Korona ja sydänoireet. Täytyykö ottaa vakavasti?
On tosi ihmeellinen olo. Kolmatta päivää oireita mutta ei enää kuumetta.
Vähän kuvottaa, olen uupunut ja särkyjä kehossa. Paineen tunnetta. Nyt on tänään ollut todella outo olo. Välillä tuntuu pistävän selän puolelta, välillä särkee päätä.
Sydän hakkaa ja on epämääräistä kipua rintakehällä, polttavaa ja pistelevää. Sydän hakkaa välillä lujaa ja voimakkaasti.
Ihan helkkarin outo fiilis. En tiedä milloin kannattaa ottaa vakavasti. Hengenahdistusta ei ole.
Olen suht nuori aikuinen.
Kommentit (4)
Jos rinnalla sykkii ja on outoja oloja, niin hyvähän se on tsekata. Oli koronaa tai ei.
Tänään itseasiassa töissä kuuntelin paria asiakasta, kun vaihtelivat korona kuulemisia. Kummallakin oli tuttavia ja sukulaisia, joilla oli tullut sydänongelmia korona jälkeen. Toinen piti äitinsä kahta koronan jälkeistä infarktia koronan syynä. Jäi epäselväksi, mitä lääkärit tästä sanoo.
Tutulla nuorella miehellä tuli sydänlihastulehdus ja rytmihäiriöt Koronan jälkitautina.Soita päivystykseen.
Mulle tuli kanssa. Sairastuin jo kesällä ja vieläkin on ollut muljahteluja. Ihan perseestä. Eilen oli ensimmäistä kertaa täysin terve ja normaali hyvä olo, ilman mitään oireita ja eiköhän se kurkkukipu alkanut taas sitten viime yönä. Heräsin siihen, että kurkkuun sattuu. Tämä on oikeasti ihan saatanallinen tauti. Oireet aaltoilee ja jää päälle. Heti kun tuntuu paremmalta ja alat taas jotain touhuta, tai harrastaa liikuntaa, oireet taas painaa päälle. Korona sai aikaan seuraavia oireita: kurkkukipua, ripulia, kuvotusta, päänsärkyä, niskajumeja, silmätulehduksen ja sydämen muljahteluja.
Kannattaa. Tuttavani on saanut sydänpysähdyksen lievän koronan jälkeen. Onneksi selvisi. Soita päivystykseen.