Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥*♥*♥*PUOLUKOIDEN PERJANTAIPINKKA*♥*♥*♥

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt, vasta nyt kerkesin koneelle.

En ees muista mitä kaikkee piti kommentoida.. No, tulipa ainakin pino avattua meille. Iltapäivällä sitten palaillaan uudemman kerran, olkaahan aktiivisia:)

-L

Vierailija
2/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue][b]Nokkonen:[/b] sama mieshän meillä kaikilla... Ehkä se on vaan niin " luonnollinen" sekä miesten että naisten reaktiot tähän asiaan että tuntuu että kaikilla on sama mies tai että kaikilla samanlainen tilanne kotosalla... Apua, minä en ymmärtänyt mitä tuo tarkotti tuo jätetään kumit menkkojen ilmestyttyä...? Sitäkö että teillä ei oo pian mitään ehkäsyä!? =o)

[b]Lumiina[/b] kyseli kp:tä... Mää en niitä juurikaan seuraile mutta nyt olis ilmeisesti aihetta jos meinaan yrittää miestä varmat päivät-menetelmään... Nyt on kp 7/32. Mitenkäs ootko sää alkanu tikuttaan montako päivää ennen oletettua ovista? Ja onko se oletettu ovis tuon laskurin mukaan vai...? Kun jossainhan on sanottu että ovis ois 14 pv menkkojen alkamisesta Eli mulla se ois sillon 2.12 mutta vauvalaskurin mukaan 7.12. Mää en yhtään aatellu aikasemmin että vaikka ovisoireita tunnenkin etä mihin aikaan kuukaudesta ne on tarkalleen ollu... Samoja kysymyksiä vois esittää [b]Galtsulle[/b]? Teillähän on varmat päivät, katotko sää sitä ovista tuolla laskurilla vai tuntemuksien mukaan... vai?

[color=darkviolet][b]JENNAJANETTE[/b], missä oot?!? Moneen päivään ei oo kuulunut mitään, alkaa jo huolettaa... Eihän mitään oo sattunut? Onhan masu-asukilla ja äitillään kaikki hyvin?!? Tule pian takaisin ~~~~

[color=dodgerblue]Siinä kaikki tällä erää. Kerrankin minä en oo nettipimennossa viikonloppua... =o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa äkkiä näin aamulla...

Hannele, näinhän se taitaa olla kun menkat ilmestyvät niin sen jälkeen jää meillä ehkäisykin! En vaan osaa yhtään sanoa, koska tällainen tapahtuma mahtaa käydä! Mulla on aina olleen tosi epäsäännölliset menkat ja nyt vielä on noiden laastareiden lopettaminen taustalla! Odottelisin alkavaksi joskus alkuvuodesta tai sitten ei...

Onhan tässä mahdollisuus että äijä jänistää, taas...

Nyt täytyy lopettaa, ennen kuin muut saapuu paikalle ja saa minut kiinni vauvalehden sivuilta!

Vierailija
4/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kyllä synkkä päivä tänään. Kello on kymmenen ja pitää olla valot sisälläki päällä. HYI! Tulispa jo pysyvä lumi maahan!

Tänään olis pitäny kirjotella sit koulujuttuja ja opinnäytetyötä, mutta.. tulikin kutsu töihin iltaan ja huomen aamuun. Et se siitä sitten. Mut saapahan köyhä opiskelija rahaa!

Mäki oon puhunu mun äijälle tässä viime aikoina, et ku joulukuun lopulla loppuu pillerit niin siirrytään " varmoihin päiviin" . Avokki oli kyllä vähän hämillään, mut lupas miettiä. Mä ku haluaisin lopettaa ajoissa noi pillerit, et sitku joskus aletaan oikeesti yrittää lapsia niin ei mee aika siihen et menkat tasaantuis. nythän se olis hyvä sauma tasata niitä. Eikös se ovis lasketa siitä et neljätoista päivää ennen kuukautisia tapahtuu ovulaatio? Mä muistelen niin.

Missä muuten JJ on? ei ole aikoihin näkyny! TOIVOTTAVASTI KAIKKI ON HYVIN!

Eilen tuli taas vähän surkee fiilis, ku oltiin kaupassa ja eksyin taas yllättäin ihastelee lastenvaatteita. Mä halusin ostaa yhet tosisöpot potkuhousut, mut mies kielsi. Se sano vaan, et meidän taloon ei osteta ennen ku vauva oikeesti on tulossa. Mä en saa siis näköjään ostaa mitään kivoja juttuja ennen ku vauva on tulossa. Olis se niin mukavaa!!

JOO..en nyt keksi muuta!

KAKTUS

Vierailija
5/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JennaJanette, tulepa jo kertomaan kuulumisiasi kun täällä alkaa jo yksi jos toinenkin huolestua!

Kaktus, mulla kans mies ei perusta tosta ennakkoon hankittavasta vauvakamasta.

noita mun kutomuksiakin ihmettelee kovasti. nooh, nyt viimisimmästä ei oo enää ees kysyny et mikä siitä tulee.

eilen taas kovasti halusin vauvan nyt ja heti. ja mies siihen että ei sen mielipiteet siitä sopivasta ajasta varmaan muutu. et sitten kun mulla on koulu paketissa ja meillä uus asunto. et sit mun pitää miettiä haluunko töihin eka vai en.. eli sinänsä keväällä voiskin olla mahdollista. no joo. hassu ajatusmaailma tol miehel. vaikka kuinka monta kertaa oon sanonu et siinä raskausaikana voi tehdä viel koulujuttuja, töitä ja kaikkee ja pitääkin tehdä et se tauko tulee vasta kun se lapsi syntyy nii silti se ajattelee jotenkin kummasti. ihan niinkun heti kun sitä lasta alettaan tekeen nii mä jäisin sit sohvan pohjalle kasvatteleen mahaa. sama eilen ku tolle tarjottiin jotain vuoden pestiä ulkomaille nii sano et voitas siel tehä se vauva. daa! jos nyt lähettäs ja laitettas vauva tilaukseen nii eihän se sielä syntys.. tai sit just ennen takas lähtöö.

mä en ymmärä miten toi on niin vaikee asia käsittää fiksulle ihmiselle.

apua, nyt mä en taas muista mitä piti kommentoida.höh.

pitänee siis palata hommiin.

luna

Vierailija
6/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, vihdoinkin! vaikka tokkopa tuo maassa pysyy! nyt kyllä tekis mieli lähteä ulos haistelemaan talvea.

missäs kaikki on, jos vaikka keksis jonkun gallupin ja toivois että ihmiset kömpivät piiloistaan... hmmm...

voi ei, ei leikkaa nyt YHTÄÄN!

ööh, vaikka..

G: mitä leluja aiot lapsellesi hankkia?

jouluinen aihe, ja vähän väkisin väännetty.

Musta junanradat on ihania, siis puiset briot vai mitä ne on ja muutkin puulelut ja legot.

Olipa kerran elämä dvd-paketin aion myös ostaa sitten kun lapsi alkaa tv:stä kiinnostua. sormet syyhyää jo nyt siihen mutta yritän malttaa mieleni.

no niin, hommiin taas ja sitten syömään.

-L

Vierailija
7/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tääläkin sataa lunta!! Vaikka näyttää kyl kaikki sulavan tuonne maahan. En oo nyt muutamaan päivään ehtinyt pinoutua ku oon yrittäny saada koulutyöt tehtyä ja eilen olin oikein reipas ku kävin jumpassaki.. :) Nyt täytyy pikasesti kirjottaa ennen ku tänne tulee isäntäväki kotia.. Ollaan miehen vanhemmilla ja täälä ei sais kyll' tulla ilmi et mitä mulla mielessä..;) Yksin kylläkin nytki oon täälä ku mies lähti heti kaverin hallille korjaan autoa..

Meillä ukko yks päivä tuumas olevansa tossun alla ku sanoin ettei kaapissa avattuna oleva kossupullo vanhene.. sanoin et saattaa se olla jossain PIENISSÄ asioissa olla tossun alla hetkittäin. Mut minä oon tossun alla kaikissa ISOISSA asioissa kuten nyt tässä Vauva-asiassa!!! Hannele tais puhuu et on ollu myöntyvä digiboxin ym ostoon jos vaan ukkos vois myöntyy vauvaan.. Meillä kan ukko meinas et pitäs kotiteatterivehkeet ostaa et ku ne on muodikkaat. Mut loppu seki innostus ku sanoin et on muodikasta tehdä lapset nuorina..;) Meille ei siis ilmeisesti ole tulossa kotteatteripakettia.. :)

Olipas siinä taas omaa napaa..

G: Tykkään duplo-legoista ja niitä aijon kyl meidänki tenavalle ostaa. Mysö junarata on kiva et kai sellanenki meille ilmestyy. Mut jotain sellasia kestäviä ja pestäviä leluja siis haluan..

Lumista perjantaita Puolukoille!

minä siis puolukkapimennossa viikonlopun..;)

Vierailija
8/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime yön isän luona, koska tuli niin paha mieli tosta mun miehen aborttikommentista. Meillä on edessä paljon keskusteltavaa, mutta tänään menen pikkujouluihin syöpöttelemään ja huomenna näen ystäväni, jolla on 7 vko maha! :) Nyt keskityn omaan napaan, enkä anna miehen masentaa. Kotini on linnani.

Lumista viikonloppua todellakin kaikille :)

Vierailija
9/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Green2] sain ennustaja elliltä vastauksen... oli vähän erilainen, mitä itse olisin ajatellut.... " Sinulle syntyy [/color] [color=Cyan2]poika 28.12.2006, poika 5.2.2008, poika 30.9.2010,[/color] [color=Pink] tyttö 27.3.2013 ja tyttö 14.3.2015." [/color]

[color=Green2] itse olen aina ajatellut, että 2 on hyvä lapsiluku, tolla ennustusmäärällä voin suoraan valmistuttuani jäädä kotiopettajaksi... jaa... Kyllä lapset on ihania! :)

Jos oikeasti ensimmäinen lapsi syntyisi 28.12.2006, en oikeastaan ehtisi valmistua, tänä keväänä (tai sitten syksyllä gradun pitäisi olla valmis, ja ensi syksynä pitäisi loppuharjoittelu (luokanopena) olla purkissa tossa marraskuun lopussa.... sitten olis vielä aineenopettajan opinnot kesken... No, jaa. Tahtoisin silti niin kamalan paljon uskoa ennustajaan....[/color]

[color=Orchid] Se mun tekemä muumi-piparkakkutalo on niin ihana (anteeksi itsekehut, mutta kun se oli niin työläs tehdä, ja olen tyytyväinen lopputulokseen), että tekis mieli kuvata se ja laittaa sähköpostiin... :)[/color]

[color=DodgerBlue] JJ tulehan taas kertomaan kuulumisia. Sinähän olit opettaja???? onko sulla ideaa matikkapeliksi ekaluokalle johonkin solmukohtaan?[/color]

[color=Gold] Kultaista perjantaita puolukoille

ilona[/color]

Vierailija
10/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Täällä ollaan ihan yhdessä koossa ja kaikki ok :) Kiva kun olitta kaipaillu. En oo jaksanu muutamaan päivään pinoutua, joten siksi hiljaiseloa.

ILONALLE: No en ihan ope ole, mutta lähes. Nyt on pää niin tyhjä, etten kyllä jaksa miettiä mitään matikkapelejä. Tarkotitko siis ihan opetuspelejä cd:llä vai kenties jotain lautapelejä? Meillä käytetään nuita cd romppuja, mutta nimiä en muista... muksumatikkaa on ainaki yks. Vai tarkotatko, että ite tekisit jonku pelin?

JJ 29+3 + Tuutti-raksu♥

Vierailija
11/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]Ja sadetta on luvattu vielä huomisellekin. Meillä on autossa pelkät kesärenkaat, joten toivottavasti ei koko päivää sada, niin ei tarvii neljän seinän sisällä kyhjöttää.

Taas on paljon kommentoitavaa, mutta mukavahan se vaan on, että palstamme on aktiivinen. :)

Mullakin sitten eka varsinainen työviikko takana ja oon kyllä aika väsynyt. Varsinkin vanhempi pojista on tosi aktiivinen, välillä riesaksikin asti. Mutta täytyy olla iloinen, että on nyt työ ja sitä mukaa omaa rahaa. [b]Golda[/b] kyseli tuosta perheestä jossa olen lapsenvahtina. Kyllä se on ihan suomalainen perhe. Täällä on tosi paljon suomalaisia muutenkin. Italiaa osaan jonkun verran, niin että pystyy jonkun verran hoitamaan omia asioita niin kuin auton huollatusta yms. Mulla ei oo kauheesti ollut motivaatiota eikä aluksi aikaa kielen opiskeluun, koska esim. kesällä opinnäytetyö piti kiireisenä. Mies osaa italiaa vielä vähemmän, mutta hän tekeekin töitä kansainvälisessä yhteisössä englanniksi. Mutta puhumalla sitä oppii eniten ja täällä maalla on pakko puhua italiaa, koska oikeastaan kukaan italialainen ei osaa mitään muuta kieltä. Mutta nyt on taas motivaatio opiskella lisää (mieskin on aloittamassa kurssin), kun tiedetään että mitä todennäköisimmin ollaan täällä vielä ainakin reilu vuosi.

[b]Ennustaja-Elli[/b] lupasi mulle seuraavaa: tyttö 9.8.2007, tyttö 18.11.2010 ja poika 20.7.2012. Toivoisin kyllä, että tuo ensimmäinen tulisi vähän aikaisemmin, mutta kai tuohonkin on oltava tyytyväinen.

[b]Galtsu:[/b] Kiva, että sait juteltua miehen kanssa ja pääsitte sitten ihan hyvään lopputulokseen. :) Juu, kyllä meillä mies on tätä vauva-asiaa perusteellisesti ja vähän vähemmänkin perusteellisesti pohtinut jo jonkin aikaa. Hän itseasiassa oli meistä kahdesta se, joka ensimmäisenä sanoi joskus haluavansa vauvan. Mulla se alun viileys saattoi johtua edellisestä suhteesta, johon ei ois ollut mahdollista hankkia lapsia. Mutta vähän niin kuin Lunako se oli joka kirjoitti, että varsinainen vauvakuume alkoi todenteolla, kun nykyinen mies oli hyväksi havaittu.

[b]Vauvasäästötili:[/b] Joku kyseli paljonko porukka säästää vauvaa varten. Muistelisin, että Hannele sanoi kummankin laittavan tilille 20¿ kuussa (korjaa Hannele, jos muistan väärin). Minun mies ehdotti heti alkuun, että hän voisi laittaa tilille esim. 20¿ ja minä 10¿, koska kuitenkin mies meidän taloudessa tienaa enemmän. Munkin miehellä on muutenkin vissiin useampikin säästötili, mutta lämpeni silti heti ajatukselle perustaa erillinen säästötili vauvaa varten. Näin muuten täällä telkkarissa mainoksen, jossa sai vauvan pinnasängyn, hoitopöydän ja ¿kolmitoimivaunut¿(jotka siis muuntuu vaunusta pelkäksi kantokopaksi sekä rattaiksi) 498¿! Kuulostaa tosi edulliselta, mutta ei sitten välttämättä ole kovin hyvää laatua. Uskaltaisinkohan houkutella miehen kauppaan katsomaan...

[b]Lelu-G:[/b] Mä tykkään kans Brion puujunista ja Dublot ja legot on tietysti kans kivoja. Muuta ei nyt tuu mieleen.

[b]Jaanicalle[/b] hali ja hirveästi voimia! Toivottavasti pystyt kuitenkin viettämään hauskat pikkujoulut tilanteesta huolimatta.

Taisi jäädä kommentoimatta muutamakin asia, mutta mies huutelee avukseen keittiöön (meillä syödään tänään omatekoista pizzaa, nam nam!), joten täytyy poistua takavasemmalle.[/color]

Vierailija
12/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]LUUMUHILLO, sataako toella sielä italiassakin lunta? Miten joka paikassa muualla voi mutta täällä oulussa vaan sataa vettä...?!? Korjaan vähän tuota säästötilihommaa: me laitetaan molemmat 25¿ kuussa. Ja miehelle lupasin heti alkuun että jos hänellä loppuu työt eikä pysty laittaan sitä niin sitten minä laitan yksin niin kauan kunnes hän taas pääsee töihin. Mutta molempien työrintamalla näyttää hyvältä!

LELU-GALLUP: En tiiä vielä, toivoisin että olisivat kovia piirtämään ja askartelemaan. Mistä muuten löytäisin lasten kottikärryt? Ihan oikeat ei mitään muovisia. Kävin K-raudassa mutta ei ollut.

Jaksuja JAANICA!

ILONA laita vaan kuva piparkakkutalosta postiin! Tulepa teille runsaasti lapsia, Onneksi olkoon! ;o)

JJ kiva kun palasit...

Jotakin piti PIKKUPIRULLEKIN kommentoida mutta kerkes unohtua... Ai se oli se digiboksi? Juu minäkin olen vetänyt sanani takasi kun ei kerta mieskään lämmennyt vauva-ajatukselle.

Nyt meen kattomaan Harry Potteria, ei kyllä oikeestaan kiinnostas mutta oon menossa ens viikolla kattoon uusimman leffateatteriin ja olen kattonut ainoastaan sen ensimmäisen joten vois vähän yrittää nyt seurata... Hohhoijaa...

Mukavaa perjantai-iltaa!

Ps. Omenasiideri maistuu hyvältä... ;o)

Vierailija
13/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DodgerBlue3] JennaJanette... joo tarkoitin, että meidän täytyy tehdä itse se peli. kamalan työlästä yrittää edes ajatella, mutta saapahan siitä sitten itselle pelin, jota käyttää...

Laitan kyllä sen piparkakkutalon sähköpostiin... voittepa naureskella sitten sille, laitan sen su tai ma, kun saan kameran.

G:minä pidän kanssa Brion puuleluista ja sitten legoista, ja tietysti kaikista ihanista muumi-leluista :)

Tosi hyvä idea toi vauvalle säästäminen. Veikkaan vaan, että mies ei halua nyt opiskelijan rahoistaan säästää, mutta minä voisin kyllä aloittaa, pitäisiköhän aloittaa se kertaa 5, ennustuksen mukaan...? :)

Tänään tein marjakeittoa ja huomenna teen riisipuuroa, nam!

ilona[/color]

Vierailija
14/14 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että siideriä siellä juodaan Hannele;) Oi kun saisikin kuivaa omenasiideriä, nam! Meillähän menee kierrot melkein samaa tahtia, oon sua päivän edellä! Siitä oviksesta, en luota mihinkään laskureihin, varsinkaan nyt kun ei ole vielä säännöllinen kierto, enkä muutenkaan. Viimeksi mulla meni 21 päivää menkoista ennen kuin ovis oli. Nyt aattelin ruveta tikuttaan tuossa kp 12 alkaen, noista lämmöistä en enää pidä lukua kun mulla ne ei laskeneet vaikka menkat alkoikin.. Mut eipä tätä vauvakuumetta laske edes tädin vierailut näköjään!

Muitakaan ovisoireita en sen kummemmin hae, kun en tiiä mitkä on totta ja mikä kuvittelua, pitäis vissiin limoja ruveta tulkitseen;)

Kiva kuulla susta JennaJanette, sullahan on enää parisen kuukautta vauvelin saapumiseen:)! Onko vauva kääntynyt vai saako siitä selkoa kuinka päin myllertää?

Vai että Italiassa lunta, ja täällä räntää:( Buona notte Luumuhillo, a domani...tai jotain sinne päin, vähän tuo italia ruosteessa;)

Nyt vähän höpöhöpöjuttuja taasen, nimittäin eilen mies alkoi oma-aloitteisesti puhua, että haluaisi vauvan nimeksi ...., jos on tyttö. Aika ihmeellinen nimi oli minusta, mutta ihanaa että otti asian itse puheeksi! Mistä lienee nimen keksinyt.. Sitten itse kysyin tänään ihan ykskaks että mentäiskö naimisiin? Mies sanoi vaan että no ei nyt kyllä tällä hetkellä oo oikein rahaa mennä.. Aattelin miehen heti tyrmäävän koko ajatuksen, mutta ei edes lyönyt leikiksi asiaa. Toivottavasti kihlasormuksen ainakin pian saisin. Tai vauvan.

Nyt taas hommiin:)