Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, koetko alistavana kun mies nai sinua takapuoleen?

Vierailija
12.10.2022 |

Kun siinähän on vähän sellainen viba.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homojen hommia ja iloja.

Terve järkikikin sanoo, että poisto aukko ei ole seksiin tarkoitettu vs pimpula.

Täytyy vaan toivoa, että teidän anaalikammoisten puolisot ovat asiasta samaa mieltä.

Tämmöset vaimot hakee anaaliseksinsä sitten muualta. Kokemusta tästä on.

Vierailija
22/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe sitä millään lailla alistavana, koska minulle se on ihan normiseksiä. Haluaisin peppuun mieluiten joka kerta koska siitä vaan saa kaikkein voimakkaimmat orgasmit. Edellisessä parisuhteessa näin tehtiinkin, mutta nykyisellä on liian paksu että voisi spontaanisti joka kerta harrastaa. Onnistuu kuitenkin kun vähän valmistautuu etukäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, outo ja vieras ajatus minulle.

Vierailija
24/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen, pari kertaa kielloistani ei ole välitetty ja sattui kyllä. Vastentahtoinen seksi yleensäkin ei tee hyvää psyykkeelle. Ei kiitos enää.

Vierailija
25/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alistavaa, vaan kun pienen lämmittelyn ja sovittelun jälkeen mieheni työntyy koko pituudelta paksun kullinsa sisääni hitaasti... se tunne, kuin kebakkona, on niin kokonaisvaltaisen ihana.

Vierailija
26/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe sitä millään lailla alistavana, koska minulle se on ihan normiseksiä. Haluaisin peppuun mieluiten joka kerta koska siitä vaan saa kaikkein voimakkaimmat orgasmit. Edellisessä parisuhteessa näin tehtiinkin, mutta nykyisellä on liian paksu että voisi spontaanisti joka kerta harrastaa. Onnistuu kuitenkin kun vähän valmistautuu etukäteen. 

Miten se tuohon alistavuuteen liittyy, että kuinka usein sitä haluaa ja miten "normaalina" sitä pitää? Toisethan haluavat usein alistavia juttuja, ja pitävät niitä normaalina tai se on heidän normiseksiä.

Itse näkisin niin, että riippuu tunnelmasta ja asennosta. Esim. jos nainen istuu miehen päälle ratsastamaan ja asettelee peniksen sisäänsä, niin ei ole ollenkaan alistavaa sävyltään, kun taas jos nainen menee kontilleen ja pyllistää pää alas laitettuna kun mies työntää peniksen sisään, niin on tunnelmaltaan selkeästi alistavaa. 

Siinä taas ei mielestäni ole mitään pahaa, jos joku juttu joskus on alistavaa. 

Vierailija
27/27 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, takaapäin on useimmiten suosikkiasento naisellani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä