Mitä ajattelet salaa, jos 30-vuotiaalla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa?
Kommentit (40)
En mitään erikoisen hyvää ainakaan. Itse olen tilanteessa että poikani yli nelikymppinen avovaimo odottaa lasta vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Viides lapsi ja neljännelle miehelle. En ajattele hyvää
Ehkä tuollainen ihminen on vain luonteeltaan aika harkitsematon, ei välittämättä liity koulutukseen tai muuhun, mutta kauhea kiire on ollut hankkia lapsia suhteessa, kun on tuohon ikään ehtinyt niitä jo kolmessa eri suhteessa tehdä. Tiedän, että on ihmisiä, joiden mielestä rakkautta pitää pönkittää liian nopeasti sillä, että hankitaan yhteinen lapsi - vaikka usein käykin päinvastoin, että ollaan liian hätäisiä ja tärkeämpää olisi ensin tutustua kunnolla toisiinsa ja kypsyä siinä ja sitten vasta aletaan lapsia hankkimaan.
Että se on saanut ainakin kolme kertaa. Pitääkö ajatella jotain muutakin?
Ajattelen että on varmaan hankalaa pyörittää tuollaista kuviota. Jokaisen lapsen isän kanssa omat elatusmaksu- ja tapaamissopimukset.
Vierailija kirjoitti:
En mitään erikoisen hyvää ainakaan. Itse olen tilanteessa että poikani yli nelikymppinen avovaimo odottaa lasta vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Viides lapsi ja neljännelle miehelle. En ajattele hyvää
Oletpa inhottava ihminen. Et ansaitse syntyvää lapsenlastasi.
Mitä väliä koulutuksella nyt on?? Tuolla toisella on kyllä sitäkin enemmän.
Pitäisikö kiristää alushousujen kuminauhaa?
Sekaisin kuin seinäkello. Tarvitsee tukea. Impulsiivisuus haittaa tulevaisuudessa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa inhottava ihminen. Et ansaitse syntyvää lapsenlastasi.
Ei siitä varmaan neljännenkään (+ välimiehet välissä) tule muuta kuin elatusmaksut ja yhteisiä perhejuhlia kolmen muun isän kanssa.
Mitähän laittaisin tänään ruuaksi, pitää muistaa ostaa vessapaperia, kylläpä väsyttää, taidan mennä aikaisin nukkumaan kun huomenna on aamuvuoro, on se Putleri vaan aika idiootti, pitäs lähteä lenkille mutta ei jaksais, mitähän katsois Netflixistä...
Vierailija kirjoitti:
Nooh, mitä ajattelet pojastasi kun on lapsen alulle laittanut tuollaisen naisen kanssa?
Onkohan tällaisessa elämänhallinnassa jokin puute? Miehen ex on tuollainen, oli raskaus myös heti eron jälkeen vireillä neljännenkin kanssa, mutta kesken taisi mennä. Omaa elatuskykyä ei tietenkään ole ja todella riitaisa tapaus, eikä todellakaan hyvä äiti edellisille lapsille. :/
Ei ole löytänyt kunnon miestä rinnalleen.
Miettikää niitä lapsia kun ovat 15 vuotiaita. Kukas sun isä on? Mun isä on....ja kuka on veljen isä?
Vai niin. Mitä ajattelet naisesta jolla oli eläessään sama tilanne 40-luvulla? Muita miehiä ei ollut kuin nuo kolme lasten isää.
Hänellä oli huono onni miesten suhteen.
Paria harvinaista poikkeusta lukuunottamatta, todennäköisesti kyllä.