Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tuubihuiviin 7 veljesten lanka

Vierailija
12.10.2022 |

Vai kutiaako se kaulaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn pitämään siitä langasta tehtyjä villasukkia paljaissa jaloissa, mutta kaulassa en pysty. Kannattaa valita pehmeämpi lanka.

Vierailija
2/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyn pitämään siitä langasta tehtyjä villasukkia paljaissa jaloissa, mutta kaulassa en pysty. Kannattaa valita pehmeämpi lanka.

Mikä lanka on pehmeämpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 7 veljestä kutittaa kyllä, juuri ja juuri voin käyttää pipossa (sukissa ja lapasissa toimii), mutta kaulahuivissa tms. en pysty.

Vierailija
4/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lanka on pehmeämpi?

Laita googlehakuun vaikka "pehmeä lanka kaulahuiviin", niin saat eri vaihtoehtoja. Et kertonut, voitko käydä lankakaupassa vai ostatko langat marketista. Valikoima vaihtelee.

Vierailija
5/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttäjän ihosta. Arvioisin, että valtaosaa ihmisistä sen verran karkea villa kutittaa kaulaa. Itse en voi käyttää edes paljaissa jaloissa tai käsissä eli tumppujen ja sukkien alla käytän muita sukkia ja sormikkaita. Kaula on yleensä kaikilla vielä herkempi kutinalle. Mutta kyllä jotkut pystyvät käyttämään.

Vierailija
6/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovilla baby sopii hyvin tuubihuiviin.

Vierailija
7/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lanka on pehmeämpi?

Laita googlehakuun vaikka "pehmeä lanka kaulahuiviin", niin saat eri vaihtoehtoja. Et kertonut, voitko käydä lankakaupassa vai ostatko langat marketista. Valikoima vaihtelee.

Osta lanka joka on 100%villaa. Seiskaveikassa on mukana keinokuitua

Vierailija
8/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lanka on pehmeämpi?

Osta lanka joka on 100%villaa. Seiskaveikassa on mukana keinokuitua

Se keinokuitu ei niinkään kutita vaan hiostaa. Se lampaan tavisvilla taasen kutittaa kun se on tuollaisena kuin esim seiskaveikassa tai nallessa. Tuubihuiviin kantsii valita alpakka- tai merinovillaa vaikka se kalliimpaa onkin.

Ne islantilaisneuleet on 100% lampaanvillaa (toki ihan erilaista kuin seiskaveikka) ja harvahan niitäkään pystyy pitämään paljasta ihoa vasten kun se(kin) villa on niin karkeaa/kutittavaa.

Vierailija
9/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa käyttää sanaa kutiaa?

Vierailija
10/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuloisi 7veljeksestä tai nallesta/venlasta/isoveljestä muuta kuin sukkia. Tuubihuivi on inhottava jos se yhtään kutittaa tai on karhea ja sitten menee sekä lanka että vaiva ihan hukkaan.

Markettilangoistakin löytyy ainakin merinovillalankoja joka on oikeinkin loistava tuollaiseen tuubiin. Pehmeä neulos joka lämmittää ja hengittää eli ei hiosta ällöttävästi kuten vaikka jokin akryylilanka joka sekin kyllä usein on superpehmoista.

Vierailija
11/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten muuten kuin kutiaako?

Vierailija
12/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten muuten kuin kutiaako?

Kutittaako.

Sinun kaulasi kutiaa. Kaulaasi kutittaa.

Kai noissa joku ero on, tiedä hän.tä.

Eri

Vierailija
13/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy se, jos ei ole supeherkkä.

Vierailija
14/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lanka on pehmeämpi?

Jos et halua ostaa kalliita lankoja, niin joku keinokuidusta tehty markettilanka käy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän