Taustatietoa naisesta, josta en ollut varma onko kaverini. Vastaus: EI ole
Tutustuin lasten kautta yhteen rouvaan, jonka kanssa olisi voinut tulla syvä ystävyys, mutta hänen puolelta ihmeellinen käytös estää sen.
Olen pohtinut paljon, voiko jokin vika olla minussa, ja hakenut syytä täysin syyttä ja tyhmyyttäni itsestäni.
Iso varoitusmerkki oli, kun reilu vuosi sitten matki meidän perheeltä ison ison asian heti tutustumisen alussa. Sellainen asia siis, jonka tapahtuminen ei voi olla vahinko. Annoimme sen anteeksi.
Nyt kun hänen käytöstään tarkkailee (ei tarvi edes tarkkailla, kun nämä ovat ihan hänen omaa toimintaansa) niin käy koko ajan laittamassa sydämiä naiselle (yhteinen hyvin erikoinen tuttavamme), jota livenä kuitenkin haukkuu. Some paljastaa tälläisen, että on todella kaksinaamainen ihminen. Samaan aikaan julistaa miten olemme niin hyviä ystäviä, mutta meidän lasten asioista ei edes tykkää, mutta samaan aikaan käy tarkastamassa tämän puolituttavan päivityksiä. Outoa, eikö.
Nyt ajattelin vielä viimeisen kerran, että katsotaan, onko ystävyyden arvoinen. Pyysin häntä tuomaan toisesta kaupungista (jossa oli hoka tapauksessa matkalla) meille tarvittavan esineen isovanhempamme saattohoitoa varten (pieni vaiva hänelle, köydä kaupassa siellä suuremmassa kaupungissa, iso apu meille). Hän päin naamaa valehteli että joo joo, hän voi. Matka oli ja meni, eikä mitään apua meille päin (tietenkään) kuulunut.
Miten tälläisen ihmisen saa pois meidän perheen elämästä? Emme halua enää olla tämän kateellisen ja kaksinaamaisen ihmisen kaverina. Etsiköön näistä ihmisistä joista puhuu pahaa, meitä parempia kavereita (tiedän jo itsekin, ettei löydä). Meille toivon reilumpia ystäviä.
Kommentit (31)
Mitä se siis matki?
Tuo, että lupaa tuoda jotain muttei tuo, on töykeää kuten myös haukkuminen selän takana. Mutta muuten kuulostaa vähä oudolta kun kerrot niin vähän ja kierrellen.
Mutta joo, heivaa pois, ghostaa vaan menemään 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos minun tuttavani, ystäväni pyytäisi minua tuomaan hänelle jotain, tiedän, että asia on tärkeä, ja toisin ilman muuta sen.
Vihaksi pistää tälläinen välinpitämätön käytös
Mä lähdin eilen ostamaan vessapaperia, mutta kaupassa unohdin ostaa just sitä vessapaperia.
Ois se ollu tärkeä juttu itsellenikin ja ihan itseä varten sitä lähdin hakemaan.
Täytyykin ens kerral pyytää puolituttua/naapurin kummin kaimaa/ystävää tuomaan wcpaperia kun niin kunniaasiana pidetään toisten ihmisten juoksupoikana olemista.
Ap kuulostaa myrkylliseltä ihmiseltä. Toki on outoa, että joku ei tuokaan asiaa jonka on luvannut tuoda. Mutta miksi ap ei ole kysynyt asiasta tältä henkilöltä itseltään? Todennäköisesti hän on unohtanut asian. Onpas tosiaan kamala ihminen kun unohtelee asioita!
Tuota matkimista nyt ei viitsi edes kommentoida. Kai nyt ihminen saa tehdä mitä huvittaa ja kaikki ideat tulevat jostakin. Jos joku idea on tullut ap:lta niin entä sitten. Ei ap:lla ole oikeutta kieltää toisia tekemästä samoja asioita mitä itse tekee.
Ja tuo tykkäysten kyttääminen kuulostaa inhottavalta. Itse olen sellainen joka tykkää kivan päivityksen nähdessään miettimättä yhtään kenen päivitys se on. Voi hyvinkin olla, että olen joskus sanonut jotain negatiivista jostain ihmisestä ja tykännyt silti hänen päivityksistään. Jos olen sanonut jotain negatiivista, ei se tarkoita että minun pitäisi inhota kyseistä ihmistä kaikessa tai että en voisi pitää mistään mitä hän sanoo tai tekee. Outo ajatus. Joskus saatan myös tykkäillä jonkun "erikoisen" ihmisen päivityksistä vain kannustaakseni tai antaakseni hyvää mieltä vaikka en ihmisestä niin kauheasti edes pitäisikään. Puistattava ajatus jos joku seuraisi tykkäämisiäni ja analysoisi niistä suhteitani muihin ja itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt on pakko kysyä että MIKSI tunnet tarvetta avautua asiasta täällä? Eikö sulla ole siellä ruudun toisella puolella lainkaan kavereita? Tosin jos tuo on ulosantisi muutenkin en yhtään ihmettele.
Mieti nyt hetki mitä sä tänne kirjoittelet jooko?
Hymyilin.
Kiitos että muistutit miten sekopäisiä naiset on irl ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että muistutit miten sekopäisiä naiset on irl ystävinä.
Okei, eli puolet maapallon ihmisistä nyt tuomittiin yhden pikkusielun takia? Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sen verran paljon ja hyvää kaveri mahtuisi mukaan. Mutta kavereiden mielestä hiljainen on nyt näin hankalaa ja se oli ihan hyvä. Marraskuuta on kaksi kertaa vuodessa ja sitten se ei ole tärkeintä. Lukeminen talvella on nyt. Ravintolassa on ollut jo pitkään aikaan. Hevosihmiset ovat mukavia ja hulluja.
No nyt meni yli ymmärrykseni tämä sepustus.
Tunnen sen verran paljon ja hyvää kaveri mahtuisi mukaan. Mutta kavereiden mielestä hiljainen on nyt näin hankalaa ja se oli ihan hyvä. Marraskuuta on kaksi kertaa vuodessa ja sitten se ei ole tärkeintä. Lukeminen talvella on nyt. Ravintolassa on ollut jo pitkään aikaan. Hevosihmiset ovat mukavia ja hulluja.