Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Olen huomannut ihan saman asian!
Pärin Erkin lista:
- sipulimehu
- vihreä tee
- rosmariiniöljy(?)
- sinkki
- omenasiiderietikka
- protskut
- kaalikasvit(?)
- seleeni
- D vitamiini
- pii
- ketodieetti tai pätkäpaasto
- pii
lettösanshainin kirjoitti:
Pärin Erkin lista:
- pii
No höh: piotiini! (Muuan B-vitamiini, taisi olla seiska?)
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Mä hoidan tukkaani "scalp massager" nimisellä muovista tehdyllä välineellä, tosi hyvin. Pesen aina kaiken huolellisesti pois ja lopuksi päähän hoitoaine normaalisti. Toimii voin suositella 5/5.
Kalju + peruukit, ainoa valinta jos omat hiukset todella huonot.
On äärimmäisen helppoa vaihtaa tyyliä. Yksi peruukki on melko kallis mutta maksaa itsensä takaisin hyvin nopeasti. Ei tarvi käydä kampaamoissa, säästyy aikaa koska ei tarvi kuivaa ja ehostaa. Heittää vain päähän sellaiset kutrit kuin haluaa.
Moni ei edes tajua että käytän peruukkeja, koska käytän samaa sävyä ja pituutta 6 eri tyyliä. Monesti tuntemattomat kehuu että tukkani näyttää hyvältä.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Onko tää moden lempiketju?