Vaaliliitto! Ääni Keskustalle on ääni Kristillisdemokraateille sekä Korjausliikkeelle.
Eli et tiedä kenelle äänesi menee, kun äänestät näitä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3183f011-b66b-4921-a52d-c2ba13092…
Kommentit (26)
Jaa, enpäs sitten äänestäkään varmaan ollenkaan...
Ihan sama kunhan ääni ei mene aktiivimalli-demareille
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kunhan ääni ei mene aktiivimalli-demareille
Pöljä! Ei se sama ole kenelle se ääni menee.
Kuka haluaa antaa äänensä Korjausliikkeelle? Ei kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Korjaussarja.. onko jabba listoilla?
Ei ole. On jättänyt politiikan.
Eikä voisikaan olla listoilla Helsingissä, kun asuu ja kotipaikka on Kouvolassa.
Tuo tekninen vaaliliitto, on paras mahdollinen keino saada joku noista puolueista läpi Helsingissä.
Pienpuolueita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin antaisin, jos esimerkiksi entinen Sinisten puolustusministeri Jussi Niinistö, olis vielä mukana.
Ja olis ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekninen vaaliliitto, on paras mahdollinen keino saada joku noista puolueista läpi Helsingissä.
Pienpuolueita kaikki.
Miksi minä äänestäjänä äänestäisin tuollaiseen vaaliliittoon kuuluvaa puoluetta kun en tiedä mille puolueelle se ääni menee?
Sehän on sama jättää äänestämättä.
Voi voi voi voi. Kristilliset, nyt en voi äänestää teitä.
En ikipäivänä äänestäisi sinisiä, enkä tämän vaalikauden jälkeen myöskään keskustaa. Miten noi siniset jaksaa roikkua järjestelmässä edelleen, tekivät totaalisen poliittisen itsemurhan.
Älytöntä. Ääni kristilliselle meneekin keskustan hyväksi.
Jaa. Äänestän kristillisiä silti, sillä mikä tahansa noista kolmesta puolueesta on Helsingille parempi kuin nykyiset valtaa pitävät.
Joko nyt Soini uskaltaa asettua ehdolle? No ei, vitsi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin antaisin, jos esimerkiksi entinen Sinisten puolustusministeri Jussi Niinistö, olis vielä mukana.
Ja olis ehdolla.
Miksi ihmeessä???
Vierailija kirjoitti:
Siksipä kai tämä liitto on tehty, että tulisi Vanha samurai listoille. Mutta ei se tule, eikä ainakaan ääniä tuo tullessaan.
Kolme ö-luokan luuseripuoluetta liittoutuvat saadakseen yhteisen rökäletappion. Hienoa, lisää näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olis ehdolla.Miksi ihmeessä???
Jotkut ne ei ymmärrä tulleensa petetyksi
Huhhuh mitä settiä nyt taas. Onko nuo kaikki aivan paniikissa? Nämä keskustat ja jne.
Te vanhat 1000v vanhat puolueet joudutte jo pikkuhiljaa roskakoriin, ehkä museoon. Demarit, keskusta, kokoomus...