Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok syödä välillä riisinuudelia kun on painonpudotus menossa?

Laihis
11.10.2022 |

Juuri söin lounaaksi riisinuudelia mausteilla ja lisäsin purkillisen tonnikalaa. Aamupalaa en ollut syönyt.

En kovin usein syö noita nuudeleita, mutta nyt piti nopeasti saada jotakin ruokaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko jotain ruokaa syödä tai ei.

Vierailija
2/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonpudotuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko jotain ruokaa syödä tai ei.

Vai niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok on. Asiasta stressaaminen on varmaan haitallisempaa kuin itse nuudelit. 

Vierailija
4/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok syödä välillä ihan mitä tahansa laihduttaessa.

Vierailija
5/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. Itse pudotin 40 v iän jälkeen yhteensä 50 kiloa, hitaasti tosin. Mitään en jättänyt missään vaiheessa kokonaan pois ruokavaliostani. Eli voisi sanoa että on ok syödä mitä vaan. Mutta kaikkea energiatiheää ei toki voi syödä isoja määriä kovin usein jos haluaa laihtua. Nuudeleita olisin itse voinut kohtuuannoksen vetää vaikka päivittäin ilman ongelmia.

Vierailija
6/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Itse olen pudottanut n. 8kg ja vielä saman verran jäljellä, ja syön kyllä välillä jopa pullaa ja sipsejä. Jos kokonaiskalorimäärä on tarpeeksi alhainen, ei ongelmaa ole, ja itse pysyn helpommin ruodussa jos saan välillä herkutella. Riisinuudeleita en  syö, mutta normi nuudeleita käytän wokissa sillointällöin.

Vierailija
7/7 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä paljon taida kaloreita olla, toki nälkää pitävät huonosti mikä on huono painonhallinnan kannalta, kun voi tulla syötyä myöhemmin nälissään liikaa. Itse söisin ennemmin ihan riisiä, on jotenkin tuhdimpaa ruokaa, ja siihen lisäksi paljon kasviksia ja sitä tonnikalaa. Sitten ei tule nälkä hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän