Missio kasvisruuasta
Jälkikasvun mukaan alakoulun ruokalan seinällä on kuva eläimistä otsikolla "tiedä mistä ruokasi tulee." Ehkäpä jo ensi vuonna viedään lapset tutustumaan teurastamoon? Jos lapsi yökkäilee, kun pöydässä on tofua, quornia tai ylipäätään mitään normista poikkeavaa niin meillä on pian käsillä kaikkien aikojen anoreksiaongelma
Kommentit (8)
Lapsen koulussa oli ruokalan seinät täynnä maito- ja leipäpropagandaa.
Jokaisen tulisi kyllä miettiä, mitä suuhunsa pistää, eikä sulkea silmiään epäeettisyydeltä tai huonoilta ravintoarvoilta.
Koulussa syödään sitä mitä tarjotaan tai ollaan syömättä. Ei lapsi nälkään kuole vaikka olisi koulussa syömättä, kunhan kotona on ruokaa.
Mä nyt vielä tarkennan, onko aloituksen pointti siis se, että lapsille ei saa kertoa mistä liha tulee, koska muuten sairastuvat anoreksiaan? Kun kuollut eläin ei kelpaa, eikä myöskään kasviproteiini, koska kotona on opetettu yököttelemään sille.
Vanha mainos jossa " Syö 8 siivua leipää per päivä"!
Niin se muuttuu Maailma ja MTK:n propaganda kouluissa loppuu
Vierailija kirjoitti:
Koulussa syödään sitä mitä tarjotaan tai ollaan syömättä. Ei lapsi nälkään kuole vaikka olisi koulussa syömättä, kunhan kotona on ruokaa.
Mä nyt vielä tarkennan, onko aloituksen pointti siis se, että lapsille ei saa kertoa mistä liha tulee, koska muuten sairastuvat anoreksiaan? Kun kuollut eläin ei kelpaa, eikä myöskään kasviproteiini, koska kotona on opetettu yököttelemään sille.
Ei ole kotona opetettu yököttelemään kasviproteiinille, koska olemme sekasyöjiä ja meillä on pöydässä myös sitä, mutta lapsipa ei itse syö sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille voi kertoa mistä ruoka tulee, mutta ei sitä tarvitse syyllistävään sävyyn hieroa naamaan ruokalassa. Tuo on vähän sama kuin laitetaan seinälle julisteita, että sinä täällä vain syöt kun muualla samaan aikaan kuollaan nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mainos jossa " Syö 8 siivua leipää per päivä"!
Leivässähän ei sinällään mitään vikaa ole. Kaupan leipä vaan on usein prosessoitua ja liian suolaista. Vähäsuolainen täysjyväleipä täysin terveellistä mutta sitäpä ei mistään saa.
Väännetään itkua, en halua syödä eläimiä, käy sääliksi, mutta samaan aikaan ei sitten syödä kasviproteiinia. Kivan yhtälö