Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti synnytys käynnistyy???

02.11.2006 |

Apuuva, voisko joku antaa vinkkiä?

Eilen kävin painoarviossa, jossa lääkäri totesi ettei ole kohdunkaulaa yhtään jäljellä, kohdunsuu pehmennyt ja auki 2 cm. Tänään tuli paperiin pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa, ja mulla ei ole tullut minkäänlaista vuotoa sitten helmikuun.. nyt jännittää, joko sitä joutuu tänään lähtee. Lääkäri sanoi eilen että saattaa syntyy minä päivänä vaan. onko vastaavasta tilanteesta kokemusta??

Susa-Juulia rv 37+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susa-Juulia:

Apuuva, voisko joku antaa vinkkiä?

Eilen kävin painoarviossa, jossa lääkäri totesi ettei ole kohdunkaulaa yhtään jäljellä, kohdunsuu pehmennyt ja auki 2 cm. Tänään tuli paperiin pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa, ja mulla ei ole tullut minkäänlaista vuotoa sitten helmikuun.. nyt jännittää, joko sitä joutuu tänään lähtee. Lääkäri sanoi eilen että saattaa syntyy minä päivänä vaan. onko vastaavasta tilanteesta kokemusta??

Susa-Juulia rv 37+4

Elikkäs mulla oli toisen lapsen kanssa niin, että kun kävin viimeisessä lääkärissä 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, niin lääkäri sanoi alatutkimuksen jälkeen, että vauva on jo ihan tulossa. Paikat oli todella kypsyneet (en muista lukuja...) ja vauva todella alhaalla. Meinasi, että turha varata neuvolaa seuraavalle viikolle. Oli sitä mieltä, että jo pelkkä alatutkimuksen teko saattoi käynnistää synnytyksen.

Niinhän siinä sitten kävi, että neiti syntyi tasan kuukauden päästä tästä tarkastuksesta. Oli muuten älyttömän pitkä kuukausi....

Mutta siis en halua, että vajoat epätoivoon, kun saattaahan se synnytys olla jo ihan lähelläkin. Aattelin vaan pistää oman kokemukseni. Onnea koitokseen!!

piipero ja nelonen masussa rv 35+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla