Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TunnustusGALLUP huumorintajuisille: Kerro tässä pienet kikkasi, joilla kiusaat tai ahdistelet kanssaihmisiäsi!

Vierailija
02.11.2006 |

Minä aloitan. Menen joskus tahallani seisoskelemaan siihen odotustilaan yleisessä vessassa, jossa on vain yksi koppi eikä minkäänlaista kuuloestettä. Siinä on hauska seistä ihan hiirenhiljaa ja seurata, miten vessassa asioiva yrittää suoriua kaikesta mahdollisimmaan äänettömästi. ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku kääntyy risteyksestä (kolmion takaa) just mun eteen autolla (ajatellen että kyllä minä tuosta äkkiä puikkaan), ajan tahallaan ihan puskuriin kiinni ja roikun siinä pitkän tovin.

Vierailija
2/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mennään lasten kanssa valoristeyksessä tien yli, ja AINA joku valopää menee myös punaisilla, niin KILJUN kovaan ääneen muka lapsille että on tooooooooooooooosi hölmöä mennä punaisia päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirpaleet. Huudetaan aina kovaan ääneen miten tyhmiä ne on jotka niitä sinne jättää.

Vierailija
4/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ee esiin =).

En tiedä miksi teen näin...

Vierailija
5/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mahtavat kicksit, kun eräs machomies töissä luuli minua nuoreksi, nätiksi, ujoksi ja suojeltavaksi pikku hissukaksi. Häneltä meinasi pudota silmät päästä, kun kerran karautinkin pihaan to-del-la kankealla, miehisellä ja ruostuneella pakettiautolla. :D Ukko oli takuulla luullut, etten osaa ajaa edes pientä kaksiovista Fiatia.

Ps. auto ei ollut minun, vaan erään jutun takia minulla lainassa.

Vierailija
6/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a ja näppärä...olivat suu auki, kun annoin suoraan palautetta asiasta... kun luulivat raukat, että minulle käy kaikki...hyi, minua!

Vierailija
7/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yrittää pyyhkiä hihalla mun nenääni soittaessaan kelloa tai yrittäessää kiivetä syliin pysäkin lähestyessä:)

(Pelkkä sorry riittäisi, mut mikä siinä on niin vaikeaa?)

Vierailija
8/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä VOI olla niin vaikeaa sanoa joko " sorry" tai sit ihan " anteeksi, jäisin pois seuraavalla pysäkillä" ;)

Vierailija
9/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hidastan vauhtia entisestään. Selvästi alle rajoituksen. Ajan nimittäin normaalisti tosi reippaasti eli kenelläkään ei ole mitään syytä roikkua meikäläisen pyrstössä.

Vierailija
10/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jos joku lapsi istuu siellä ostoskärryissä, sanon myös kovaan ääneen lapsille, että niissä kärryissä ei saa istua, vaan ne on tarkoitettu ostoksille.

Vierailija
11/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimin välillä noin ihmissuhteissani. Miehen kanssa ei tätä ongelmaa ole tullut, mutta läheisten naispuolisten ystävien ja sukulaisten kanssa joskus. Siis teeskenten, etten muka ymmärrä toisen viestiä rivien välistä ja yritän siten pakottaa hänet sanomaan asiansa suoraan... Minua ärsyttää, jos toinen vaikkapa niiskuttaa ja voivottelee epämääräisesti eikä saa kakistettua ulos että halaa minua, tarvitsen tukeasi. Varmasti halaisin jos toinen sanoisi suoraan mitä haluaa!

Ehkä tämä ärsyttää siksi, että inhoan yleensäkin kiertelyä ja kaartelua! Minusta asiat pitää voida sanoa suoraan, ja suoraan voi sanoa olemalla silti ystävällinen ja kohtelias. Ja sitten vasta ärsyttääkin kun kaikenkarvaisissa parisuhdeoppaissa toitotetaan, ettei nainen sano suoraan vaan kiertelee. No me! ;)

Vierailija
12/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeitä, typeriä ihmisiä palstalla kertomansa perusteella, joiden kanssa en haluaisi oikeassa elämässä olla tekemisissä. Kiitti riitti lähden palstalta.

Vierailija
13/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis jos joku kääntyy risteyksestä (kolmion takaa) just mun eteen autolla (ajatellen että kyllä minä tuosta äkkiä puikkaan), ajan tahallaan ihan puskuriin kiinni ja roikun siinä pitkän tovin.

Tosin en jää siihen persuksiin pitkäksi aikaa roikkumaan, mutta vähän aikaa ajelen ihan perässä.

Vierailija
14/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilla en koskaan jaksa palauttaa tuotteita niiden omille pöydille, vaan jätän ne minne sattuu jos muutankin mieleni...

Jos joku auto on parkkeerannut liian lähelle meidän autoa, paukutan aina KUNNOLLA ovella sitä toista autoa:) Meidän autossa ei niin haittaa kun se on sellainen vanha;)

Kaupassa saatan pudottaa kylttejä tarjouskoreista, ettei niitä huomaa.

Jos näen kivan ilmoituksen, revin sen kokonaan pois ettei muute kerkeä soittaa ennen minua sinne. Yleensä unohdan sen lapun sitten taskuun.

Vierailija
15/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan olen päässyt 100-alueella 60km/h vauhtiin, ennen kuin roikku on ohittanut!?!?

Sitten teen sellaista, että jos kukaan ei ole näkemässä, korjailen kirjoitusvirheitä esim. kylteistä tai mainoksista...

Olen kyllä varmaan huumorintajuton, kun monissa aiemmissa viesteissä ei ollut mun mielestä mitään hauskaa. Esim. kuka ihmeessä haluaa opettaa lapsensa huutelemaan tyhmää toisille ihmisille? Ja että tahallaan vahingoitetaan toisten autoja ja omaisuutta, ei ole mun mielestä hauskaa vaan jotain vikaa on päässä, että ei kestä pientä epämukavuutta elämässään.

Vierailija
16/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää eläimiä kiusaavia lapsia. jos näen sellaisen niin käyn suoraan kysymässä lapselta, että " mitäs pahaa se pieni sorsa on sinulle tehnyt jota potkaisit?" sitten pidän puhuttelun oli vanhemmat vieressä tai ei. usein äidit ja isät jää vain hölmönä toljottamaan perääni...:) mutta on se nyt kumma kun ei lapsia opeteta kunnioittamaan eläimiä. vaan annetaan juosta perässä ja potkia jaloilla. ärsyttäviä kakaroita, tekis mieli potkia niitä!

Vierailija
17/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi sanoa, että on tyhmää mennä päin punaisia tai että on tyhmää, ettei kerää koirankakkoja.

Minä en opeta lastani haukkumaan ketään tyhmäksi.

Vierailija
18/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pahemmin diggaa näistä sisäkirppiksistä, mutta tulee kuitenkin välillä kuskiksi ja ihan sisälle saakka. Mä saatan etsiä vaikka ihan kauheet retroverhot ja ihan tohkeissani esitellä että, " kato miten makeet verhot, eikä hintakaan oo paha" . Mulla on aina hauska katella sen ilmeitä.

Vierailija
19/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäydyn yltiö ällötys ystävälliseksi. siis niin makeilevaksi että sille toiselle tulee niin huono omatunto siitä, kun oli mulle ilkeä. hah.. monet tyypit olen sssanut punastelemaan sillä tyylillä ;)

Vierailija
20/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas teen moottoritiellä niin, että jos joku (yleensä vanhempi pisnesmies sporttikaarallaan) roikkuu mun persuuksissani, eikä tajua ohittaa, vaikka tilaa olisi, niin pistänkin yhtäkkiä napin lautaan ja kaahaan niin pitkälle kuin pippuri kasvaa - kuitenkin niin että se roikkuja näkee - ja sitten vaihdan ohituskaistalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi