Oletteko huomanneet, että täällä vahdataan aivan pakkomielteisesti muiden lisääntymisiä ja lisääntymättömyyttä?
Lyhyt yhteenveto ketjuista parin päivän ajalta:
Naiset, joilla monta lasta monen miehen kanssa --> äärettömän huono ihminen
Naiset, joilla ei ole lapsia -- säälittävä maho lehmä, prinsessa, ei tiedä mitään elämästä
Naiset, jotka yrittävät lapsia nuorena --> vastuuton kakara, sossutapaus
Naiset, jotka yrittävät lapsia myöhään --> tyhmä, epätoivoinen ja salettiin huono äiti, vaikka onnistuisikin
Naiset, jotka eivät halua lapsia ollenkaan --> joko emansipoitunut sankari tai epäihminen, kuitenkin aina tunteita herättävä
Naiset, jotka ovat alle vuoden kotona --> huono äiti
Naiset, jotka ovat monta vuotta kotona --> elätti
Naiset, jotka hehkuttavat äitiyttä --> tollo, mammakulttilainen
Naiset, jotka sanovat mitään negatiivista äitiydestään --> hirveä äiti, et ansaitse lapsiasi, lasua kehiin, kai tää on provo
Nää tuli nyt ekana mieleen. Saa jatkaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!
Kadut jos et hanki nyt!
Miksi siirtää!
Oot vaan vanhempi ja väsyneempi ja keskenmenon todennäköisyys korkeampi
Et ehkä myöhemmin saa lasta!
Joillain naisilla hedelmällisyys alkaa nopeasti laskea jo 29 vuoden iässä
Toistan:
MoukKa. En voi SAADA lapsia sairauden takia olen 27v joten pidä pääsi kiinni. Kiitos
Oletko koskaan ajatellut minkä niminen tää palsta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut jos et hanki nyt!
Miksi siirtää!
Toistan:
Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!MoukKa. En voi SAADA lapsia sairauden takia olen 27v joten pidä pääsi kiinni. Kiitos
Eli muutkaan ei saa hankkia?
Herätys!
Itse yritän juuri raskautua 👍
Tuu mukaan
Ollaan yhdessä raskaana 👶
No, eikös tämä Vauva-palsta viittaa lisääntymiseen? Ja sen asian tiimoilta keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Kadut jos et hanki nyt!
Miksi siirtää!
Toistan:
Oikeastikin näin tapahtuu joillekin. Ystävä heräsi vasta 39-vuotiaana lasten saamiseen, mutta se oli sitten myöhäistä hänelle. Hän ei saanut lapsettomuushoidoillakaan muuta kuin useita keskenmenoja.
30-vuotiaana kuulin, kun hänen sukulainen sanoi hänelle, että olisi aika miettiä, että tahtooko lapsia. Silloin loukkaantui hänelle. Keskustelimme loukkaantumisesta. Sanoin itse pienten lasten vanhempana, että koskaan ei ole oikea aika hankkia lasta, mutta jos lapsen tahtoo, niin mielestäni parempi yrittää aikaisemmin kuin, että siirtää yritystä myöhemmäksi ainakaan uran vuoksi, jolloin on todennäköisempää, että ei saa lasta milloinkaan.
Anonyymien palstahahmojen lisääntymistä tai lisääntymättömyyttä on vaikea tarkkailla!
Mielikuvitushahmoja!
Huuhaata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut jos et hanki nyt!
Miksi siirtää!
Toistan:
Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!Oikeastikin näin tapahtuu joillekin. Ystävä heräsi vasta 39-vuotiaana lasten saamiseen, mutta se oli sitten myöhäistä hänelle. Hän ei saanut lapsettomuushoidoillakaan muuta kuin useita keskenmenoja.
30-vuotiaana kuulin, kun hänen sukulainen sanoi hänelle, että olisi aika miettiä, että tahtooko lapsia. Silloin loukkaantui hänelle. Keskustelimme loukkaantumisesta. Sanoin itse pienten lasten vanhempana, että koskaan ei ole oikea aika hankkia lasta, mutta jos lapsen tahtoo, niin mielestäni parempi yrittää aikaisemmin kuin, että siirtää yritystä myöhemmäksi ainakaan uran vuoksi, jolloin on todennäköisempää, että ei saa lasta milloinkaan.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
No, eikös tämä Vauva-palsta viittaa lisääntymiseen? Ja sen asian tiimoilta keskusteluun.
Ärsyttää että aina kun tuun Vauva-palstalle niin täällä puhutaan lasten ja hankinnasta ja vauvoista.
Itse haluaisin puhua tekniikasta ja sen sellaisesta.
Siis miksi täällä puhutaan niin paljon vauvoista?
Ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi täällä puhutaan niin paljon vauvoista?
Ärsyttää
Tätä oon itsekkin miettinyt.
Miksi Vauva-palstalla puhutaan vauvoista?
Voiko joku avata tätä?
Kyllä ja paljon muuta paskaa naisista. Alkaa kyllästyttämään nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja paljon muuta paskaa naisista. Alkaa kyllästyttämään nämä jutut.
'
Miksi palaat palstalle ?
Tee ahegao... jookos? Jookos?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan huomannut, että suurimmalla osalla täällä ei ole vauvaa juuri tällä hetkellä tai koskaan?
Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Väestö romahtaa kaikkialla maailmassa
Vauvoja ei synny tarpeeksi maailmassa ja se tulee aiheuttamaan sotia!
Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paras paikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan huomannut, että suurimmalla osalla täällä ei ole vauvaa juuri tällä hetkellä tai koskaan?
Lapset ovat elämäni rakkain asia
Ei kannata odottaa liian kauan
Tai et saa niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vauva on aikakausilehti perheellisille. Siksi nimi vauva.
Tämä osio missä keskustelemme on AIHE VAPAA. Ymmärrätkö?
Jos ei osaa keskustella asiallisesti niin voi mennä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, luin aikoinaan Vauva lehteä. Lapsi on nyt aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva on aikakausilehti perheellisille. Siksi nimi vauva.
Tämä osio missä keskustelemme on AIHE VAPAA. Ymmärrätkö?
Jos ei osaa keskustella asiallisesti niin voi mennä muualle.
epä-asiallaista sinulta - Ymmärrätkö?
Tee Ahegao
.
Tee se heti!