Oletteko huomanneet, että täällä vahdataan aivan pakkomielteisesti muiden lisääntymisiä ja lisääntymättömyyttä?
Lyhyt yhteenveto ketjuista parin päivän ajalta:
Naiset, joilla monta lasta monen miehen kanssa --> äärettömän huono ihminen
Naiset, joilla ei ole lapsia -- säälittävä maho lehmä, prinsessa, ei tiedä mitään elämästä
Naiset, jotka yrittävät lapsia nuorena --> vastuuton kakara, sossutapaus
Naiset, jotka yrittävät lapsia myöhään --> tyhmä, epätoivoinen ja salettiin huono äiti, vaikka onnistuisikin
Naiset, jotka eivät halua lapsia ollenkaan --> joko emansipoitunut sankari tai epäihminen, kuitenkin aina tunteita herättävä
Naiset, jotka ovat alle vuoden kotona --> huono äiti
Naiset, jotka ovat monta vuotta kotona --> elätti
Naiset, jotka hehkuttavat äitiyttä --> tollo, mammakulttilainen
Naiset, jotka sanovat mitään negatiivista äitiydestään --> hirveä äiti, et ansaitse lapsiasi, lasua kehiin, kai tää on provo
Nää tuli nyt ekana mieleen. Saa jatkaa.
Kommentit (45)
Vauvaolivauvoihin,odotukseenjaperhe-elämäänerikoistunut suomalainenaikakauslehti, jonkakeskustelupalstaon edelleen toiminnassa.
Lehteä kustansiSanoma Media Finland, ja sitä julkaistiin vuosina 19922020. Lehden suurin ja ainoa kilpailija Suomen mediakentällä oliKaksplus.
Vierailija kirjoitti:
Tee Ahegao
.
Tee se heti!
Ime parsaa.
Vierailija kirjoitti:
MoukKa. En voi SAADA lapsia sairauden takia olen 27v joten pidä pääsi kiinni. Kiitos
Eli muutkaan ei saa hankkia?
Herätys!
Kielsikö hän sen muilta? EI KIELTÄNYT.
Älä kuvittele asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja paljon muuta paskaa naisista. Alkaa kyllästyttämään nämä jutut.
'
Miksi palaat palstalle ?
Tee ahegao... jookos? Jookos?
Poika hiljaa siellä. Täällä on myös asiallisia ihmisiä.
Näin on käynyt myös minulle. Olin tai siis luulin olevani vela johonkin 34-36-vuotiaaksi. Loukkaannuin aina todella verisesti, kun joku edes vihjasi, että mieli voi muuttua. Nyt on yritetty puolison kanssa pari vuotta, voi olla ettei enää onnistu. Olen 38. Toivoisin, että ihmiset ylipäätään tajuaisivat, että koko elämäänsä ei mitenkään voi eikä tarvitse tietää 18-vuotiaana. Jotenkin tämän asian suhteen vallitsee lähes sellainen kulttihenkinen fanaattisuus. Juu, kaikkien mieli ei muutu, mutta monen muuttuu, ja se on ihan ok.