Mitä ajattelet salaa, jos 30-vuotiaalla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa?
Kommentit (40)
Tutulla on 4 lasta 2 eri miehen kanssa ja nyt menossa mies nro 3. Isot häät joka kerta.
Ei oo amistaustainen, levotonsielu kyllä.
Ehtivä/tekevä nainen. Ei kiinnosta sen enempää. T. Onnellinen vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään erikoisen hyvää ainakaan. Itse olen tilanteessa että poikani yli nelikymppinen avovaimo odottaa lasta vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Viides lapsi ja neljännelle miehelle. En ajattele hyvää
Nooh, mitä ajattelet pojastasi kun on lapsen alulle laittanut tuollaisen naisen kanssa?
En ymmärrä, ihan kivan näköinen, työssä käyvä, omistusasunto, kaksi opiskelijapoikaa hullaantuu suunnilleen tissit paljaana kulkevaan naiseen jonka suomen kielessäkin puutteita . Olen sen sanonutkin. Lapsi syntyy ennenkuin vuotta ovat kulkeneet. Nainen purki tammikuussa edellusen avoliiton.
Paheksun poikaanikin
Ajattelen, että häneen elämäänsä verrattuna voin olla aivan todella tyytyväinen omiin valintoihini.
Samaa kuin jos miehellä on kolme lasta kolmen eri naisen kanssa.
Eikö teillä tosiaan ole muuta ajattelemista, kun jonkun elämää pilkaten. Hävetkää jos omasta mielestänne olette fiksuja.
En yhtään mitään.
Monet on surullisia kun ei ole lapsia, ja lapset noin yleisesti positiivisia ja iloisia, joista tulisi iloita.
Samaa ei voi sanoa näistä pieniä lapsia, ja äitejä, halveksuvista ja maalittavista..mitä te oikein olette? Kertokaa ihan omin sanoin :)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään.
Monet on surullisia kun ei ole lapsia, ja lapset noin yleisesti positiivisia ja iloisia, joista tulisi iloita.
Samaa ei voi sanoa näistä pieniä lapsia, ja äitejä, halveksuvista ja maalittavista..mitä te oikein olette? Kertokaa ihan omin sanoin :)
Lapsella pitäisi olla myös tasapainoinen koti. Mieti parikymppistä jolla on ollut lukuisa määrä isäpuolia kodissaan.
Ei se miehelle ole sen enempää kunniaksi jos ei pysyvää suhdetta ole pystynyt luomaan.
Nimenomaan lapsia tässä ajatellaan, he ovat niitä kärsijöitä.
Ajattelen, että elämänhallinnan ongelmia. Ja että mikäs siinä, kunhan lapsilla on kaikki hyvin.
Tunnet muutaman jolla sama tilanne , elämä vaihtelee kaikilla .
Näillä tiedoilla sanoisin että elämänhallinta hukassa.
Kävin kerran treffeillä alle 30 vee miehen kanssa, jolla 2 lasta kahdelle eri naiselle ja halusi lisää lapsia. Minä en halunnut olla se kolmas nainen joka lapsen hänelle olisi tehnyt, vaikka mukava ja komea mies olikin.
Muuten minulle ihan sama kuinka monta lasta kenellekin on kunhan rakkaudella ja osaavasti lapsensa kasvattavat.
Tollaisten kanssa on ihan kivaa, kun saa jo ekalla tapaamiskerralla. Pitää vaan muistaa antaa väärä nimi ja luikkia aamulla tiehensä ennen kuin ne herää.
Ajattelisin että erikoista. Jos oikeasti ei isistä tietoa, ajattelisin aika halpamaista. Myös se millä aikaväleillä nuo olisi tehty vaikuttaisi mietteisiin. Jos vaikka 3 vuoden aikana, niin ajattelisin että wau mikä projekti.
Vaikuttaa aikamoiselta häsläriltä. En haluaisi olla ratkomassa hänen ongelmiaan kolmen ex-miehen kanssa.
Ei kosketa minua mitenkään. Ihmiset voivat tehdä omia ratkaisujaan.
Tarkoitat kai, ei ole löytänyt miestä joka laukeaisi hänen rinnoilleen.
Kyläpyörähän tuo on.