Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytkö koskaan puolisoltasi, kenen kanssa hän viestittelee, jos hän on ollut paljon Whatsappissa?

Vierailija
13.10.2022 |

Miten puoliso reagoi kysymykseen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele, enkä stalkkaa. Teen hänelle niin kuin toivon itselleni tehtävän. Itse en koskaan, etenkään fyysisellä tasolla pettäisi miestäni, mutta kyllähän mulla aina mielikuvitus laukkaa ja välillä vilkuilen muitakin, mutta ei mua kiinnosta heidän matkaan lähteä. Omaa miestä rakastan aina eniten ja se on aitoa rakkautta. Kyllä mä ymmärrän jo tässä iässä, että varmasti yhtä lailla se mieskin voi nähdä jossain kauniin naisen ja ehkä nähdä villejä unia, mutta ei tuollaisten asioiden takia tarvitse omaa kumppania ahdistella. Kaikissa meissä pitäisi olla kanttia lopettaa parisuhde, jos toista ei enää rakasta.

Vierailija
42/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kysäisen. Ja sitten hän vastaa.

Yleensä, jos on paljon naputellut, niin siellä on jotain kiinnostavaa meneillään ja siinä on sitten hyvä keskinäinenkin keskustelunaihe.

Minusta on luonnollista kysyä, ihan ilman taka-ajatuksia. Useimmiten se on vaimon sisko. Ja satun itsekin olemaan hänen kanssaan "yhteissauna-tason" läheinen, joten mitään salattavaa ei ole kellään osapuolella ;)

Lol, heti kaksi alapeukkua. Onko porukka oikeasti niin huonoissa väleissä oman puolisonsa kanssa, että harmittaa, kun toiset voivat ongelmitta kysyä ja vastata, kenen kanssa (ja mitä) toinen on jutellut ilman, että on tullut edes mieleen, että tuo voisi olla joku iso kysymys jonkun mielestä? 

Et sitten lukenut kohtaa "yhteissauna-tason" läheinen. Et tunnista provoa, vaikka sitä hierottaisiin sinun naamaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kysäisen. Ja sitten hän vastaa.

Yleensä, jos on paljon naputellut, niin siellä on jotain kiinnostavaa meneillään ja siinä on sitten hyvä keskinäinenkin keskustelunaihe.

Minusta on luonnollista kysyä, ihan ilman taka-ajatuksia. Useimmiten se on vaimon sisko. Ja satun itsekin olemaan hänen kanssaan "yhteissauna-tason" läheinen, joten mitään salattavaa ei ole kellään osapuolella ;)

Lol, heti kaksi alapeukkua. Onko porukka oikeasti niin huonoissa väleissä oman puolisonsa kanssa, että harmittaa, kun toiset voivat ongelmitta kysyä ja vastata, kenen kanssa (ja mitä) toinen on jutellut ilman, että on tullut edes mieleen, että tuo voisi olla joku iso kysymys jonkun mielestä? 

Et sitten lukenut kohtaa "yhteissauna-tason" läheinen. Et tunnista provoa, vaikka sitä hierottaisiin sinun naamaasi?

Miksi se olisi provoa? Olen ollut myös hänen kahden naispuolisen kaverinsa kanssa saunassa. Pontti oli se, että hän on minulle paljon läheisempi kuin oma siskoni. Mutta ehkä se oli ns. "turha" kohta.

Pointti oli vaan ett, kun puolisko kirjoittelee pitkään,  se on tosiaan hänen siskonsa ja siellä on yleensä jotain itseänikin kiinnostavaa meneillään. Mutta yhtä lailla jos se on joku hänen kaverinsa, niin yleensä siellä on jotain hauskaa kerrottavaa. Minusta on hyvin outoa, jos puolison pitkät kirjoittelut EIVÄT kiinnosta (ilman taka-ajatuksia, tai pelkoja), tai varsinkin jos niistä ei saisi edes kysyä. 

Jos sitten on jotain "salaisempaa", tai jotain, minkä hän olettaa ettei se minua kiinnosta ja sanoo, että "kunhan kirjoittelen", niin en minä sitä sen enemää kysy, tai ala epäilemään.

Minusta, jos pitää edes miettiä, että saako kysyä toisen tapaamisista, tai keskusteluista, niin epäluottamus on sillä tasolla, että on parempi pohtia suhteen tulevaisuutta.

Vierailija
44/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kysyä tänään.

Vierailija
45/46 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska mieheni ei käytä Whatsappia vaan LINE:a

Mulla on molemmat.

Vierailija
46/46 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Seurustelun alussa watsapista tuli sellainen kirosana, että tulen heti pahalle päälle jos mietinkin koko asiaa. En koskaan katso miten on paikalla tai kenen kanssa viestii. Jos kusee silmään, niin kuin teki ensimmäisen vuoden niin sitten kusee. Elelen ihan mielelläni yksinkin jos niikseen.

Eli valehtelee ja värkkää muiden kanssa tai valehtelee muuten ja sinä annat siihen mahdollisuuden. Okei.

Minä en ikinä luottaisi, on nähnyt liian monta pettäjää elämän varrella. Monesta ei olis ikinä uskonut

En tiedä värkkääkö. Tuskin. En vain välitä. Alun valheet tuli ilmi vasta kun oli jo niin paljon yhteistä, etten halunnut enää erotakaan, mutta jotain kylmeni mun sielussa kuitenkin. Kovastihan tuo koittanut jo vuosia korjata kaikkea minkä tuhosi, välillä tuntuu että onnistuukin jossain, välillä taas ajattelen, etten koskaan tule enää tuntemaan häntä kohtaan kuten silloin kun vasta tutustuttiin.

Tyhmä, helposti manipuloitavissa oleva polonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme