Minkä ikäisenä naisten seksihalut alkavat keskimäärin vähetä?
Joo, kaikki ovat tietenkin yksilöitä, mutta alkaako ne halut kadota kolmekymppisenä vai ehkä neljäkymppisenä?
Kommentit (48)
Tutkimusten mukaan naisten seksihalut on korkekmmillaan noin 40 vuotiaana
Höpönlöpön. Seksihalut eivät ole iästä kiinni. Ne on parisuhteen pituudesta kiinni.
Halut tulevat parisuhteen alussa ja ne alkavat siinä 6kk jälkeen hitaasti hälventymään ja noin 1-2 vuodessa poistuvat kokonaan.
Ratkaisu tähän on harrastaa 1-2 vuoden parisuhteita ja laittaa nainen vaihtoon. Toimiva setti jota itse olen harrastanut jo kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naisten seksihalut on korkekmmillaan noin 40 vuotiaana
Olet väärässä. Asiaa on tutkittu Suomessa vuosikymmenten ajan.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/04/a944a0cf-tuntee-seksuaalist…
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/04/3f7f5db7-mieluisin_ja_toteu…
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Seksihalut eivät ole iästä kiinni. Ne on parisuhteen pituudesta kiinni.
Halut tulevat parisuhteen alussa ja ne alkavat siinä 6kk jälkeen hitaasti hälventymään ja noin 1-2 vuodessa poistuvat kokonaan.Ratkaisu tähän on harrastaa 1-2 vuoden parisuhteita ja laittaa nainen vaihtoon. Toimiva setti jota itse olen harrastanut jo kymmeniä vuosia.
Höpönlöpön, ne ovat parisuhteen laadusta kiinni. T: 17 v onnellista liittoa, aion saada tänäänkin. Hyvää ei vaihdeta.
Itse olen 45 ja halut suurimmat kuin koskaan. Olin halukas kyllä nuorempanakin.
Ex vaimolla hävisi halut täysin 26vuotiaana. Erosin ja vaihdoin vanhempaan 35v. Hänen kanssaan ollaan oltu nyt yhdessä melkein 10vuotta ja joka viikko harrastamme seksiä 2-5krt.
Kyllähän ne usein taitavat siinä neljänkympin korvilla kadota. Mm. tämän takia nuori nainen on haluttua tavaraa.
Paskapuhetta. Naisten halut kasvaa 4 kympin jälkeen
mies54v
Naisten halut kasvaa hautaa kohti samalla kun miesten halut heitä kohtaan vähenee eksponentiaalisesti. Siitä puhe mistä puute niin jäljelle jää rääväsuisia mummoja.
Seksihalut alkavat vähentyä kun elämässä on stressiä ja kiirettä.. Ja silloin kun se seksi on myös huonoa.
Hormonaalinen ehkäisy monella ne hävittää. Tästä syntyy harha, että johtuisi pari suhteesta, eipä sitä ilman suhdetta ole tarpeen pilleriä käyttää ja halut on. Sitten suhteessa valitetaan kondomista, aloitetaan pillerit ja halut hyytyy parin kuukauden sisällä. Toki huono parisuhdekin hyydyttää halut yhtä tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Mutta järvi on jo kuivunut soutukelvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Tuohon en ota kantaa😚
Mies54v
Mulla ei ollut juuri mitään himoja 18-25 vuotiaana(saatoin mastruboida vain kerran kk), nyt 30-vuotiaana himotttaa koko ajan Mistähän johtuu? jos se tästä yltyy niin huh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Voi kuule, ei ole. Moni meistä on nelikymppisenä oikein märkä, taitaa sussa olla vika nyt.
Naisen iän lisääntyessä on havaittu hänen haluavan yhä useammin takaapäin.
Halut ovat aivan samat kuin nuorenakin. Ei ne häviä minnekään. terv .70 v isoäiti.
Tutkimusten mukaan naiset ovat halukkaimmillaan parikymppisinä.
"Halujen ollessa epätasapainossa, useammin haluava oli 3–4 kertaa useammin mies kuin nainen. Tämä sukupuolten ero oli suunnilleen yhtä suuri kaikissa ikäryhmissä. Ainoa poikkeus tästä olivat parikymppiset naiset, jotka raportoivat muita useammin molemminpuolisesta halusta."