Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanni ei osta muutamia arkisia tuotteita, arvioi säästäneensä sillä kymppitonnin kolmessa vuodessa

Vierailija
11.10.2022 |

Voiko joku kertoa mitkä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni 3 vuodessa tarkoittaa että säästää n. 278 euroa kuussa eli 69,44 viikossa. Tämä onnistuu kun luopuu turhista asioista. Ei juo kahvia, ei osta meikkejä, ostaa edullisia ruokatarvikkeita, ei syö ulkona jne.

Kuka ylipäätään ostaa meikkejä VIIKOSSA jollain summalla? Itsellä menee 2 alle 2 euron rajauskynää, 1 kulmakynä, 1 ripsari ja puuteri VUODESSA. Eli alle 10 euroa. Siis vuodessa.

Vierailija
42/44 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten logic; ostin kun sain halvalla alesta, vaikka mihinkään en tarvi, mutta säästin.

Tää logiikka on mun miehellä. Ei ymmärrä kun sanon että en osta tuotetta sen takia kun on alennuksella. En osta sitä mitä en tarvitse. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoroviikkovanhempi, useampi lapsi, ostohinnaltaan halpa ok-talo ja laina-aika tapissa. Mun prioriteetti on lapset ja se että voimme asua tässä, ja auton tarvin töissä käymiseen. Mun pieni palkka riittää kun juurikin en matkustele, en osta vaatteita itselle uutena, en juo en polta, ei ole itsellä yhtään maksullista harrastusta, en käytä palveluja kuten kampaamo, en osta yhtään mitään ylimääräistä krääsää tai ylimääräistä kosmetiikkaa, toki pesuaineet ja joku naamarasva on. Lapsia koskee kaikki tämä vähän lievempänä, on toki harrastukset ja saavat myös uusia vaatteita, kosmetiikan mitä haluavat yms. Isä elättää siis myös puoliksi.

Ruokaa ostelen hövelimmin kun on lapset, ja itsekseni kituuttelen. Ei ehkä kuulosta kauheen kivalta, mutta nämä on mun valinnat. En silti osaisi laskea mitä tällä "säästän". Säästöönkin jää useimpina kuukausina jotakin, mutta en osaa sanoa mikä olisi se mittapuu mihin verrata. Pitäisi valita tietyt tuotteet ja palvelut - mutta entä jos en edes halua niitä muutenkaan? On mun valinta laittaa rahat esim taloon, samoin kuin se jutun ihminen varmaan laittaa ne rahansa johonkin itselleen tärkeään asiaan.

Vierailija
44/44 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama oli nyt hesarissakin, mutta taas maksumuurin takana. Mitä lie ostelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi