Joditabletit loppu kaikista verkkoapteekeista
Kiitos hamstraajille. Ihmettelyt modelle. Sä poistat näitä ketjuja, missä todetaan asia, mikä on tällä hetkellä ihan faktaa.
Kommentit (252)
Onneksi sain 15 purkkia, riittää vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 100kpl paketti ja maksoin 76€. En tarvitse niin montaa, mutta pienempiä paketteja ei ollut. Voinko myydä ylimääräisiä? esim 80sent-1€ kpl.
Eihän tuo maksa kuin alta 20€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vit*ttaa ihan suunnattomasti nämä hamstraajat. Ihan yksi paketti olisi itsellä lähtenyt tilaukseen ja onnistuin sen jo ostoskoriin nappaamaan. Mutta sitten sivut kaatui ja sinne meni. Miten STM huolehtii, että kaikki suomalaiset saavat tasapuolisesti joditabletit? Aika epäreilua, että mennään periaatteella, kuka ehtii ensin kahmia itselleen kaikki.
Haistakaa vaan pas ka kaikki itsekkäät hamstraajat!!!
Eli sinä raivostut niille jotka nopeasti ennakoi ja osti, kun et nyt itse pääse hamstraamaan. Haistappa kuule paska.
Haistappa ite.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 100kpl paketti ja maksoin 76€. En tarvitse niin montaa, mutta pienempiä paketteja ei ollut. Voinko myydä ylimääräisiä? esim 80sent-1€ kpl.
Ei kannata, pyydä ainakin 8e. Menihän Liidelin kympin lenkkaritkin 300e hintaan hyvin kaupaksi.
Käytä tilaisuutesi nyt.
Ja te sitä pääkaupunki seudulla kohkaatte.... Mä asun n. 10-12 km päässä tuosta isosta rajasta ja raja-aidasta. Ni ja rajavartijat tekevät hienoa työtään 24 h. Niin oli mun isäkin tuota isoa rajaa vartioimaan. Minä tiedän myös missä kulkee valtakunnan raja.
Ostin itselleni 20purkkia joditabletteja. Kohta menen hakemaan vessapaperia ja ruokaa. Sängyn alle varmaan survon paperit ja joditabletit juuri ja juuri mahtuu edellisten sekaan mitkä keväänä hamstrasin. Piti ostaa kaksi ylimääräistä pakastinta että mahtuu sinne ruokaa lisää.
Ei mitään joditabletti kohkauksia täällä päin.
Ostin! Nyt hamstraamaan vessapaperia. Ydinsodan syttyessä olen onnellinen että lähden täältä peräreikä puhtaana.
herran jestas taas tätä hölmöilyn määrää!!!
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni 20purkkia joditabletteja. Kohta menen hakemaan vessapaperia ja ruokaa. Sängyn alle varmaan survon paperit ja joditabletit juuri ja juuri mahtuu edellisten sekaan mitkä keväänä hamstrasin. Piti ostaa kaksi ylimääräistä pakastinta että mahtuu sinne ruokaa lisää.
Älä turhaan noita pakastimia, keskity vain kuivamuonan hankkimiseen mikä säilyy vaikka infraksruktuuri olisi murjottu alas. Lisäksi kantsii olla hiljaa määristä ettei niitä tulla tasaamaan tai tykkänään viemään kun todellinen tarve tulee.
Pääasia on että noi ydin kuljetukset pysäytetään siellä niiden omassa maassa eikö niin. Yksimielisesti hullujen käsissä ei aseita saisi olla. Sisiliassa toimii 🌋 tulivuori juuri.Jos te olette venäläisiä teille tekee hyvää olla peloissaan kun olette muita vuosikymmenet uhkaillut. Siinä mielessä vähän paha saa palkkansa osuu omaan päähän.
Naiset siellä hamstraamassa heti. Miehiä ei yhtään.
Joditabletteja kuuluu olla lääkekaapissa aina. Ei sitten tarvi paniikissa hamstrata. Kannattaa katsoa nyt muutkin lääkkeet ja tarvikkeet ajan tasalle.
Hohhoijaa taas. Hysteria osui koronassa vessapaperiin ja nyt on vuorossa joditabletit. Olipa typerästi STM:stäkin ohjeistettu, lieneekö siellä joku ko. tabuja valmistavan firman osakkeita haalinut joka "hiukan" nosti Suomessa kysyntää. Tiedoksi hysteerikoille että mikään tabletti ei pelasta jos kunnolla jysähtää. Ihmiset ovat seonneet, naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siellä hamstraamassa heti. Miehiä ei yhtään.
Naiset huolehtii lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja te sitä pääkaupunki seudulla kohkaatte.... Mä asun n. 10-12 km päässä tuosta isosta rajasta ja raja-aidasta. Ni ja rajavartijat tekevät hienoa työtään 24 h. Niin oli mun isäkin tuota isoa rajaa vartioimaan. Minä tiedän myös missä kulkee valtakunnan raja.
Ootko jo itsekin hakenut sinne. Sukulaisilla taitaa olla hyvät mahikset päästä siihen koulutukseen ja hommiin?
Minäkin ostin aamulla yhden paketin ja pienimmän mahdollisen. Olenko nyt joku 🐹? Minähän tein juuri, kuten ohjeistettiin.
Uudet muslimi judesuositukset on ettei mitään hoideta anneta turhaan yli 40 v kuolkoon. Nuoret muslimit judet ottaa vallan koska David on kuollut ja temppelivuorella on moskeijat sodomassa.
On sekin nähty kun juutalainen kivittää juutalaisen.
Ostin yhden purkillisen Jodixia aamupäivällä verkkokaupasta. Yhden! Ikävää, että täällä haukutaan hamstraajaksi.
Minulla on kolme lasta.