Tokmanni
Kävin tampereella eilen Tokmannissa eilen aamulla ja oli todella huonoa asiakaspalvelua.
Kysyin että onhan tämä kissan ruoka hyvää , johon myyjä totesi ettei tiedä kun ei ole maistanut.
Näin ei saa kohdella ketään vaan pitää olla asiallinen, en ole pyytänyt ketään syömään kissan ruokia!
Kommentit (55)
Viisasteleva myyjä olisi hyvä kirjan nimi.
Siellä on aina välillä tosi tympeitä myyjiä. Vaikuttavat siltä, etteivät yhtään haluaisi olla siellä töissä. Jotain työkokeilijoita ehkä?
kun tokmannista on kyse, niin se kissanruoka varmaan maksoi kassalla enemmän kuin hyllyssä luki
Sori ap, mutta tokmanni ei ole eläintarvike/ruoka erikoistunut kauppa eli ei se myyjä voi tietää mikä kissanruoka on hyvää ja mikä ei. Jos myyjällä ei ole omaa kissaa tietää hän ruuasta vielä vähemmän...
Kaikki kissatkaan ei ole samanlaisia toisille kelpaa kaikki mitä annetaan ja toisille ei... ihan niin kuin ihmisillä makuasia.
Itse käyn usein Helsinki Itis Itä-Keskus. Saanut aina todella hyvää palvelua siellä!
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta tokmanni ei ole eläintarvike/ruoka erikoistunut kauppa eli ei se myyjä voi tietää mikä kissanruoka on hyvää ja mikä ei. Jos myyjällä ei ole omaa kissaa tietää hän ruuasta vielä vähemmän...
Kaikki kissatkaan ei ole samanlaisia toisille kelpaa kaikki mitä annetaan ja toisille ei... ihan niin kuin ihmisillä makuasia.
Silti olisi voinut vastata asiallisesti. Toi oli kuin teinin sarkastinen töksäytys vanhemmilleen.
Voi herranjestas, luuleeko joku vielä nykyään että tavaratalossa on jotain tuote tai muuta koulutusta.
Myyjät siellä minipalkalla yrittävät epätoivoisesti purkaa kuormia, olla kassalla, hoitaa tilitykset, monet siivoukset, sähköpostit, vastata puhelimeen ja lälläriin.
Ja sitten pitäisi vielä tietää niistä tuhansista tavaroista mitä siellä on myynnissä onko joku eläimen ruoka hyvää. Kannattaa mennä ihan eläinliikkeeseen kysymään, tosin ei niissäkään mitään koulutuksia tai perehdytyksiä tuotteisiin saa. 😅
No mistäs se tietää onko hyvää jos ei ole maistanut?
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas, luuleeko joku vielä nykyään että tavaratalossa on jotain tuote tai muuta koulutusta.
Myyjät siellä minipalkalla yrittävät epätoivoisesti purkaa kuormia, olla kassalla, hoitaa tilitykset, monet siivoukset, sähköpostit, vastata puhelimeen ja lälläriin.
Ja sitten pitäisi vielä tietää niistä tuhansista tavaroista mitä siellä on myynnissä onko joku eläimen ruoka hyvää. Kannattaa mennä ihan eläinliikkeeseen kysymään, tosin ei niissäkään mitään koulutuksia tai perehdytyksiä tuotteisiin saa. 😅
Ei tavan asiakas voi tällaisia tietää ellei itse ole sattunut olemaan kyseisessä paikassa töissä. Kyllä itsekin olettaisin että voin kysyä tuotteesta myyjiltä.
Älä mee halpakauppaan jos haluat asiantuntijan palvelua.
Kävinpä minäkin paljon parjatussa Tokmanni liikkeessä aleksis kiven kadulla ja en ikään oo saanu misssään nii pöyristyttävän kauhiaa palvelua oikeen tienny itkeäkkö vai nauraa
Ei ehkä kannata odottaa siltä tokmannin kassalta (10€/tunti, 15 tuntia viikossa) sen tasoista palvelua ja tuotetietämystä kuin vaikkapa tuote-edustajalta. Omituinen ajattelutapa että menet ostamaan vaikkapa kympin teepaitaa ja juoksutat myyjää kuin stockmannin maksullista pukeutumisneuvojaa. Täytyyhän se jossain näkyä että nyt tehdään halvalla, jos et sitä kestä täytyy maksaa enemmän. Eihän niillä edes ole aikaa tehdä niitä töitä mitä johtajat vaatii eli kassajonojen lyhennys, tuotteet hyllyyn ja hintalaput ajantasalle.
En usko tähän aloitukseen pätkän vertaa, tulit vain hakemaan kommenttikavereita!
Olisin sanonut kassana vain: Miau?
Ehkä sun olis pitänyt pyytää maistiaisia?