Muita elokuun 2007 laskettusta ajasta haaveilevia?
Heinähippusista tipahtaneena siirryn haaveilemaan vauvasta 3.8. La:lle. Entäs onkos muita uusia tai vanhoja pinoutujia? Oisko ehdotusta pinon nimeksi?
Kommentit (24)
Olisihan se kiva jos loppukesän vauva tulisi..
Tarkkaan kun en vaan tiedä tuota kiertoa kun elimistö temppuilee ja pitää kierron epäsäännöllisenä.. =)
Joten tupla jännitys jatkuvasti päällä..
piti tuossa vielä laittaa että kun tuli kesällä kolmekymmentä täyteen tuli uuden kymmenen mukana vauvakuume.. Tai olinhan toki aikaisemmin " oireillut" .. =) Joten neljättä yritellään.. Vielä ei tärpänny.. Aikaisemmat tärpännyt yhdestä kuukaudestä kymmeneen kuukauteen.. Saa nähdä miten näin " vanhemmalla iällä" .. Heh!
Täällä yritystä on ollut heinäkuusta lähtien, eli neljä kiertoa takana. Toissa päivänä tuli täti kylään, joten taas " nautitaan" olotilasta.
Ennestään meillä on poika 02/05 ja kova halu saada sisarus.
Toivotaan, että me kaikki saamme seuraavaksi plussat ja siirrymme tuonne elomasuihin...
Onnea yritykseen kaikille!
Nalle
Minä myös olen elokuumeilija! :D Esikoista on yritetty nyt kesäkuusta lähtien ja vielä ei ole tärpännyt... Kierrot ovat olleet aina erimittaisia joten pupuilua saamme tosissamme harrastaa. :D Meillä myös jos tästä kierrosta tärppäisi laskettuaika menisi elokuulle -07, ja mikäs olisikaan sen hienompaa!! Malttia ystävät ja plussatuulia!
Taidan liittyä seuraanne. Yritän ehtiä lukemaan pinoja ja kirjoittelemaan, vaikka kiirettä pitääkin työssäkäynnin ja vähän yli 2v pojan hoitamisen kanssa. Pikkukakkosyritykset meillä on vasta just alkaneet, menkkojen pitäis alkaa ensi viikolla, eli teoriassa voisin jo ollakin raskaana, mutta käytännössä en oikein usko (yritystä taisi olla " väärään" aikaan kuukaudesta). Eli elokuulle sitten oikein tosissamme yritämme mekin.
Eilen alkoi menkat 2 kk sitten tapahtuneen keskenmenon jälkeen, eli jos tästä kierrosta tärppäisi niin elokuulle menisi. Olen tähän asti lähinnä kirjoitellut tuolla haahuissa. Minulla on ennestään 07/05 syntynyt poika.
Eilen tuli siis keskenmeno ja jos tästä kierrosta tärppää niin la olisi 8.8. Pitäisi vaan saada jostain voimaa ja innostusta aloittaa uudestaan yrittäminen! Vaikka KM tuli 5+1 viikolla niin silti oli jo viikon asennoitunut että meille tulee heinäkuussa vauva. Aiempia keskenmenoja ei ole ollut.
elokuun pinkkaan, hmm..mikähän olisi kiva nimi...elokuun aurinko/auringot, elolintuset (oliko sellainen jo jossain ollut?), eloheinät, eloisat, elokuuttaret, eloenkelit....mitäs vielä...ehdotuksia???
Tutti kp 1/28-32
:)
Eli eilen alkoi menkat ja niiden mukaan laskettu aika olisi 8.8. Nyt alkaa toinen kierto " tosi" yrittämistä. Edellinen laskettuaika olisi ollut kesäkuun lopulla. Viime kierto oli yli 6vk, joten heinäkuun yli hypättiin kerralla.
Hei
minäkin voisin ilmoittautua tälle listalle.
Kolmannesta haaveileva
Misse
Hei minäkin voisin tulla tähän pinoon mukaan. Yritys olisi tarkoitus aloitta kuun lopulla ja jos sattuisi heti onnistamaan niin la olisi elokuun lopussa.
Kolmannesta haaveilen ja olen kirjoitellut myös tuolla 3-kuumeilijoissa.
Nimiehdotusta ei ole, mutta enkeleissä (niin ihania kuin ovatkin) on kyllä pieni sivukaiku jostain vähemmän toivotusta.
Kuumeilen kolmatta ja KM tuli 29.10. viikoilla 5+1. Joten siirryn suoraan elokuisiin jos tärpästikkeli käy. Lasketuksi ajaksi tulisi 5.8.2007 (oon jo senkin käynyt katsomassa...)
Tipahin heinäkuisista ja nyt toivotaan elomurusta =) mäki jo kävin kattoo oletetun la:n ja se ois 8.8.07.
enkelit ei ehkä oikeen sopiva *nolona*...
mutta toi elokuumeilijatkin ois jees :)
mutta mites se vääntyy sitten odotuspuolella? Ehkä elo-odottajat? Sinnehän me mennään sitten kaikki. Ainakin yritystä on!
Käykös muille elokuumeilijat? Jos tulee vielä kaksi kannatusta, niin pistän ilmoittautumispinon pystyyn (jollei joku muu ehdi ensin).
Pahoittelut km:n kokeneille. Mulla oli viime vuonna samantapainen alkuraskauden keskenmeno jotain 5+4 se taisi olla. Mutta murehdin sitä peräti jotain 3-4 kk, mutta johtui varmaan tästä korkeasta iästäni ja pitkästä yrityksestä. Harmitti kovasti, kun kerrankin tärppäsi, niin sitten lopahti alkumetreille. Toisaalta oli mukava tietää, että vielä edes tärppäsi ylipäätään. Tsemppiä siis sen kokeneille ja valtavasti plussaonnea uuteen yritykseen!
Tuntui että olen ainoa, jolla ei tärpänny. Onneksi minulla on tällä kohtalotovereita:)
Elikkäs, viime kuussa ei tärpänny, mutta tässä kuussa yritystäkin on ollu enemmän. Toive on suuri että tällä kertaa tärppäis.
Viime kuukausi oli meidän eka yritys kuukausi, vaikka putosin aika matalalta kun täti tuli, mutta se sattui kuitenkin.
Oikein paljon plussa onnea meille kaikille:)
Putosin eilen heinäkuisista. Aika monella näytti olevan mahollinen la 8.8.2007. Täällä kans tuo. Putoaminen tympii normaalia enemmän, koska täti tuli harvinaisesti myöhässä, joten toiveet kerkes nousta korkeelle...
Tänään testattiin negaa että elokuisiin tulisin myös minä..
La olis 1.8.07... Ja munki meilestä toi elokuumeilijat olis hyvä nimi:)
Yritys alkoi nyt, kun isoveli on 9,5kk (01/06). Perheessä myös isosisko 7v, eli nyt yritetään kolmatta vähän pienemmällä ikäerolla:)
Edellistä vauvaa piti odotella 10kk, ennen kuin tärppäsi, saas nähdä, kuinka nyt menee...