Hupsis kun rupes jännittämään...!!!:S
Tänään oli kontrollikäynti KSssa jossa vauvan koko tarkistettiin mahdollisen vauhditustarpeen vuoksi. rv 38+6 menossa ja arvioksi koneelta tuli n.4kg
lääkäri siinä sitten laukaisi että kyllä hän katsoisi nyt parhaaksi että maanantaina tulla käynnistykseen....!:O (jos ei vloppuna mitään vielä tapahdu)
HUPSIS!
Nyt kyllä tuli niin nopea yllätys että ihan alko jännittämään ekaa kertaa synnytys!:D
Aika raakasti kyllä "ronklas" ja sanoi että kokeilee tässä vähän pyöräyttää kohdun suulla kun saahan se siitä jo vaikka käynnistyäkin...Tuntu että vauvakin heitti mahassa volttia, kyllä se sen verran tuntui...:D
Raskaus siis eka ja LA 30pv
_T_
Kommentit (6)
jännää, tiedän tunteen :-)
Mulla sentään oli jo kolmas vauva ja käynnistyksestä puhuttu pitkään, mutta silti kun sanoi torstaina, että käynnistetään maanantaina, niin jännitti jännitti kovasti.
En tie sit mistä mut mulla myös sitten meni limatulppaa sunnuntaina, mitä ei aiemmista lapsista tapahtunut ollenkaan.
t. 2 käynnistettyä synnytystä kokenut
Mulla takana yksi luonnollisesti käynnistynyt ja yksi käynnistetty synnytys ja käynnistetty oli noin tuhatkertaa helpompi ja kesti vain 2 tuntia.:)
Mulla eka käynnistettiin ja toinen tuli luonnollisesti (molemmat 2vk yli LA:n) ja käynnistetty oli yhtä helvettiä. Kakkonen unelmahelppo ja nopea.
Tätä kolmatta en anna käynnistää vaikka painoarvio olisi 5kg..
Ensisynnyttäjillä käynnistys voi viedä useammankin päivän.
Tsemppiä koitokseen!
Edessäsi on yksi elämäsi suurimmista asioista!