Ratkaisematon tapaus Ylöjärvi
1995 murhattu 16-vuotias poika ja kukaan ei ole nähnyt mitään vaan koko kylä hiljennyt twin peaks tyylisesti.
Järkyttävää, olen asunut muutaman vuoden täällä ja tuo ohjelma oli niin kylmäävää katsottavaa.
Kuinka kauan kaikki asiasta tietävät vaikenee, kohta kolmekymmentä vuotta jo mennyt.
Kommentit (184)
Miksi tämän tapauksen lehtijutut on kaikki maksumuurin takana useissa lehdissä? Tämäkin tuntuu oudolta! 16 vuotias poika!
Vierailija kirjoitti:
Millä koululla? Miten tuollainen unohtuu, niin ettei kukaan edes puhu tapauksesta? Onko mitään juttuja lehdissä tai linkkejä?
Minfossa on paljon tietoa tästä tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin outo tapaus ja jopa m. M. I. NF. O. S. S. A todella lyhyt ketju!
Twinpeaks viittaus osuu kohdilleen, tästä ei puhuta. Tuleeko mieleen mitään muuta murhaa mistä ei vaan puhuta.?
Löytääkö joku artikkeleita, jotka ei maksumuurin takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin outo tapaus ja jopa m. M. I. NF. O. S. S. A todella lyhyt ketju!
Twinpeaks viittaus osuu kohdilleen, tästä ei puhuta. Tuleeko mieleen mitään muuta murhaa mistä ei vaan puhuta.?
Herää kysymys miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tuollainen juttu
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7d2be0c4-846d-49a9-b1aa-fef235fd7ce3
Maksullinen artikkeli.
Lue minfosta.
Uskon että on vain yksi tekijä, jos olisi useita, joku olisi varmasti jo puhunut, sillä ei ole helppoa elää murha tunnollaan. Tekijä on ehkä jo kuollut, luultavasti oman käden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö joku artikkeleita, jotka ei maksumuurin takana?
No sinne minfoon on linkattu kaikki artikkelit, ne maksumuurin takana olevatkin on luettavissa.
Miksi ne toiset joi repusta löytynyttä juomaa? Olisiko jopa voinut olla niin, että jukka itse olisi sen kiusaajille laittanut näkyville tai maininkut pullosta? Jukan kuolema kosto tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä koululla? Miten tuollainen unohtuu, niin ettei kukaan edes puhu tapauksesta? Onko mitään juttuja lehdissä tai linkkejä?
Minfossa on paljon tietoa tästä tapauksesta.
Mun mielestä yllättävän vähän!
Minfossa luki, että kemian ope olisi tutkinut myrkkyviinaa. Tämä kuulosti oudolta. Liekö edes totta. Miksi sitä ei toimitettu poliisille?
Minulla ajatus heräsi, että ehkä julka rakenteli itse niitä pommeja ja jätti myrkkyviinan kiusaajille syötiksi. Sitten jukalle kostettiin....
Vierailija kirjoitti:
Pitää vähän katsoa löytyisikö tästä lehtijuttuja. Alkoi kiinnostamaan
Oli siitä aikoinaan paljonkin juttuja iltapäivälehdissä ja Alibissa.
Jos on murha, tekijä voi olla vaikka mikä ammatiltaan, jos oli joku teini. Vaikka kemian opettaja....
Maksumuurin takana 😯
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurin takana 😯
Ylöjärveläisen pojan seurassa ollutta etsitään piirroksen avulla
TILAAJILLE
Liikkanen Ritva
4.4.1995 3:00
YLÖJÄRVI - Ylöjärvellä 4. helmikuuta löytyneen 16-vuotiaan Jukka Ruohosen kuolema ei ota selvitäkseen. Ruohonen nähtiin 3. helmikuuta nuoren miehen seurassa Mastontie 3 B:ssä kello 16.30. Poliisi teetti silminnäkijöiden avulla miehestä piirroksen.
Kai tuohonkin aikaan jotain valvontakameroita on ollut esim. siellä shellillä missä Jukka on käynyt ja tuossa Ylöjärven keskustassa on pankki ja kauppoja, onko noi pullot ja muut vielä tallessa kun nykyään dnatestit aika tarkkoja?
Jotenkin tulee fiilis, ettei tätä ole edes tutkittu kunnolla. Onkohan niillä ne valvontakameran nauhat pommipaikoista?
Maksullinen artikkeli.