Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mihin käyttää työstä saatu liikuntaetu? 200e käytettävänä. Millaisiin asioihin olet itse käyttänyt etua?

Vierailija
10.10.2022 |

Minkälaiseen liikuntaan voisi hyödyntää? Jotain mikä kelpaisi huonokuntoisellekin.

Mihin sinä olet käyttänyt liikuntaetua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalliin sarjalippuja, kylpylä, kesällä hiihtohissiajeluita...uimahalliin mennyt eniten.

Vierailija
22/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoiselle käy kaikki liikunta ja on vähintäänkin suositeltavaa. Aloitat kevyesti oli laji mikä hyvänsä. Itse olen käyttänyt tuon edun aina vuoden kuntosalikorttiin. Kuntosalilla tosin kunto ei kovin hyvin parane jos siis se on tarkoitus. Lihaskunto kyllä ja siitä kannattaakin pitää huolta niin pysyy toimmmintakyky ja liikkuvuus pidempään kun ikää tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaan oon käyttänyt.

Vierailija
24/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itte käy saleilla, enkä festareilla, enkä oikein missään. Elokuviinkaan sitä kaikkea ei saa käytettyä. Vois ehkä tuhlata kaikki uimahalliin, jos siellä on sauna missä käydä ja suihkussa. Eipä muuta.

Vierailija
25/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin twerkkaus tunteihin koska siinä saa voimaantumisen kaupan päälle.

Vierailija
26/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut uimahallin sarjalippuja, elokuvalippuja, museokortin, käynyt hierojalla jne.

Vierailija
27/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e edestä mulla, mutta kulttuuri samassa. Kaikki menee leffalippuhin. Minigolfiin käy myös.

Vierailija
28/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kymppikortin kylpylään 120e. Arkipäivisin paikallisessa kylpylässä on hiljaista, ja ujompi saa rauhassa uida, venytellä ja jumpata jumppavideoiden tahtiin.

Muutaman kympin käytin kulttuurimenoihin, ja vielä olisi rahaa kahteen kylpyläkäyntiin.

Vierailija
29/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni yoogaian vuodeksi. Yoogaia.com ja siellä vuoden rajaton käyttöoikeus, niin voit joogata tai jumpata kotona juuri silloin kun huvittaa. Sieltä löytyy monenlaista joogaa ja jumppaa ja joka päivä tulee lisää ohjattuja videoita. 

Vierailija
30/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastukseen käytin.

Vierailija
31/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin Ukrainaan!

Vierailija
32/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin moisen edun niin kiljuisin riemusta.

Uimahalli, kylpylä, hieronta, elokuvat, teatteri, joku konsertti, en tiedä käykö kansalaisopiston luennoille.

Kansalaisopistolla on jäsenille esimerkiksi kesällä sauna järven rannalla, siellä kävisin.

Vierailija
33/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin vaelluskurssiin. Se nyt ei kovin huonokuntoiselle sovi, mutta ehkä sieltä löytyy helppojakin reittejä.

Finnarin lentosimulaattorilla voisi käydä lentelemässä.

Tai räiskimässä ampumaradalla.

Juoksusta kiinnostuneelle suosittelen anaerobisen kynnyksen testausta.

Vierailija
34/34 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy kivoja jumppia, olen ostanut eduilla FressiTv:n jäsenyyttä ja joskus kokeilin myös Keventäjien kotitreenejä. Keventäjissä ehkä enemmän valikoimaa myös vähän hunommassa kunnossa oleville. Loput sitten hierontaan. Tykkään tuosta edusta tosi paljon, sais olla vaan enemmän kuin se 200 euroa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi