Onko 162 cm ja 68 kg painava lihava
Urheilua harrastava olen..Vähän mahaa. Liikaa kyllä herkuttelen. Paljonko pitäisi saada kiloja pois teidän mielestä?
Kommentit (21)
64kg on painoindeksin viimeinen vihreä lukema tuolle pituudelle. 5 kg pitää laihduttaa. Lievästi lihava.
Itse 159 ja painoa suurin piirtein tuon verran. Painoa on liikaa, mutta "lihava" on mun mielestä sellainen paino, että on vaikea liikkua, solmia kengännauhat jne. Näillä mitoilla ei ole vaikea liikkua, mutta sellainen 5 kg olisi hyvä saada pois, ehkä siinä jossain 62-64 kg olisi ok, sitä alempi jo todella hyvä paino.
Ainakin ylipainoinen, 55-60 kg olisi lähempänä normaalia.
Ei automaattisesti mutta juurihan itse sanoit että on "vähän mahaa". Olet siis todennäköisesti vähän lihava. Älä silti murehdi, ei se pieni ylimääräinen mitään haittaa.
Höpsistä, ihan normimitoissa olet!
Keskity muihin asioihin elämässäsi.
Täällä kun kyselet saat kuulla olevasi
todellinen norsu!
Riippuu peilikuvasta. Jos lihaksia asia ok, jos läskiä 10 kiloa vois heittäen tiputtaa.
En sanoisi lihavaksi vielä. Lievästi ylipainoinen (2 kiloa) eikä noin pienestä ylityksestä osaa kukaan silmällä arvioida, että onko normaali- vai ylipainoinen. Jos on ikävä olla, kannattaa toki pyrkiä siihen normaalipainoon, mutta jos ei, jatka samaan malliin.
Olen juuri saman mittainen ja kilon hoikempi. Minulla on tosi paljon liikaa rasvaa kun olen sirorakenteinen.
Saa mutta joudut leikkaamaan juuri sitä herkuttelua eli sokeria vähennettävä.
Vierailija kirjoitti:
Saako 5 kg helposti pois? Ap
No, en ainakaan minä ole saanut pysyvästi.
Minä myös olen 162 cm ja painan 102 kg. En pidä itseäni lihavana vaan hieman rotevana.
M 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako 5 kg helposti pois? Ap
No, en ainakaan minä ole saanut pysyvästi.
Voi hitto...no pitää vähentää herkuttelua ja ainakin pitää paino nyt kurissa. Pari kiloa kyl haluaisin pois...Ap
Ei vielä lihava mutta ylipainoinen kyllä.
Olen samankokoinen, vaatekoko 38-40. Kukaan ei ikinä usko että painan niin paljon. Lihasta on. Epäilen kyllä myös että rytmärilääke kerännyt nestettä, ei turvotusta niin huomaa jos se on tasaisesti kehossa ja kerääntyy hitaasti.
Olen saman pituinen ja painan tasan 50 kg ja oloni on loistava. Kun painoin joskus 60 kg, olo oli tukala. Mutta ihmisillä on eri "ominaispainot", missä on paras olo. Toisilla se on enemmän ja toisilla vähemmän, siis vaikka olisi saman pituinen.
On.