Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys masturboinnista. Onko siihen ns. tarvetta, jos seksi puolison kanssa on hyvää ja sitä on riittävästi?

Vierailija
10.10.2022 |

Ehkä minulla on itsetunto-ongelma. Pahoitin mieleni, kun mies masturboi, vaikka tietää että kaipaan seksiä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuin teininä runkanneeni jonkin verran. Säännöllistä seksiä ollut ihan nuista ajoista lähtien ja pidän sitä tärkeämpänä kuin omaa kivaa.

Jos vaimo jostain syystä olisi estynyt niin ehkä sitten voisi itsekseen tehdä mutta olen kokenut että parasta tällä hetkellä on kun harrastaa sitä seksiä vaimon kanssa. Seksiä on vaihtelevasti, välillä 4 kertaa viikossa mutta vähintään se kerran viikossa kuitenkin. Ihan riittävä määrä on.

Vierailija
22/32 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla vähän erilainen vastaus. Seksiä on parisuhteessani tarpeeksi, ja se on hyvää. Minun ei tarvitse runkata. Vaimosta en tiedä, mutta ainakin sanoo, ettei masturboi. Seksiä on joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin yli 20 vuotta, että ensihuumasta ei ole kyse. Tämä riittää minulle, ja saan seksiä aina kun haluan, niin miksi suorittaisin korvaavaa toimintaa. Sitä tuli teininä vemputettua ihan tarpeeksi oikeasta seksistä haaveillen. Ollaan varmaan aika vähemmistöä vaimon kanssa näissä asioissa.

Ja jos ap ei pidä miehen runkkailusta, on hänellä oikeus siitä pahoittaa mielensä, vaikka olla hyväksymättä. Tässä tapauksessa vaan luultavasti ap joutuu etsimään samoin ajattelevan uuden kumppanin. Tosin aina kumppanissa on jotain asioita josta ajatellaan eri tavalla. On täysi mahdottomuus löytää ihminen, joka ajattelee kaikista asioista samoin. On olemassa isoja asioita, joita ei voi hyväksyä, ja sitten asiiita, jotka voi hyväksyä. Vain ap itse tietää kummanlainen asia tuo runkkaaminen, ja seksin puute on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
24/32 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarvetta. Ei riitä.

N 28

Vierailija
25/32 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehdä, nautin siitä seksin lisäksi.  Haluan voihkia ja saada masturbaation avulla. En haluaisi huipun rysähtävän hetkessä ja aikaa koko sessioon menee  noin  20  min.

Vierailija
26/32 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarvetta masturboida vaikka mieheni kanssa nautinnollista seksiä olisi runsaasti. Ei se runkkaaminen ole mulle parisuhdeseksiä korvaava asia, vaan ennemminkin se täydentää sitä. Ja mitä enemmän seksiä saan (yksin tai yhdessä) sitä enemmän myös haluan sitä.

Vierailija
27/32 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla vähän erilainen vastaus. Seksiä on parisuhteessani tarpeeksi, ja se on hyvää. Minun ei tarvitse runkata. Vaimosta en tiedä, mutta ainakin sanoo, ettei masturboi. Seksiä on joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin yli 20 vuotta, että ensihuumasta ei ole kyse. Tämä riittää minulle, ja saan seksiä aina kun haluan, niin miksi suorittaisin korvaavaa toimintaa. Sitä tuli teininä vemputettua ihan tarpeeksi oikeasta seksistä haaveillen. Ollaan varmaan aika vähemmistöä vaimon kanssa näissä asioissa.

Ja jos ap ei pidä miehen runkkailusta, on hänellä oikeus siitä pahoittaa mielensä, vaikka olla hyväksymättä. Tässä tapauksessa vaan luultavasti ap joutuu etsimään samoin ajattelevan uuden kumppanin. Tosin aina kumppanissa on jotain asioita josta ajatellaan eri tavalla. On täysi mahdottomuus löytää ihminen, joka ajattelee kaikista asioista samoin. On olemassa isoja asioita, joita ei voi hyväksyä, ja sitten asiiita, jotka voi hyväksyä. Vain ap itse tietää kummanlainen asia tuo runkkaaminen, ja seksin puute on.

Luulen, että ap:lle ei ole se puolison runkkaaminen sinänsä ongelma, vaan se, että hän on ollut siinä uskossa, ettei puolisoa kiinnosta seksi ja silti hän "sooloilee". Ymmärrettävästi siinä laskee yksi plus yksi, että ilmeisesti seksi kiinnostaisi kyllä, mutta ei ap:n kanssa.

Vierailija
28/32 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarvetta masturboida vaikka mieheni kanssa nautinnollista seksiä olisi runsaasti. Ei se runkkaaminen ole mulle parisuhdeseksiä korvaava asia, vaan ennemminkin se täydentää sitä. Ja mitä enemmän seksiä saan (yksin tai yhdessä) sitä enemmän myös haluan sitä.

Sama. Sitä paitsi, vaikka orgasmi miehen kanssa onkin tosi nautinnollinen, vain itsekseni pystyn kontrolloimaan tulemista niin täydellisesti, että voin saada 4-5 kertaa peräkkäin. Miehen kanssa 2, max. 3 kertaa.

N

Vierailija
29/32 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan riittävästi seksiä vaimon kanssa,

niin kyllä masturbointi jää. Ehdottomasti

Kyllä seksi oman naisen kanssa on täydellisempää monin kerroin

Aika sama itselläkin. Jos seksin saanti riittävä niin ei tarvetta masturboida. Usein vaan ei tiedä ennen suihkussa käyntiä onko vaimo seksituulella ja ei tule runkattua ja sitten ei olekaan eikä jaksa lähtä enää masturboimaan, sama seuraavana iltana uudestaan.

Vaimo harrastaa masturbointia aika usein ja se vaikuttaa kielteisesti seksin määrään. Ilmeisesti ei kaipaa mitään muuta kuin orgasmin ja sen saa masturboimalla helpoiten ja ilman sotkua. Seksissäkin nopea tie orgasmiin on hänen tavoite.

Vierailija
30/32 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehen kanssa seksi on hyvää ja tyydyttävää, runkkaan, tosin käytän itse sanaa sooloseksi, varmaan keskimäärin kerranviikossa.

Se on mun omaa aikaa, haluan nauttia myös omin käsin tuotetusta orgasmista. Joskus haluan tuntea olevani todella täynnä, silloin kaivan tekopeniksen, hiukka liukkaria, ja siitä avautuu mun omakivataivas.

Eikä mies koe että se on häneltä pois, runkkaa itsekkin.

Ja ei tehdä sitä yhdessä, jostain syystä. Joskus olen haaveillut että olisi kiihottavaa dildottaa toisen katsellessa.

Vierailija
31/32 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehen kanssa seksi on hyvää ja tyydyttävää, runkkaan, tosin käytän itse sanaa sooloseksi, varmaan keskimäärin kerranviikossa.

Se on mun omaa aikaa, haluan nauttia myös omin käsin tuotetusta orgasmista. Joskus haluan tuntea olevani todella täynnä, silloin kaivan tekopeniksen, hiukka liukkaria, ja siitä avautuu mun omakivataivas.

Eikä mies koe että se on häneltä pois, runkkaa itsekkin.

Ja ei tehdä sitä yhdessä, jostain syystä. Joskus olen haaveillut että olisi kiihottavaa dildottaa toisen katsellessa.

Eli sinäkään et saa ihan sitä mitä haluaisit.

Vierailija
32/32 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ap:lle ei ole se puolison runkkaaminen sinänsä ongelma, vaan se, että hän on ollut siinä uskossa, ettei puolisoa kiinnosta seksi ja silti hän "sooloilee". Ymmärrettävästi siinä laskee yksi plus yksi, että ilmeisesti seksi kiinnostaisi kyllä, mutta ei ap:n kanssa.

Juuri näin. Runkkaaminen ei ole ongelma. Se on ongelma, että mies sanoo, ettei juuri halua seksiä. Ja kerran viikossa on hänelle riittävä. Olen puhunut, että minä haluaisin hieman enemmän, vaikka kaksi kertaa viikossa. Se on minulle ongelma, että mies ei halua tai jaksa minun toiveita täyttää, mutta jaksaa kyllä runkata.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi