Vinkkejä mihin käyttää työstä saatu liikuntaetu? 200e käytettävänä. Millaisiin asioihin olet itse käyttänyt etua?
Minkälaiseen liikuntaan voisi hyödyntää? Jotain mikä kelpaisi huonokuntoisellekin.
Mihin sinä olet käyttänyt liikuntaetua?
Kommentit (34)
Uimahallin 10 kerran kortit on kätevä ostaa tuolla - on voimassa vuoden tai kaksi niin jos etu menossa vanhaksi niin ei tarvitse heti käyttää.
Työväenopistot myös ainakin osa hyväksyy noita ja siellä on edullisia kerran viikossa liikuntaryhmiä. Esimerkiksi jumppaa, tanssia, pilatesta.
Meillä on siinä myös kulttuuri eli voi ostaa lippuja teatteri, konsertti ym. Liikuntaan olen ostanut uimahallin kuntosalille rannekkeen, samoin maauimalaan.
Keilausmaksu, tanssitunteja, punttisalin 10kerta ja sama meillä kulttuurietu ja myös hierontaetu samassa, leffaliput, festariliput, konsertit
Meni osaksi liikuntakeskuksen vuosimaksua, jolloin maksu kuukausitasolle laskettuna on huomattavasti alhaisempi kuin normaali kuukausimaksu.
Ostin lahjakortin keilahalliin ja ostin sillä olutta keilahallin baarissa
Mulla on käyttämätöntä liikunta- ja kulttuurietua 400 euroa kortilla. Pitäisi myös keksiä mihin tunkisi. Täytyy varmaan katsella jotain konsertti- tai festarilippuja.
Tuo keilahallin lahjakorttivinkki oli kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käyttämätöntä liikunta- ja kulttuurietua 400 euroa kortilla. Pitäisi myös keksiä mihin tunkisi. Täytyy varmaan katsella jotain konsertti- tai festarilippuja.
Tuo keilahallin lahjakorttivinkki oli kyllä hyvä.
Museokortti on kätevä.
Meillä liikuntasetelin on saanut käyttää myös urheiluliikkeisiin. Itse ostin omalla setelilläni kalliin, mutta laadukkaan talvitakin. Ensi vuoden setelin käytän esim. kenkiin. Minulle tämä on parempi ratkaisu. Jotkut pilates - tunnit olisivat omalla kohdallani turhuutta. Harrastan lähinnä luonnossa liikkumista ja kävelyä.
Salilla voi käyttää myös pieniä painoja, naisten sali esimerkiksi naiselle ja vähän kerrallaan. Ei ole pakko käyttää sitä jos ei keksi mihin tai sille ei ole jatkoa, eikä itsellä varaa jatkaa. Ilmeisesti sillä ei voi ostaa urheiluliikkeestä välineitä kotiin. Jotkut tykkäävät vesijuoksusta, vaatiiko se musiikin. Kävellä voi ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä turha etu. Mieluummin 200e lisää liksaa.
Käytännössä hemmetin hyvä etu.
Muutamalla satasella saat 600€ edestä liikuntapalveluja ja kulttuuria.
Tietty jos kaikki raha menee kaljaan ja tupakkaan, niin...
Olen ostanut kuntosalikäyntejä ja maksanut kuntosaliohjelman laatimisköynnin edulla.
Oli hyvä kokemus.