Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Ette ymmärrä vai ette halua ymmärtää?
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Kiva huomata, että sinulla on myös aikaa kommentoida taas täällä. Luitko edes aloitusta?
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Minä pesen hiukseni yhden kerran viikossa, mutta tarvittaessa useammin. Pesen hiukset shampoolla(hieron välillä ennen shampoopesua hiuksiini hiusöljyä.) ja annan hoitoaineen vaikuttaa noin 30min. Käytän pesujen välipäivinä kuivashampoota sekä jätettävää hoitoainetta.
En käytä hiustenkuivaajaa, suoristajaa, kiharrinta jne.
Suosin letti-ja nutturakampauksia.
Itse tykkään käyttää Four Reasonsin hoitavaa öljyä. Käytän usein tätä https://nenna.fi/tuote/four-reasons-nature-moisture-oil-30-ml tai sitten Cocopandasta ostan Wella Sp:tä. Tärkeintä on säännöllisyys 😉
kato tuolla menee yks kassialma
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )