Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Kaikki lämpökäsittely kokonaan pois vuodeksi teki omille hiuksille aivan uskomattomia ihmeitä. Vaikka aikaisemmin olen antanut kuivua luonnostaan ja nopeasti käyttänyt suoristusrautaa niin silti muutos oli merkittävä. Kaikki lisäkkeet myöskin jostain syystä aiheuttavat kaksihaaraisia, en todellakaan tiedä miksi, vaikka kyseessä olisi vain clippejä niin silti omat hiukset kärsii.
Omat hiukset olen saanut kasvatettua erittäin pitkäksi ja todella hyvässä kunnossa näillä menetelmillä. Pesu kaksi kertaa viikosssa ja aina kaksi pesua ja yksi hoitoaine jokaisen pesun kohdalla, jos on kova käyttämään kuivashampoota. Itse käytän lisäksi vauvan talkkia.
Blondit omat hiukset yltävät alaselkään asti
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Syön kollageenia 4 kapselia joka ilta ja ero hiuksissa huomattava. Pituuskasvu, kiilto ja paksuus.
Eikös myös pii ole hyväksi hiuksille.
Ravinto ja ruokavalio ovat tärkeitä. Geenit myös määräävät tosi paljon ( valitettavasti). Hiuksia ei kannata pestä voimakkailla aineilla. Shampoota vain peukalon pään kokoinen määrä.
Aloita kiitollisuusharjoitukset.