Miksi kuvaat kännykällä liikkuvassa autossa?
Olet vaaraksi liikenteessä muutenkin niin miksi?
Kommentit (22)
Perustelut sille että olen vaaraksi liikenteelle?
Liikenteessä nyt vain on kaikenlaisia välinpitämättömiä idareita liikkeellä.
Go-pro kamera kuvaa ikkunalla, eikä taatusti vaaranna ketään. Hyvä oikeusturva jos käy jotain liikenteessä.
Huomasitko, että istuin pelkääjän paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Go-pro kamera kuvaa ikkunalla, eikä taatusti vaaranna ketään. Hyvä oikeusturva jos käy jotain liikenteessä.
Miten tämä liittyy aloitukseen mitenkään?
Kännykän käyttö on hieman eri kuin kiinteästi asennettu kamera.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tiedot otettu ylös ja menee virkavallan käsittelyyn.
Niin kuvaankin koska istun repsikan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tiedot otettu ylös ja menee virkavallan käsittelyyn.
Se, että kuvataan autosta muita ihmisiä kertoo kyllä mielentilasta.
Liikkumattomassa tulee niin tylsää kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Koska olet tunari joka ei edes tajua olevansa muille vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaanko kysyit? Pelottavan usein on esimerkiksi loivassa kaarteessa ja jopa ihan suoralla tiellä vastaan autoja, jotka ajautuvat hiljalleen ajamalleni kaistalle. Ilman omaa väistöliikettä olisi tullut nokkakolari. Ja aina on ollut kännykkä kädessä.
Koska mä voin ja välillä on hauskaa näyttää videopuhelun toiseen päähän maisemia missä mennään ja toisinaan myös kuvata itselle pientä menopätkää.
Istun pelkääjän paikalla, joten siinähän vingutte virkavaltaa tai vaikka presidenttiä hätiin 😁
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin ja välillä on hauskaa näyttää videopuhelun toiseen päähän maisemia missä mennään ja toisinaan myös kuvata itselle pientä menopätkää.
Istun pelkääjän paikalla, joten siinähän vingutte virkavaltaa tai vaikka presidenttiä hätiin 😁
Voi kuinka hauska sinä oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka hauska sinä oletkaan.
Voi kultapieni, pesusieni ... 😂 ...
Kun en edes jaksa vaivautua yrittämään olemaan teille alati jostain täysin käsittämättömästä asiasta rääkyville riemuidareille ... 🤣 ...
Hankkikaa itsellenne ihan ikioma elämä, niin ei koko ajan tarvitse olla se pottunokka niiskuttamassa muiden asioista, joista te ette välttämättä edes tiedä mitään eivätkä ne teille edes millään lailla kuulu.
Joku tykkää striimata esim. YouTubeen ns. "ajelustriimejä" ja puhelin on aina heillä suurinpiirtein köytetty paikoilleen, jotta molemmat kädet ovat ratilla.
Sitten on niitä, jotka istuvat pelkääjän paikalla.
Se on elämää.
Sitten on niitä joiden ei tarvitse muita kuvailla kun on sitä omaa elämää eikä muiden kyttääminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaanko kysyit? Pelottavan usein on esimerkiksi loivassa kaarteessa ja jopa ihan suoralla tiellä vastaan autoja, jotka ajautuvat hiljalleen ajamalleni kaistalle. Ilman omaa väistöliikettä olisi tullut nokkakolari. Ja aina on ollut kännykkä kädessä.
En tiennyt että kännyllä on tuollaisia voimia takapenkillä.
Miksi olen vaaraksi? En aja autoa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä joiden ei tarvitse muita kuvailla kun on sitä omaa elämää eikä muiden kyttääminen kiinnosta.
Mä kuvaan luontoa. En ihmisiä.
Enkä kuvaa.