Tykkäätkö/et tykkää käydä talouksissa missä on kissa? miksi?
Kommentit (18)
En tykkää käydä kodeissa joissa on lemmikkeinä näitä eksoottisia lemmikkejä kuten käärmeitä, liskoja ja hämähäkkejä.
En tiedä, onko kaverini rääkännyt sitä kissaa, vai mikä tekee kissan käytöksestä niin huonoa.
Viimeksi kyläilyreissun muistoksi lapsi sai pitkät haavat otsalleen. :(
En tykkää kissoista, ja olen niille allerginen. Ja lisäksi joissain paikoissa HAISEE...
ja niissä haisee kusi, omistajat ei vaan sitä huomaa itse. (ei toki kaikissa mutta yleensä jos on enemmän kuin yksi kissa)
ei yleensä haise. riippuu ihan onko kissat leikattu vai ei
ja minne vaan. Meilläkin on kissa, mutta ulkokissa.
parasta on se, että silloin kun minulla oli koira ja lähdin kaveriperheen luo kyläilemään, he erikseen varmistivat, että otan koirani mukaan. Halusivat, että lapset tottuvat eri eläimiin!
Eiköhän se pöydällä pomppiminen saada pois ihan opettamalla.
kun tapasin nykyisen aviomieheni...
Jos olen yksin, ei haittaa, mutta puolitoistavuotiaani ei ole tottunut kissoihin. Hän jahtaa niitä ympäri huushollia ja yrittää kiskoa turkista, eikä mikään kielto tehoa. Kotona meillä on isoja koiria ja niiden kanssa poika osaa paremmin käyttäytyä.
koko ajan, sekä pitemmän ajan jälkeen kurkku on ihan h****n kipeä. Lisäksi se pissan haju yököttää ja vaatteisiin tarttuvat karvat ärsyttää. Lisäksi en hirveästi innostu syödä lautaselta, jolta juuri ennenruuan esillepanoa on häädetty katti pois istumasta.
SIksipä en koivn mielellään mene itsekään sellaisiin paikkoihin, kun en malta olla paijaamatta niitä kissoja ja mies joutuu sitten aivastelemaan koko päivän, kun sitä hilsettä kulkeutuu vaatteiden mukana meillekin.
Antihistamiinia syömällä pystyn jopa yöpymään kissakodissa, mutta lääkäri ei suosittele oman kissan ottamista. Siksi käyn tosi mielelläni katsomassa kissallisia ystäviäni.
Jos en olisi allerginen niin riippuu ihan taloudesta. Tunnen muutaman kissallisen, jossa kissa on siisti ja ei-haiseva, missä imuroidaan ja karvoja ei ole joka paikassa. Ihan ok. Sitten on anoppini, kaksi kissaa, pini kämppä täynnä krääsää, kissan karvoja on KAIKKIALLA sellanen parin millin kerros ja kissat haisee. Ei kiitos.
mutta se on ällöttävää jos vessassa on niin kova kissanpissan haju että silmät alkaa vuotaa.. meilläkin on kissoja mutta pidämme laatikot sentään puhtaina.
Kissat ei myöskään sa olla ruokapöydällä ja ruoanvalmistus paikalla. Mutta on niitä epäsiistejä ihmisiä ilman eläimiäkin.
Pidän kissoista todella paljon, mutta meille ei koskaan voi tulla omaa kissaa perheenjäsenen allergian vuoksi. Käyn sitten kylässä rapsuttelemassa muiden kissoja. ;)
Tosin itselläkin on pari kissaa ja jos jonkin vierailut meillä jää niiden takia väliin vaan siks ettei tykkää niin sittenhän pysyy pois. Allergiset on asia erikseen, heitä voi tavata muuallakin kun meillä.
Kolme pientä lasta, nuorin 4kk.