Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: THL ei halua neljättä rokotuskierrosta työikäisille

Vierailija
14.10.2022 |

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9e31eff4-9027-4134-a274-72d8a126…

"Ylilääkäri Hanna Nohynek THL:stä sanoo, ettei neljänsistä rokotuksista työikäiselle aikuisväestölle olisi olennaista hyötyä."

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä et mitään korvausvastuuta ei kokeellisella rokotteella tule olemaan.. siksihän se laitettiin ehtoihin et omalla vastuulla ootte hamstereina

Vierailija
162/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaittoja ei saa tutkia eikä niistä saa edes puhua. Heti julistetaan rokotevastaiseksi, jolloin lääkärin tai tutkijan ura on ohi. EU maissa tulee pelottelua aina korkeimmalta tasolta asti ja Suomessakin ihan ministeri tasolta asti (Kiuru).

Silti THL ei suosittele rokotuksia työväestölle. Täytyy johtua, että on jopa haittaa.

Niinpä! Siksi puhutaan et muka suojellaan vanhuksia ja eläkeläisiä rokotuksin koska ovat koekaniineina.. työikäisiä ja nuoria ei haluta uhrata vahingollisille rokotteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeryhmät tarvitaan

Rokotetut vs boostaamattomat vs rokottamattomat

Vierailija
164/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se demonisoiminen rokottamattpmiin joita on edelleen noin 1,6 miljoonaa kaiketi järkyttävää maalittamista. Ja naurettavat MINÄ OLEN OTTANUT ROKOTTEEN TARRAT fasebuukissa.. tuli kyl mieleen et suomalaiset ekana ristiinnailitsemassa itse pyhän miehenkin.

Jumalaton meininki maassamme muutenkin.

Vierailija
165/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on työikäinen ja alla vasta kaksi rokotusta? Juna meni jo ja pärjäile sillä?

Kunnat on lyöneet luukun kiinni kaikilta perusterveiltä työikäisiltä rokotusten määrästä riippumatta. Onko se oikein?

Kyllä se on oikein. Tänne täytyy jäädä riittävästi väkeä henkiin, pitämään yhteiskunnan pyörät pyörimässä.

Vierailija
166/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL:N kannalla pyyhin ahterini ja käyn Virosta hakemassa buusterin.

En suostu heidän epäeettisen rokotetutkimuksen koekaniiniksi tai verrokiksi.

Olette olleet koekaniineja siitä lähtien kun otitte ensimmäisen koronarokotteen.

Ihan samoin olette olleet te rokottamattomat. Te olette se verrokkiryhmä, joka kokeessa on oltava.

Vierailija
167/167 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rokoteasiantuntijat tietävät jo nyt, että 4. rokotusten lisähyöty jää lyhyeksi, niin miksi osa suomalaisista vinkuu jo ihan hysterian partaalla niiden perään. Korona ei katoa mihinkään, joten oletteko yhtä hulluina rokotteiden perään, kun 4. rokotteen teho on kadonnut? Näinkö tämä jatkuu, että puolivuosittain huudetaan ja haukutaan THL pystyyn?

En ole rokotevastainen, kolme rokotetta otettuna ja jo kolmannen kohdalla epäilin lisähyötyä.

Jätät varmaan tehosteannokset jäykkäkouristuksesta ja ja parista muustakin rokotesarjasta ottamatta kun mutuilet itse omalla olemattomalla osaamisellasi että joku hihasta ravistamasi rokotemäärä riittää sinulle?

Ja sinä et rokotehysteriassasi kykene enää ajattelemaan? Ihan kuin noita muita rokotteita otettaisiin alvariinsa. Taatusti rokote-ja infektioasiantuntijat tietää, mikä on sopiva määrä. En minä etkä sinä.

Saat ottaa vaikka 10 koronarokotetta. Ei ole minulta poissa se.

Luota sitten niihin asiantuntijoihin äläkä koita teeskennellä palstoilla itse asiantuntijaa ja ole neuvomassa muita olemattomalla tiedollasi siitä montako rokotetta pitäisi ottaa. Justhan todistit ettet omastakaan mielestäsi tiedä ollenkaan mistä puhut. 

Mikä v tun palstapölhöasiantuntija siellä taas keuhkoaa. Kun kommentti ei miellytä, aletaan kiljua ja polkea jalkaa. Luetun ymmärrys heikentynyt ainakin sulla pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi