Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä tekijä hampaat on ihmisen ulkonäössä?

Vierailija
02.11.2006 |

Itteeni vaivaa hirveesti rumat hampaani. Olen kuullut lukuisia kehuja ulkonäöstäni, mutta itte en koe olevani ollenkaan kaunis hampaitteni takia. Niin no joo, suu kiinni saatan joltain näyttää.

Hampaani on ehjät ja suorassa rivissä, mutta niissä on pienet välit.

Se rajoittaa mun hymyilemistä tosi paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä silti aio jättää hymyilemättä enkä nauramatta: tuskin minä kurttunaamalla sen paremmalta näyttäisin!

Vierailija
2/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kiinnitän huomiota ihmisten hampaisiin. Erästä poikaakin tapailin jonkin aikaa vain sen takia, että hänen hampaansa olivat niin hyvät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on suht ok, niin sitä ei tajuakaan, mutta jos on ihan kamalat, se häiritsee ihan kauheesti. Jos esim. juttelee sellaisen tyypin kanssa, jolla on kauheat hampaat, hakeutuu katse niihin koko ajan ja se häiritsee.

AP, sun ongelmasi ei kuitenkaan kuulosta kauheen vakavalta, mutta tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
4/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei häiritse ollenkaan, jos ihmisillä on vinot hampaat. se on persoonallista, oikeasti. mun mielestä se kertoo ihmisen hygieniasta paljonkin, jos hampaat ovat likaiset ja ikenet tulehtuneet...

Vierailija
5/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä on aika hassua, miten kulttuurisidonnainen juttu tämä on. Jenkit on ihan hysteerisiä hampaidensa kanssa, koko ajan oikaisuttamassa ja valkaisemassa niitä. Tuo valkaisu on leviämässä amerikkalaistyyliin tännekin.

Onhan se kiva, jos hampaat on hyvässä kondiksessa, mutta ei minua ainakaan kenenkään hampaiden rakoset häiritse.

Jos sinua ap kuitenkin häiritsee, niin oletko ottanut selvää, voisiko asialle tehdä jotakin ja mitä se maksaisi?

Vierailija
6/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei rumatkaan hampaat häiritse, kunhan ne on puhtaat eikä henki haise. Pikkujuttu, lihavuus taas häiritsee.

Vierailija
7/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko teetätti siellä kuorikot ja oli todella edullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän