HS: Venäjä nimitti julmuudestaan tunnetun kenraalin hyökkäyssodan johtajaksi
Nyt taisi tulla melkoinen isäntä taloon. Julma ja armoton, piessyt alaisiaan ja tuhonnut siviilejä. Toisaalta ukrainalaisetkin myöntää että on taitava. Kannattaa lukea juttu.
Kommentit (94)
Venäjällä tuntuu olevan johtopaikoilla vain toinen toistaan hullumpia tyyppejä. Onko tuo joku geneettinen juttu, että normaali järjellinen ajattelu puuttuu tuolla kokonaan?
Soijapojat ei tän isännän kyydissä kestä..
Ei tuo tilanne noita johtajia vekslaamalla parane mihinkään.
Tampooni tulee olemaan otsassa alta aikayksikön
Kohta ainoat jotka pelkäävät venäjän armeijaa, ovat venäjän armeijan sotilaat.
En oikeasti uskonut, että venäjä on noin huono
Kohta tulee aivan helvetisti ruumiita!
Vierailija kirjoitti:
Oli haukkunut jonkun alaisensa niin pahasti että tämä ampui itsensä. Ja lyönyt esikuntansa upseereita.
Vai oliko itsensä ampuminen samaa sarjaa kuten rssillä tapaa olemaan? Ammutaan itseään kaksi kertaa takaraivoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi, jos joku osaisi evakuoida. Jos ihmiset ja eläimet jätetään sota-alueille niin varmasti tulee. Sitä sitten joudutaan pelkäämään joka maassa, ellei lopeta sodan seuraamisen.
Ei se julmuus ja hulluus sodassa auta, jos johtajat on tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat
Vierailija kirjoitti:
Jep, Venäjän armeijassa. Onneksi ne ei koskaan opi, sama meno jatkuu sodasta toiseen.
Nyt on aika lopettaa lällätys. Minä en halua tuollaista raakalaista tänne meille Suomeen jossain vaiheessa.
Ei helvetti mikä kaljupää. Ruma mies ja lihava.
Eikö Venäjän armeijassa ole yhtään normaalin ihmisen näköistä? Ne on kaikki joko jotain anorektisen näköisiä lonttoposkia tai sitten tuollaisia bulldogin näköisiä läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika lopettaa lällätys. Minä en halua tuollaista raakalaista tänne meille Suomeen jossain vaiheessa.
Ap on naurettava pelottelutrolli. Terveisiä sinne Venäjälle vaan. Huonosti menee näköjään tälläkin rintamalla.
Ehkäpä pikapuoliin pitää lähteä etulinjaan näyttämään prinsiippejä kädestä pitäen ja kuinka mokoman puron yli mennään että heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naurettava pelottelutrolli. Terveisiä sinne Venäjälle vaan. Huonosti menee näköjään tälläkin rintamalla.
Netissä on helppo olla rohkea. Minä ainakin pelkäisin jos tosi elämässä ilmestyisi vihreät miehet aseineen oven taakse.
Sanon vaan kirjoitti:
pitää olla julma jotta pärjää
Ehkä siellä Venäjällä, lännessä toimitaan eri tavalla.
Oli haukkunut jonkun alaisensa niin pahasti että tämä ampui itsensä. Ja lyönyt esikuntansa upseereita.