Nyt JYRÄHTÄÄ Chloetta: Irtsarikalenteri jonka saa tunkea niin täyteen namuja että vain kannen kiinnisaaminen rajana (Hinta EI OLE riippuvainen karkin määrästä!)
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/ccbe69d5-edfb-4091-94a4-edc…
Mahtiuutuus täytetään normaalilla irtokarkkimassalla kaupan Premium Candhy irtsarimaailmassa- namia saa tunkea kalenteriin niin valtavasti kuin vain karkinhimoinen saa ahdettuja laatikkoonsa huomioiden että kannen on sulkeuduttua tiiviisti ja tätä kaupoissa vahditaan!
Kommentit (72)
29,90 e 🤣
Toivottavasti kukaan ei osta tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Irttari, ei mikään irtsari. Kas kun et itsarikalenteria mainosta.
Nuo kaikki ovat hoonoa suomea ja ainoastaan itsari taitaa olla sanana yleisemmin käytössä. Kuulostaa lähinnä teinikieltä eli teinixiltä.
Ne on irtsareita, en ole edes kuullut ikinä sanaa irttari.
Irttari kuulostaa joltain slangiversiolta sanasta irrationaalinen. Tyyliin toi on ihan irttari mielipide, tai rauhotu vähän, oot ihan irttari
Siis missä tuo kalenteri täytetään? Itse karkkihyllyllä vai tilataan netistä? Kauheeta sähellystä itse täyttää.
Vierailija kirjoitti:
29,90 e 🤣
Toivottavasti kukaan ei osta tuolla hinnalla.
Huh, onpa hintaa😱
Vieläkö te jaksatte vääntää tästä asiasta? :)
Tänään tuli ohjelma luxushotelleista, joissa yö maksaa 23 000 euroa ja porukka voi olla siellä kymmenenkin yötä, eli suomalaisen asunnon hinnan verran.
29,90 koko kuukauden ilosta on kyllä minusta aika pieni hinta.
Yleensä jouluaattona on se iso luukku, missä kaksi ovea.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli ohjelma luxushotelleista, joissa yö maksaa 23 000 euroa ja porukka voi olla siellä kymmenenkin yötä, eli suomalaisen asunnon hinnan verran.
29,90 koko kuukauden ilosta on kyllä minusta aika pieni hinta.
Ja heijastin on halpa henkivakuutus ja mitähän muuta
Kuka tuon kuvan kalenterin on täyttänyt? Patukat ei mahdu luukkuun. 😂
Itse asiassa nämä ovat irtareita. Ei irtsareita, ei irttareita. Yksi ärrä riittää, ässää ei tarvita.
Oiskin hyviä irtokarkkeja myynnissä.
Johan nuo näkee hinnasta ja ulkonäöstä että täyttä scheissea.