Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pillastuu aivan mitättömän pienistä asioista

Vierailija
09.10.2022 |

Se ei ole kovin miehekästä, miehellä kuuluu olla naista hieman pidempi pinna, ei sovi minulle, että mies pillastuu, jos lattialla on imurinsuulake tai minun kengät. Potki niitä eilen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samanlainen mies. Vitsit että rupeen kaipaamaan omaa kämppää.

Vierailija
2/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kysyneet, että mistä tuollainen hermostuminen johtuu? Oletteko katsoneet peiliin, että mistä se saattaisi johtua? Muakin vituttaisi suunnattomasti jotkut kengät lattialla, jos niille on oma paikkansa. Vituttaisi myöskin suunnattomasti jos tavarat jätetään mihin sattuu ja miten sattuu. Myös ällöttää suurimman osan ihmisten siivoustavat ja siksi mä pääasiassa meillä siivoankin. Toki mies tekee kotihommia oikein hienosti ja hän saa tehdä sen omalla tavallaan ja osassa asioita hän on paljon tarkempi kuin minä. Mutta meillä on kaikelle paikkansa ja toisinaan on ok, että tavarat eivät ole paikallaan. 

Mutta mä olen se pikkusieluisempi meillä, hermostun silmittömästi välillä ja silloin mies tietää olla poissa tieltä. Sama on hänellä, että jos hän jostain hermostuu niin mä tiedän olla poissa tieltä. Eikö se elämään kuulu välillä olla pikkasen pinna kireällä ja räjähtää milloin mistäkin? Tai ainakin omasta elämässäni se on normaalia. Ihailen, jos te ette hermostu tai kivahda asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kysyneet, että mistä tuollainen hermostuminen johtuu? Oletteko katsoneet peiliin, että mistä se saattaisi johtua? Muakin vituttaisi suunnattomasti jotkut kengät lattialla, jos niille on oma paikkansa. Vituttaisi myöskin suunnattomasti jos tavarat jätetään mihin sattuu ja miten sattuu. Myös ällöttää suurimman osan ihmisten siivoustavat ja siksi mä pääasiassa meillä siivoankin. Toki mies tekee kotihommia oikein hienosti ja hän saa tehdä sen omalla tavallaan ja osassa asioita hän on paljon tarkempi kuin minä. Mutta meillä on kaikelle paikkansa ja toisinaan on ok, että tavarat eivät ole paikallaan. 

Mutta mä olen se pikkusieluisempi meillä, hermostun silmittömästi välillä ja silloin mies tietää olla poissa tieltä. Sama on hänellä, että jos hän jostain hermostuu niin mä tiedän olla poissa tieltä. Eikö se elämään kuulu välillä olla pikkasen pinna kireällä ja räjähtää milloin mistäkin? Tai ainakin omasta elämässäni se on normaalia. Ihailen, jos te ette hermostu tai kivahda asioista.

Ei se hyödytä, jos minä katson peiliin, se on miehen tehtävä, hän katsoi kenkiä, ei peiliä, eivätkä olleet todellakaan hänen tiellään. Seuraavaksi potkin hänen kenkiään ja lavuaarikaapin päällä lojuvaa parranajokonetta. Se mikään helvetin säilytyspaikka ole.

Vierailija
4/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää kaikkien muiden tavarat. Omansa saavat lojua missä vaan.

Vierailija
5/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naapurit ovat sanoneet teidän kilahtamisista, kirjoituksen perusteella tuollainen kuuluu jo naapuriinkin.

Vierailija
6/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
7/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista elämää nämä av-mammat ja se myyttinen mies viettävät. Mutta mistä nyt kukin tykkää.

Vierailija
8/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei voida auttaa sinua, Ap.

On se vaan ihanaa mukavaa, kun ei ole vaimoa tai muuta puolisoa harmina, niinkuin teillä muilla. Jokaisella tuntui olevan jotain naputettavaa.

Vierailija
9/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos kaks tai useempi ihminen asuu saman katon alla, niin on aika todennäköistä että toinen/joku on vähintää toista tai muita sotkusempi. Joten ois aika tärkeää et vois molemmat tulla vastaan. Se siistimpi ja tarkempi ei ois niin tarkka ja kyttäis kaikkea mitä toinen jättää tai tekeen ja samoten se sotkusempi puoli vois toisen mieliksi pitää parempaa huolta omista romuista.

Vierailija
10/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerennyt pillastui ja tuottaa minulle pahaamieltä kuin kaksi vuotta. Laitoin ulkoruokintaan. Ihana olla lapsen kanssa kahdestaan.

Vierailija
11/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerennyt pillastui ja tuottaa minulle pahaamieltä kuin kaksi vuotta. Laitoin ulkoruokintaan. Ihana olla lapsen kanssa kahdestaan.

Luuseri. Lapses vielä pillastuu sulle ja kunnolla. Yh yrittää itsekseen selvitä, ei mitenkään ihanaa.

Vierailija
12/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että miehen ei kuuluisi olla pikkusieluinen pillastuja. Toisaalta se on inhimillistä ja joskus hävettää, miten pienestä asiasta lähimmälle ihmiselle voikaan pillastua. Niistä ei kuitenkaan tarvitse tehdä suurta draamaa, vaan antaa toiselle tilaa tuoda esiin "palautteensa" ja kuunnella, mitä toisella on sanottavaa. (Se pikkujuttu, josta pillastutaan, ei välttämättä olekaan se juurisyy).

M40+

Vierailija
13/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, että miehen ei kuuluisi olla pikkusieluinen pillastuja. Toisaalta se on inhimillistä ja joskus hävettää, miten pienestä asiasta lähimmälle ihmiselle voikaan pillastua. Niistä ei kuitenkaan tarvitse tehdä suurta draamaa, vaan antaa toiselle tilaa tuoda esiin "palautteensa" ja kuunnella, mitä toisella on sanottavaa. (Se pikkujuttu, josta pillastutaan, ei välttämättä olekaan se juurisyy).

M40+

Mitä helvettiä joriset, häh. Olitko paikalla kun tämä tapahtui, en huomannutkaan. Tuo perkeleen pässi mitään ilmoittanut, että hänellä on ilmoitusluonteinen asia, vaan potki niitä ja helvetti lopettaa sen potkimisen tai vippaan hänen kengät terassinkaiteelta autonkatolle, lommojen kera. 

Vierailija
14/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet levitellyt tavarasi pitkin lattioita?

Vierailija
15/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä parisuhdevinksahtaneet. Ei ole ihme, että suomessa erotaan muita maita nopeammin, jos lasketaan se siitä, kun pappi on aamenensa sanonut. Mies sitä, vaimo tätä, aivan järkyttävä yhtälö räätälöitäväksi. Mielestäni ihmisen kuuluu etsiä niin kauan, kuin löytää hengenheimolaisen itselleen, jos ei löydä, silloin tallustelee itsekseen. Ei todellakaan toimi tuollainen neuvo, että siistin pitää antaa periksi ja syttapytty alkaa siivoamaan, nämä ovat luonteenominaisuuksia, ei näitä asioita opetelle kesken kaiken, vaan ne osataan jo yhteen mennessä. En todellakaan voi pitää täysin eripari kenkiäkään, joten mies/vaimo ei myöskään voi olla eriparia, se menee hetken, ei päätyyn asti. 

Vierailija
16/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet levitellyt tavarasi pitkin lattioita?

Oliko ne pitkin lattiaa?

Vierailija
17/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt sinuun,purkaa sen noin.

Vierailija
18/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies itse jättää kamojaan levälleen. Ei ole yhtään tasoa, jossa ei jotain lojuisi. Hänen pimahtelunsa johtuu siitä, että purkaa ärsytystään muihin asioihin. Esim. huono työpäivä tai jotain ei ole tehty hänen mielestään oikein.

Vierailija
19/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies talliin pillastumaan eli kotiin ja asukaa erillään. Saat omassa asunnossa rauhan. Ehkä uuden elämän.

Vierailija
20/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt sinuun,purkaa sen noin.

Epämiehekästä, hänellä on SUU, kakistakoon ulos, taitaa omistaa niin pätevän muijan, että ei tajua lähteä, potki nimittäin viimeisen kerran. En nimittäin pelkää tavaroita potkivaa miestä.