Kerrotaan hyviä niksejä
Kommentit (18)
Käännä pahvilaatikot nurinpäin ,saat niistä hyviä säilytyskoteloita.
Esim. hapankorppupakkaus ,pikkutavara.omenatiivistepakkaus on hyvä lehtikotelo.
Jos sinulla menee liikaa riisiä veteen, niin pudota sekaan kännykkä tasoittamaan.
Laadi lista tehtävistä joka päivälle tai viikolle.
Ole joustava sen toteutuksessa. Voimien ja tärkeysjärjestyksen mukaan.
Kun nuorena nukkuu se on kuin rahaa pankkiin laittaisi.
T.Yksi mummi vain
Älä heitä käytettyjä kahvinpuruja hukkaan vaan lannoita niillä omenapuut sun muut.
Pese käyttämäsi keijumargariinirasiat. Saat hyviä eväs /säilytysrasioita.
Joudutko käymään kakalla julkisessa vessassa? Itke ja huuda kovaan ääneen kopissa, niin ihmiset pysyvät poissa kunnes olet lopettanut. Ja vaikka joku rohkea sinne vessaan jäisikin, niin riittävän kova kiljuminen peittää nolot äänesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos lämmität lusikan mikrossa niin se uppoaa jäätelöön kuin veitsi voihin.
Kuuma veitsi voihin.
Ravintolaan lähtiessä kunnon pohjat tulee halvemmaksi. Anna lapsille raitis joulu ja juo niiden viinat.
Uutta ilmettä kotiin: vaihda ikkunaverhot pöytäliinoiksi, pöytäliinat lakanoiksi ja lakanat ikkunaverhoiksi. Kesällä voit käyttää niitä kaikkia kietaisuhameina.
Vierailija kirjoitti:
Älä syö näkkäriä sängyssä.
Kääk, tosta tuliki muistiin, olin jo unohtanu, että niinhän mä ennen tein, söin näkkileipää sängyssä, minkä ihmeen takia🤔
Jos nee perin hautaa takapihalle pylly ylöspäin niin siitä saa hyvän pyörätelineen.
Täytetyllä anopilla voi korvata linnunpelättimen. Säästöä hautajaiskuluissa.
Ei ole yhtään niin nälkäinen, kun välillä syö jotain.
Kännykästä saa kätevän herätyskellon kun pistää sen hälyttämään siihen aikaan kun haluaa herätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nee perin hautaa takapihalle pylly ylöspäin niin siitä saa hyvän pyörätelineen.
Sama onnistuu kun hautaa persusaasta-apinan.
Leivo kaikki hyvissä ajoin juhliin (mikäli meinaat itse valmistaa.)
Monet täytekakut säilyvät tai jopa paranevat pakasteessa. Rahkakermaseos+jokin täyte esim.sokeriton omenahillo on juuri hyvä.
Kerma tai kermarahkakuorrute vasta juhlia edeltävänä päivänä.