Vinkkejä mihin käyttää työstä saatu liikuntaetu? 200e käytettävänä. Millaisiin asioihin olet itse käyttänyt etua?
Minkälaiseen liikuntaan voisi hyödyntää? Jotain mikä kelpaisi huonokuntoisellekin.
Mihin sinä olet käyttänyt liikuntaetua?
Kommentit (34)
Huonokuntoiselle käy kaikki liikunta ja on vähintäänkin suositeltavaa. Aloitat kevyesti oli laji mikä hyvänsä. Itse olen käyttänyt tuon edun aina vuoden kuntosalikorttiin. Kuntosalilla tosin kunto ei kovin hyvin parane jos siis se on tarkoitus. Lihaskunto kyllä ja siitä kannattaakin pitää huolta niin pysyy toimmmintakyky ja liikkuvuus pidempään kun ikää tulee.
Mä en itte käy saleilla, enkä festareilla, enkä oikein missään. Elokuviinkaan sitä kaikkea ei saa käytettyä. Vois ehkä tuhlata kaikki uimahalliin, jos siellä on sauna missä käydä ja suihkussa. Eipä muuta.
Minä käyttäisin twerkkaus tunteihin koska siinä saa voimaantumisen kaupan päälle.
Olen ostanut uimahallin sarjalippuja, elokuvalippuja, museokortin, käynyt hierojalla jne.
400e edestä mulla, mutta kulttuuri samassa. Kaikki menee leffalippuhin. Minigolfiin käy myös.
Ostin kymppikortin kylpylään 120e. Arkipäivisin paikallisessa kylpylässä on hiljaista, ja ujompi saa rauhassa uida, venytellä ja jumpata jumppavideoiden tahtiin.
Muutaman kympin käytin kulttuurimenoihin, ja vielä olisi rahaa kahteen kylpyläkäyntiin.
Ostin itselleni yoogaian vuodeksi. Yoogaia.com ja siellä vuoden rajaton käyttöoikeus, niin voit joogata tai jumpata kotona juuri silloin kun huvittaa. Sieltä löytyy monenlaista joogaa ja jumppaa ja joka päivä tulee lisää ohjattuja videoita.
Jos saisin moisen edun niin kiljuisin riemusta.
Uimahalli, kylpylä, hieronta, elokuvat, teatteri, joku konsertti, en tiedä käykö kansalaisopiston luennoille.
Kansalaisopistolla on jäsenille esimerkiksi kesällä sauna järven rannalla, siellä kävisin.
Minä käytin vaelluskurssiin. Se nyt ei kovin huonokuntoiselle sovi, mutta ehkä sieltä löytyy helppojakin reittejä.
Finnarin lentosimulaattorilla voisi käydä lentelemässä.
Tai räiskimässä ampumaradalla.
Juoksusta kiinnostuneelle suosittelen anaerobisen kynnyksen testausta.
Netistä löytyy kivoja jumppia, olen ostanut eduilla FressiTv:n jäsenyyttä ja joskus kokeilin myös Keventäjien kotitreenejä. Keventäjissä ehkä enemmän valikoimaa myös vähän hunommassa kunnossa oleville. Loput sitten hierontaan. Tykkään tuosta edusta tosi paljon, sais olla vaan enemmän kuin se 200 euroa vuodessa.
Uimahalliin sarjalippuja, kylpylä, kesällä hiihtohissiajeluita...uimahalliin mennyt eniten.