Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlasormus

Vierailija
10.10.2022 |

Mun mies eilen yllätti kesken ruokailun, että olisiko aika mennä katsomaan vähän sormuksia..
Hän on miettinyt kosintaa, mutta haluaisi minun saavan heti sellaisen sormuksen kun toivon. Yhtä sormuksen kivaa näytti, ja olihan se nätti.. mutta liian kallis. En missään nimessä voisi laittaa yhden sormuksen hinnaksi yli 2000€..

Nyt olen ollut kotona ja päässä pyörii ne sormukset. Keskiviikkona pitäisi ehkä olla jotain mallia mielessä.
Iskee paniikki. Millaisia sormuksia teillä on? Mitä hintaa käytitte? Kertokaa ja jakajaa kokemuksia ja vinkkejä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se siitä sormuksesta on kiinni, niin ehkä kannattaa jättää väliin koko kihlaus.

Tämä! Me mentiin yhdessä valitsemaan sormukset kosinnan jälkeen ja päädyttiin Kalevan sormukseen, koska se oli kaunis. Maksoi muistaakseni 900€ kpl, mutta 100€ sormuskin olisi voitu valita, jos olisi miellyttänyt. Vihkisormus sit teetettiin kihlasormukseen sopivaksi.

Miksi sormuksen hinnalla olisi jotain väliä kihlautuessa?

Ihmeellinen kommentti. :D Tonnin kihlasormuksen ostanut jeesustelee että hinnalla ei ole väliä.

Aapeehän sanoi että 2 tonnia on ihan liikaa.

Mitä ihmeellistä tossa oli?

No se että kalliin sormuksen ostanut ihminen valistaa toista että hinnalla ei saa olla väliä. Aapee ei halua kallista sormusta toisin kuin tämä valistaja.

Ihmeellinen oli ehkä väärä sanavalinta jos se hämmensi. Hupaisa on kuvaavampi.

"Ostin itse kalliin koska se oli kaunis, en hinnan vuoksi!" Ei kai kukaan osta kallista ja rumaa sormusta. :D

Ostin sormuksen koska se oli kaunis, olisi se sit maksanut 2000, 1000 tai 100€. Eikä tonnin sormus ole mikään kallis, 2000kin on vielä ihan normihinta.

Vierailija
22/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hopeinen kihlasormukseni maksoi kymmenen vuotta sitten 13€. Nätti on edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se siitä sormuksesta on kiinni, niin ehkä kannattaa jättää väliin koko kihlaus.

Tämä! Me mentiin yhdessä valitsemaan sormukset kosinnan jälkeen ja päädyttiin Kalevan sormukseen, koska se oli kaunis. Maksoi muistaakseni 900€ kpl, mutta 100€ sormuskin olisi voitu valita, jos olisi miellyttänyt. Vihkisormus sit teetettiin kihlasormukseen sopivaksi.

Ihmeellinen kommentti. :D Tonnin kihlasormuksen ostanut jeesustelee että hinnalla ei ole väliä.

Aapeehän sanoi että 2 tonnia on ihan liikaa.

Mitä ihmeellistä tossa oli?

No se että kalliin sormuksen ostanut ihminen valistaa toista että hinnalla ei saa olla väliä. Aapee ei halua kallista sormusta toisin kuin tämä valistaja.

Ihmeellinen oli ehkä väärä sanavalinta jos se hämmensi. Hupaisa on kuvaavampi.

"Ostin itse kalliin koska se oli kaunis, en hinnan vuoksi!" Ei kai kukaan osta kallista ja rumaa sormusta. :D

Ostin sormuksen koska se oli kaunis, olisi se sit maksanut 2000, 1000 tai 100€. Eikä tonnin sormus ole mikään kallis, 2000kin on vielä ihan normihinta.

Meinaatko että muut ostavat sormuksia hinnan perusteella, väliäkö sen miltä se näyttää?

Vierailija
24/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitään kihlasormusta ole, mitä sillä tekee. Ostettiin suoraan vihkisormukset. Jotain 30e ne maksoi. Ja nätit on.

Vierailija
25/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla 350€ (jonka olin itse valinnut jo ennen kuin menimme kihloihin) ja tuleva vihki n. 900€. Molemmat punakultaa. Kihlasormuksessa on keskellä morganiitti ja pienenpieniä timantteja sen ympärillä.

Vierailija
26/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

Itse siivoojana (oma yritys)

En käytä kun vapaa-ajalla sormuksia.

Ihan koruliikkeestä hommattu, eli siis tusinasormus. Ei mitään isoa kiveä, ne on vähän hankalia kun tarttuu villapaitoihin ja hiuksiin. Ja on minulta kerran timantti jopa tippunut. Etsintöjen jälkeen sitä ei koskaan löytynyt.

Hinta Tais olla jotain 900€ paikkeilla.

Tosi nätti edelleen.

Onnea teille ja onnea siihen että löydät yhtä sopivan sormuksen kun sinun miehesi.

Vierailija
27/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin negatiivinen olet? Ap on onnellinen kihlauksesta ja pyörittelee sormuksia mielessään, sehän on maailman ihaninta aikaa hänelle.

Onnea kihlauksesta, Ap!

Vierailija
28/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi sillä olis väliä? No esimerkiksi ei kannata ostaa tuloihin nähden aivan liian kallista sormusta, johan sen (useimmille) sanoo järkikin. Siksi.

Vierailija
29/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin itselleni mahdollisimman kapeaa rivisormusta, jotain tämmöstä https://www.rmv-korut.fi/tuote/kivisormus-2mm-levea-runko

Ja siis ei olisi tarvinnut olla tämän kalliimpi, ja koska käytän sormusta aina, aivan aina, en halunnut sellaista kiveä, joka tarttuu hanskoihin ym kiinni. Mietin myös, että tämmönen on helppo yhdistää monenlaiseen vihkisormukseen.

Mieti, pidätkö paremmin kullan vai hopean väristä, ja siitä se sitten lähtee. Kauan minäkin mietin ja pohdin, ja muutin mieltäni moneen kertaan, mutta nyt kun sormus on sormessa, se on maailman kaunein, enkä vaihtaisi sitä mihinkään. Näin käy varmaan sinullekin.

Onnea teille!

Vierailija
30/30 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sormukset titaania. Kihla maksoi n. 70 €, normaali kapea rengas. Vihki n. 400 €, siinä itse suunniteltu kuviointi.

Itse katselin ihan vaan netistä eri liikkeiden sivustoilta, miltä valikoima näytti, kun en ennen kihlausta ollut sormuksia koskaan käyttänyt (kaulakorut on enemmän se oma juttu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän