Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut masennuslääkkeet vievät orgasmikyvyn

Vierailija
12.10.2022 |

Mistä se johtuu? Saattaa haluttaa ja paikatkin kostuu mutta orgasmia ei tule millään..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidetaanko nymfomaniaa siis masennuslääkkein?

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Pelkkä seksi ja orgasmi ei riitä tasapainoiseen elämään.

Vierailija
22/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuota SSRI-lääkkeiden kanssa. Nyt on käytössä SNRI jossa tilanne hieman parempi, tai sitten olen saavuttanut jonkin next levelin. Tiedä häntä. M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio ja orgasmi kyky on edelleen mutta haluja ei juurikaan, aivan upea helpotuksen tunne kun halut ei enää vaivaa, voi olla vuosia ilman ja ei tunnu missään.

M35

Vierailija
24/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä mulla masennuslääkkeet (SSRI), aiheuttivat sen että vaikka kuinka panettaisi ja seisoisi niin ei meinaa tulla millään. Ihan kuin koko tunto olisi poissa. Ja kun tarpeeksi kauan painaa ja ei vaan tule, niin sitten erektiokin lopahtaa ja homma on siinä. Kädellä kun tarpeeksi kauan vemputtaa niin sitten jossain vaiheessa tulee, mutta töitä saa tehdä. Pahinta on että itsellä jäi lääkkeen lopettamisen jälkeen pysyvästi erektiohäiriö jota ei ennen lääkettä todellakaan ollut, mutta onneksi on pillerit siihen vaivaan keksitty. Eli masennuslääkkeiden kanssa kannattaa varautua seksuaalisiin ongelmiin. Suurimmalle osalle tulee niitä.

Mulla alkoi älyttömiä aamuseisokkeja tulla kun. Lääkkeet lopetin. Rautakanki tuli ja on ollut monta vuotta vaikka ikää 45+. Jopa vaimon sisko testasi minkälainen on kova:)

Vierailija
25/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit mitä tahansa SV lääkettä! Kysy suoraan läkäriltä niden sivuvaikutukset kun sitä reseptiä sinulle nettin kirjoitaa. Samalla saat vasta SV- lääkeet jotka auttavat lääkeen sisvu vaikutuksiin. Miksi on niin vaikeaa kysyä lääkäriltä asiaa? Kukaan tällä ei lääkäri ole ei edes lääkeitä käsitelevä henkilö!

Vierailija
26/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio ja orgasmi kyky on edelleen mutta haluja ei juurikaan, aivan upea helpotuksen tunne kun halut ei enää vaivaa, voi olla vuosia ilman ja ei tunnu missään.

M35

Kuulostaa pahalta tuollainen ei tunnu missään. 

Vierailija
27/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä mulla masennuslääkkeet (SSRI), aiheuttivat sen että vaikka kuinka panettaisi ja seisoisi niin ei meinaa tulla millään. Ihan kuin koko tunto olisi poissa. Ja kun tarpeeksi kauan painaa ja ei vaan tule, niin sitten erektiokin lopahtaa ja homma on siinä. Kädellä kun tarpeeksi kauan vemputtaa niin sitten jossain vaiheessa tulee, mutta töitä saa tehdä. Pahinta on että itsellä jäi lääkkeen lopettamisen jälkeen pysyvästi erektiohäiriö jota ei ennen lääkettä todellakaan ollut, mutta onneksi on pillerit siihen vaivaan keksitty. Eli masennuslääkkeiden kanssa kannattaa varautua seksuaalisiin ongelmiin. Suurimmalle osalle tulee niitä.

Itse huomasin saman, tosin sellaisen niksin huomasin, että kun koittaa viedä homman maaliin, niin jos ottaa siihen pienen tauon, eli siis ei väkisin hakkaa kerralla loppuun asti, niin homma meni paljon sujuvammin.

Mutta se vaiva poistui kyllä lääkkeiden lopettamisen jälkeen, tosin orgasmia se ei takaisin tuonut, että näin ~3 vuotta lopettamisen jälkeenkin se on vielä hukkateillä.

Vierailija
28/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehdot ovat sietämätön olo ja ehkä itsensä vahingoittaminen ja toisaalta orgasmi, niin kumman sitä valitsee? 🤔

Valintahan on helppo, mutta asiahan ei oleen noin yksinkertainen.

Orgasmi silloin tällöin voi hyvinkin olla sellainen pieni henkireikä ja helpotus siihen pahaan oloon, niin ei siinä mieliala mihinkään nouse, jos muutenkin tuntee olonsa ns nurkkaan ajetuksi, niin sitten vielä kun aletaan napsimaan pois niitä pieniäkin iloja elämästä.

Vierailija
29/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole laukeamisessa mitään vaikeuksia, vaikka syön masennuslääkkeitä ja lisäksi kahta eri neuroleptiä. Vaikuttaahan nuo lääkkeet eri tavalla eri ihmisiin.

Vierailija
30/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Kuulostaa pahalta tuollainen ei tunnu missään. 

Saattaa toki kuulostaa mutta kun on tosi korkea libidoinen niin seksittömyys alkaa vaivata eikä siihen oikein masturbaatiokaan auta.

Vierailija
31/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/taikasienista-ihmelaake-masennuksen-h…

"Taikasienistä ihmelääke masennuksen hoitoon? Lääketestit alkavat myös Suomessa

Yksikin käyttökerta psilosybiiniä on riittänyt pysäyttämään vuosikymmenten masennusjaksoja. Asiantuntijat suhtautuvat aineeseen silti ristiriitaisesti."

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/kaksi-annosta-psilosybiinia-liev…

"Yli puolet potilaista koki, että heidän oireensa olivat kadonneet kokonaan."

Tässä linkki ehkä uusimpaan Psilosybiini-tutkimusuutisointiin:

https://tekniikanmaailma.fi/laajin-koskaan-tehty-psilosybiinitutkimus-t…

Eli edelleen lupaavia tuloksia.

Vierailija
32/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko epämukavaa jos se ei poista haluja mutta sitten paineita ei pysty purkamaan.

Vierailija
33/37 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt nyt sertlania reilut kaksi vuotta ja seksihalut on lisääntyneet ja orgasmin saan . N48

Vierailija
34/37 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin muutaman kuukauden Sertralin-nimistä lääkettä loppuvuodesta 2018 ja sen jälkeen en ole saanut orgasmia. Ennen tuota lääkettä sain parhaimmillaan minuutissa. Hieman vtuttaa... Nykyään käytössä Escitalopram eikä kyllä minkäänlaisia seksihalujakaan, runkannut olen viimeksi vuosi sitten. Seksiä harrastan pari kertaa vuodessa. N33

Miksi harrastat seksiä jos haluja ei ole?

Vierailija
35/37 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehdot ovat sietämätön olo ja ehkä itsensä vahingoittaminen ja toisaalta orgasmi, niin kumman sitä valitsee? 🤔

Mutta kun se orgasmittomuuskin aiheuttaa sietämätömtä olo ja itsensä vahingoittamisen ajatuksia, etenkin jos ongelmat jäävät pysyviksi. Mieti, koko loppuelämä ilman seksiä ja parisuhdetta.

Vierailija
36/37 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään nymfomaniaa ei ole oikeasti olemassa, se on vain naisten seksuaalisuuden hallintaa.

Vierailija
37/37 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Pelkkä seksi ja orgasmi ei riitä tasapainoiseen elämään.

Mutta seksuaalinen tyydytys on hyvän elämän perusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä