Minkälainen on tuntemasi feministi?
Itse en tunne tietääkseni tällaisia lainkaan, joten ajattelin tehdä aloituksen tästä.
Kommentit (44)
Esim mun mies, veli ja mun molemmat pojat. Kaikki hyviä tyyppejä ja kivan näköisiä.
Myös noin 80% tuntemistani naisista on feministejä, porukkaan mahtuu ihan kaikenlaisia ja kaikennäköisiä naisia.
Minäkään en tietääkseni tunne tällaisia, onneksi.
Todella hukassa itsensä kanssa. On seurustellut miesten ja naisten kanssa, nyt joku sinitukkainen muusu on vierellä. Julistaa siis itse joka käänteessä feminismiään. Kun kysyin mitä se tarkoittaa, niin hän luetteli asioita, joita se EI ole. En ollut vakuuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolle miehinen apu kelpaa mutta on sitten olevinaan niin itsenäinen.
Mitä tarkoitat "miehisellä avulla"? Että kun jää loukkuun tulipaloon, tulisi käännyttää se pelastamaan tuleva paloMIES pois ja vaatia naista paikalle? Itse oon feministi, mutta kun jotain remppaa varten tilaan työntekijöitä, ne on järjestään miehiä. Ei löydy naisputkaria vaikka kuinka tinkisi firmalta. Tuskin se mun vika on?
Ihan varmasti aloittaja ja kaikki muutkin tuntevat feministejä, jotka eivät vaan ole koko aikaa kuuluttamassa asiasta ja ovat muutenkin niin käytökseltään kuin ulkonäöltään ihan ''normaaleja''.
Vierailija kirjoitti:
Todella hukassa itsensä kanssa. On seurustellut miesten ja naisten kanssa, nyt joku sinitukkainen muusu on vierellä. Julistaa siis itse joka käänteessä feminismiään. Kun kysyin mitä se tarkoittaa, niin hän luetteli asioita, joita se EI ole. En ollut vakuuttunut.
Tämähän on nykyään muodostunut pariutumisstrategiaksi nyhverömiehille, joilla ei ole perinteistä maskuliinista viehätysvoimaa. Ulkomailla näissä piireissä tosin nämä feministimiehet ovat tupanneet paljastumaan lopulta ahdistelijoiksi, pahoinpitelijöiksi ja ties miksi.
Kannatan yleistä tasa-arvoa ja siihen sisältyvät myös naiset, joten en näe tarvetta ajaa pelkästään naisten oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä itsenäisyydessä on?
Eiköhän se "paha" ollut enemmänkin tuossa opportunismissa ja hyväksikäytössä ja epäjohdonmukaisessa käytöksessä. Pyritään hyötymään.
Vierailija kirjoitti:
Esim mun mies, veli ja mun molemmat pojat. Kaikki hyviä tyyppejä ja kivan näköisiä.
Myös noin 80% tuntemistani naisista on feministejä, porukkaan mahtuu ihan kaikenlaisia ja kaikennäköisiä naisia.
Sääliks käy noita miehiä... No olihan niitä naisiakin, jotka sahas omaa oksaansa aikoinaan. Toivottavasti irtaantuvat toksisesta ideologiasta!
Tunnen kolme itseään feministiksi kutsuvaa naista.
Ensimmäinen on tavattoman herkkä ja arka.
Hän tarviseen jonkinlaisen henkisen kainalosauvan päivittäiseen arkeensa. Aika sympaattinen noin muuten, eikä mitenkään miesvihamielinen.
Toinen on poliittinen aktiivi ja purkamassa haitallisia sukupuolirooleja.
Tämä tarkoittaa sitä, että miehet tekevät kaiken väärin ja heidät pitää uudelleenkouluttaa. Yrittää jatkuvasti päsmäröidä milloin milläkin keksityllä ideologisella perusteella. Todella raskas ihminen.
Kolmannella on vääristynyt oikeudentunto.
Hän ryntää korjaamaan milloin mitäkin vääryyttä suurella innolla. Ongelma syntyy siitä, että vääryydet eivät ole missään tolkullisessa suhteessa mihinkään ja toiminnan tuhoilla ei ole merkitystä. Melko kammottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "miehinen apu"?
Esim. K-kauppias voi olla miehinen Apu
Yks sellanen hesari-intoilija, kohta eläkeläinen, elää vielä sitä vanhaa maailmaa, jossa kuvittelee tyttöjen olevan huonomassa asemassa kuin pojat. Ei ymmärrä, ettei lapset elä samassa maailmassa kuin hän eli 50-60 v sitten
Kaikki tuntemani naiset ovat feministejä. Tästä voikin päätellä, että heitä on aika monenlaisia ja joka lähtöön. On monen näköisiä, erilaisilla koulutuksilla, erilaisissa perhetilanteissa muuten erilaisilla poliittisilla mielipiteillä, eri harrastuksilla... Mitä nyt naisia yleensä on.
Riippuu tarkotatko vanhanliiton OIKEITA feministejä, vai näitä nuoria twerkkaajia ja muoviripsisiä uusiofeministejä korkkareissaan myymässä itseään yms.
Oma äitini on vanhanliiton asianainen, ja olen häneltä ihan äidinmaidossa imenyt monta näkemystä ja jo pienestä huomannut kaksinaamaista suhtautumista naisiin ja miehiin, esim juuri naisten vaatetuksen ja muun suhteen, jota on aina ollut vaikea ymmärtää.
Äitini on ihan tavallinen boomeri, mutta ollut aina ärhäkkä epäkohtiin puuttuja.
Ihana ja rakas, maailman paras äiti, jota ilman en vieläkään pärjäis 50vuotiaana. Tai en halua ajatella, että täytytisi pärjätä.
Ihan tavallinen nainen, joka ei ole jäänyt kotirouvaksi vaan palannut töihin, koska tienaa hyvin. Jakaa kotityöt miehen kanssa, päättää miehen kanssa rahoista ja lomista ja viikonlopuista. Mukavalla tavalla itsetietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani naiset ovat feministejä. Tästä voikin päätellä, että heitä on aika monenlaisia ja joka lähtöön. On monen näköisiä, erilaisilla koulutuksilla, erilaisissa perhetilanteissa muuten erilaisilla poliittisilla mielipiteillä, eri harrastuksilla... Mitä nyt naisia yleensä on.
Veikkaan et tää on vaan sun omaa päätelmää, et olet varmasti kysynyt kaikilta.
Älä sekoita tasa-arvon kannattajia feministeihin
Kaunis ja naisellinen viisikymppinen korkeakoulutettu. Erittäin mukava ja ystävällinen kaikille, niin naisille kuin miehille.