Ip-lehti väittää, että virtsankarkailu treenatessa on yleistä! MP?
Ei minulla vain 20 v aikana ole osunut kohdalle.
Kommentit (39)
Naisilla alkaa alapää falskata muutenkin kuin treenatessa kun 45 vuoden rajapyykki ylittyy. Moni ei itse tajua sitä nyt se virtsan haju on aika kamala, ulkopuolinen huomaa heti kun lähelle tulee.
Virtsankarkailu voi muuten johtua myös liian kireistä lantionpohjan lihaksista.
Ei ole kyllä treenatessa lirahtanut. Synnytysten jälkeen oli toki tuota, jos vaikka aivasti. Ja edelleen saa pidätellä jos aivastaa, mutta ei lirahda.
Koskee niitä salimakeja, joilla on klitorista pienempi muna.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla alkaa alapää falskata muutenkin kuin treenatessa kun 45 vuoden rajapyykki ylittyy. Moni ei itse tajua sitä nyt se virtsan haju on aika kamala, ulkopuolinen huomaa heti kun lähelle tulee.
Ai? Itse pitäisit kusisia alushousuja/housuja tajuamatta, miksi ne ovat kusesta märkänä ja haisee?
Kyllä karkaa jos on riittävästi rautaa niskassa ja olen mies enkä aineita ole käyttänyt. Se on se absoluutinen kipu. Ei millään kevyellä 200 kg:n vapaalla tangolla.
Olenkin ihmetellyt niitä salimakeja, että miksi pitää niin ähkiä ja huutaa. Kai ne manaa sitten virtsankarkailua.
Mulla lirahtaa vain silloin jos varoittamatta tulee yskäisy tms eikä lihakset kerkeä mukana. Ei koskaan ponnistaessa tai treenatessa.
Vierailija kirjoitti:
Isot pojatko kertoi? Ja sin incel tietysti uskot...
Mulla on ikää jo pian 60 ja mulla on koko ikäni ollut ongelma päinvastainen ja iän myötä vain pahentunut, pissa ei tule ponnistamatta. Mutta jostain syystä uimahallissa se vesi saa tuntemaan pissahätää vaikka olen vasta käynyt - mutta ei kyllä tule sinne veteen, älkää peljätkö. Mutta salilla kävin muutaman vuoden ja se itse asiassa helpotti tätä ongelmaa, sain tulemaan paremmin.
Minulla ei lirahda kusi treenatessa mutta oksentaessa lirahtaa alle.
Yleinen vaivahan toi on. Itselläni falskaa helposti juoksutapahtumissa 50 kilometrin jälkeen, kun lantion seudun lihakset ovat tosi rasittuneita.
Kertoo yksinkertaisesti siitä, ettei tuollainen treenaaminen ole ihmiselle luontaista, vaan nykyajan ulkonäköhömpötystä.
En ole synnyttänyt enkä synnytä, mutta öisin tulee aina välillä pissat sänkyyn. Yskiessä voi lirahdella, ja vessanpytyltä noustua yleensä valuu jotain jälkitippoja. Vaikka siis pissannut rakon tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten bussikuskina olevat synnyttäneet naiset jaksavat ajaa 4,5 tuntiakin. Ilman että pääsee vessaan. He eivät varmaan juo ennen töihin menoa eikä työpäivän aikana mitään.
Mitäh? Olen yli 60, minulla on kolme lasta ja olen selvinnyt pitkistä automatkoista ja lentomatkoista käymättä vessassa. Ja syönyt ja juonut olen normaalisti. Juuri hiljattain söin aamiaisen kahveineen lentoaseman loungessa, kävin sieltä lähteissä vessassa, odottelin boardingia, nousin koneeseen, join siellä lisää kahvia ja vettä, laskeutumisen jälkeen kävin taas vessassa, muttei ollut edes kiire vielä. Aikaa kahden wc-käynnin välillä oli reilusti yli 5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
En ole synnyttänyt enkä synnytä, mutta öisin tulee aina välillä pissat sänkyyn. Yskiessä voi lirahdella, ja vessanpytyltä noustua yleensä valuu jotain jälkitippoja. Vaikka siis pissannut rakon tyhjäksi.
Jos olet reilusti ylipainoinen se vaikuttaa myös. Oletko?
Vierailija kirjoitti:
Yleinen vaivahan toi on. Itselläni falskaa helposti juoksutapahtumissa 50 kilometrin jälkeen, kun lantion seudun lihakset ovat tosi rasittuneita.
Juuri tämän vuoksi urheilu ei kuulukaan naisille.
Ja vastaavasti olisi käyttämättä, jos lirahtelee.