Tori.fi ja yksityisyys
Näkyykö henkilön sähköposti sovelluksen kautta lähetetyissä viesteissä toiselle? Vai pysyykö henkilökohtainen sähköposti salassa vastaanottajalta?
Kommentit (5)
Ei näy. Ei ole ollut mitään ongelmia. Ainakaan tuohon liittyviä.
Tuolla kyllä myyjän kannattaa olla omalla nimellä. Ihmiset luottaa paremmin. Tietty voi keksiä, mutta oma kokemus on hyvä. Kaikki maksaneet etukäteen, myös postitettuna.
Itse yritän olla avoin kysyjille. Mutta mielummin myyn Pirjo Virtaselle kuin Mafiamies78:lle.
Noin 30 kauppaa tehnyt.
Kiitos vastanneille! 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kyllä myyjän kannattaa olla omalla nimellä. Ihmiset luottaa paremmin. Tietty voi keksiä, mutta oma kokemus on hyvä. Kaikki maksaneet etukäteen, myös postitettuna.
Itse yritän olla avoin kysyjille. Mutta mielummin myyn Pirjo Virtaselle kuin Mafiamies78:lle.
Noin 30 kauppaa tehnyt.
Tietysti ymmärrän tuon. Haluaisin vain olla pelkällä etunimellä Torissa, mutta sähköpostiosoitteessa tulee ilmi koko nimeni. Myöskin turhia kyselyitä tulee, joten en haluaisi kaikkien nimeäni tietää.
Olen ehkä hieman vainoharhainen, mutta tykkään yksityisyydestäni. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastanneille! 😊
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 kauppaa tehnyt.
Tietysti ymmärrän tuon. Haluaisin vain olla pelkällä etunimellä Torissa, mutta sähköpostiosoitteessa tulee ilmi koko nimeni. Myöskin turhia kyselyitä tulee, joten en haluaisi kaikkien nimeäni tietää.
Olen ehkä hieman vainoharhainen, mutta tykkään yksityisyydestäni. 😄
Itse jätän ilmoitukset nimimerkillä. Ensimmäiseen viestiin vastaan etunimellä, jos kyselijäkin kertoo omansa, ja maksuvaiheessa olen kaikille kertonut koko nimeni.
Mobilepay-sovellusta käytän usein maksutapana. Siihen voisi tietysti valita myös jonkin nimimerkin oman koko nimen sijaan, mutta kun kerran puhelinnumeronkin siinä antaa, niin mitäpä sitä nimeä enää salaamaan...
Tosiaan, itse haluan ainakin uskoa, että sähköpostiosoite ei välity ostajille. Näin olen käsittänyt.
Ei näy sähköpostiosoite.