Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta minäkin pääsen vihdoin töihin

Vierailija
13.03.2024 |

Kun suuri osa sellaisista jää työttömäksi joille osa-aikatyö ei kannata.

Minä pärjäisin sillä rahalla oikein. Kuusi vuotta työtön, kohta pääsen varmasti töihin!

Olen innoissani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut nimenomaan osa-aikaisia töitä ja kun sellaisen saan, ei ole tarkoitus nostaa enää työttömyyskorvausta. Toivottavasti noita paikkoja tulee lisää omalla alalla, nyt aika vähissä.

2/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti kerralla kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitse vielä kun voit.

Vierailija
4/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi pärjätä pelkällä osa-aikatyön palkalla??

Vierailija
5/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä pääse kituutat vaan tosi pienellä rahalla siinä kerrostalo luukussa.eikä sulla ole rahaa muuhun kun makaroniin.

Vierailija
6/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmaan se kun sanottiin että työpaikkoja tulee lisää. Moni perheellinen ei voi tehdä enää osa-aikatyötä.

Vierailija
7/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hakenut nimenomaan osa-aikaisia töitä ja kun sellaisen saan, ei ole tarkoitus nostaa enää työttömyyskorvausta. Toivottavasti noita paikkoja tulee lisää omalla alalla, nyt aika vähissä.

Sama.  Haen ja teen pelkästään osa-aikatyötä,  enkä hae soviteltua päivärahaa.  Pärjään hyvin osa-aikatyön palkalla.  Omalla alalla ei ole paljon osa-aikatyötä tarjolla,  vaan siitä pitää aina erikseen neuvotella. Yleensä töitä on löytynyt 6-10 kuukaudeksi vuodessa. 

Vierailija
8/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi itelleki osa-aikainen tai edes lyhennetty työpäivä, mutta työnantaja on niin kurja ettei siihen suostu ilman pätevää syytä

Sinkkunainen 38

Vierailija
9/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen sinua. Muistan sen ihanan tunteen kun sai töitä ja mikä uskomattoman upea tunne ensimmäisestä tiilistä. Nauti.

Vierailija
10/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan huolii siltikään töihin jos ollut kuusi vuotta työtön, roskiskamaa😆

Vierailija
11/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut työpaikan saamisesta! On hienoa kuulla, että pian pääset aloittamaan uudessa työssäsi. Toivotan sinulle paljon menestystä ja iloa uusissa työtehtävissäsi ja toivottavasti työkokemuksestasi tulee antoisa ja palkitseva! Muista nauttia uusista haasteista ja mahdollisuuksista työelämässä.

Vierailija
12/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee niin, että sen rahan pitää myös riittää. Jos joudut hakemaan toimeentulotukea lisäksi, jossain vaiheessa sinut pakotetaan työttömäksi ainakin väliajoin. Eikä se ole yhtään kivaa taistella siitä, saako ihminen tehdä työtä vai  ei niin minäkin nyt sitten olen vähän muussa aktiivisempi. 

Vierailija
13/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut työpaikan saamisesta! On hienoa kuulla, että pian pääset aloittamaan uudessa työssäsi. Toivotan sinulle paljon menestystä ja iloa uusissa työtehtävissäsi ja toivottavasti työkokemuksestasi tulee antoisa ja palkitseva! Muista nauttia uusista haasteista ja mahdollisuuksista työelämässä.

Ei ap ole missään töissä 

Vierailija
14/14 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi pärjätä pelkällä osa-aikatyön palkalla??

Mä tein aikoinani 30 tuntista työviikkoa ja sain käteen noin 1900 euroa, verot on pienemmät, kun on pienempi palkka, että ei se oikeesti hirveän suuri ero ole tehdä osa-aikaista. Toki mies tienasi normaalisti, mutta olinha nuorempana sinkkuna pärjännyt vähemmälläkin ja silloin meni paljon baareihin rahaa. Elämä on valintoja valintoja valintoja, sanoi Karvinen lasagnea valitessaan.