Lastenvaate kirppari
Minne kirpparille viedä lastenvaatteita? Sellaisia perus Hm, Lindex, Kappahl? Voi olla myöskin nettikirpputori. Kunhan olisi luotettava
Kommentit (6)
Missä päin Suomea tämän kirpparin olisi hyvä sijaita?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla luotettava? Itse olen ostanut paljon Kidialta. Pidän siitä, että siellä tavara on nätisti kokojen mukaan esillä ja hinnoittelu kohtuullisella tasolla. Myös itse tuotteet ovat siistissä kunnossa.
Joo tuo vaikuttaa kivalta! Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea tämän kirpparin olisi hyvä sijaita?
Mieluiten pääkaupunkiseudulla, tai sitten tosiaan tämä nettikirpputori vaihtoehto on myös
Hämeenlinnassa lastenvaatekirppis kirahvi on hyvä. :)
Kumpulan Helmessä on myyjälle hyvä hinta-laatu -suhde, pöytävuokra ja provisio kohtuulliset. Parin viikon myyntijaksosta (12 päivää koska maanantait suljettu) jäänyt käteen n. 180-300 tavarasta riippuen. Kevät ja syksy parhaat myyntiajat.
Parhaiten myyvät lelut ja lastenkirjat. Ilahduttavasti myös isoja kokoja näkyy myyntipöydillä ja vaatteet alakouluikäisille pääosin erittäin hyvässä kunnissa. Koot heille n. 128-164.
Suosittelen sekä myyjänä että ostajana!
Millä tavalla luotettava? Itse olen ostanut paljon Kidialta. Pidän siitä, että siellä tavara on nätisti kokojen mukaan esillä ja hinnoittelu kohtuullisella tasolla. Myös itse tuotteet ovat siistissä kunnossa.