatonta, mitä kaikkea ihmiset kuvittelevat päättelevänsä lauseista:
"Jos otatte pesästä tuhkat pois kuumina, miten käsittelette kuuman tuhkan? Voisiko sitä säilyttää kannellisessa astiassa puulattiaisella lasikuistilla, jos alusta olisi peltiä? Olen nyt nostanut hehkuvat kekäleet sinkkiämpärissä kiviselle ulkoportaalle."
Esim. että säilytät tuhkaa kiviportaalla niin, että seinä sen vieressä VARMANA kuumenee TAI että säilytät tuhkaa kuistilla puulattialla 🙄
Nooooot....
Ap voi olla harhainen, jos luulee, että joku loukkaa häntä henkilökohtaisesti.
Siitä vaan kerrot nimesi ja elämäntarinasi ensi kerralla.
Täällä puhutaan höpö löpöä, mutta se ei poista sitä mitä oikeasti tapahtunut tuolla ulkosalla tosielämässä eli hillitön gang stalkin ympärilläni. Yes, kyllä, aivan varma. Mikään ei sitä miksikään muuta. Jotkut tietää, jotkut tietää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla harhainen, jos luulee, että joku loukkaa häntä henkilökohtaisesti.
Siitä vaan kerrot nimesi ja elämäntarinasi ensi kerralla.
Ihan sama mitä somessa on, mutta on se meritti kun juostaan jenginä vuosikausia ympärillä. Ei ihan jokaisen ympärillä sentään.
Up