Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kolmi-nelikymppiset sinkut tutustuu, jos ei halua käyttää Tinderiä?

Vierailija
09.10.2022 |

--------------

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä melkein ainoa mahdollisuus. Ei kukaan halua vapaa-ajalla että tulee jotain random seuraanhakeutumisia.

Olis kiva jos vaikka istuisin penkillä ja joku mukava mies tulis juttelemaan. Tai bussis.

Ja sitten kun täällä joku mies tiedustelee, että missä julkisissa paikoissa naisille voi aloittaa jutustelun, niin käytännössä 100 %:ssa vastauksista naiset kertovat, etteivät koskaan, ikinä halua missään julkisissa paikoissa lähestymisiä random miehiltä.

Usko tai älä, niin me naiset olemme yksilöitä. Minä juttelen mielelläni ventovieraiden ihmisten kanssa. Huomaat sen siitä, että otan katsekontaktia, hymyilen, saatan olla itse se, joka ensimmäisenä sanoo jotain. Minua saa siis lähestyä ja huomaat sen kyllä sanattomasta viestinnästäni. (Olen kyllä parisuhteessa, joten jos jonkin replan sinulle heitänkin, niin se ei tarkoita mitään sen enempää.)

Joku toinen kulkee luurit korvissa tai istuu räpläten kännykkää. Tai osoittaa muuten kehonkielellään, ettei halua kontaktia muihin ihmisiin. Et saa häneen katsekontaktia tai hän kääntää katseensa pois sinut nähtyään. Silloin ei pidä lähestyä.

Vierailija
62/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä edes tinderistä kun ei matcheja tule ja jos kerran kahteen kuukauteen tulee, eivät puhu mitään. Vapaa-ajan vietän pelkästään kotona ja töissä naisvaltaisella alalla jossa yksi mies ja hänkin naimisissa. N33

Kannattaisiko tehdä vapaa-aikana jotain muuta kuin käkkiä himassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta? Länsimaat. Tai sitten joukupukin tonttulasta, mikä se lienee.

Vierailija
64/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei lähestytä yli 20 vuotiaita.

Vierailija
65/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä melkein ainoa mahdollisuus. Ei kukaan halua vapaa-ajalla että tulee jotain random seuraanhakeutumisia.

Olis kiva jos vaikka istuisin penkillä ja joku mukava mies tulis juttelemaan. Tai bussis.

Ja sitten kun täällä joku mies tiedustelee, että missä julkisissa paikoissa naisille voi aloittaa jutustelun, niin käytännössä 100 %:ssa vastauksista naiset kertovat, etteivät koskaan, ikinä halua missään julkisissa paikoissa lähestymisiä random miehiltä.

Ja netissähän ei voi tietää suuntaan tai toiseen, että onko vastaukset tulleet naisilta ylipäänsä. Suurin osa meistäkin on toivottavasti ja luultavasti ihan tavallisia ihmisiä kuitenkin, joilla on peruskäytöstavat hallussa. Kyllä kepillä voi jäätä asiallisesti kokeilla, mutta jos toinen antaa signaalia että ei yhtään kiinnosta niin jättää hänet sitten rauhaan. Sosiaalisia eläimiä me kuitenkin pohjimmiltaan ollaan me ihmiset, ja random juttelu ei ole mikään maailmanloppu kuitenkaan.

No tämäpä! On juostu kiinni, kun olen tulossa junasta tai metrosta ja jääty siihen vierelle kinuamaan, että onko sulla Instagramia, anna numero, lähde bailaamaan tonne puistoon pussikaljalle, anna sähköposti, anna sun nimi jne. vaikka yritän koko ajan kävellä tilanteesta pois vastailematta paljoakaan mitään.

Ja nämä siis kaikki keskellä normaalia kirkasta päivää.

Vierailija
66/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalialalla työskentelevä mies. Naisia on riittänyt, mutta melkoisia yhteentörmäyksiäkin ikävä kyllä tullut.

Vierailija
67/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti mietittynä oman tuttavapiiriini pariskunnat ovat tavanneet, töissä (enemmistö), kavereiden kautta, harrastuksissa, baarissa, lentokoneessa (tiedän kaksi tällaista pariskuntaa jotka ovat nykyään perheellisiä), puun alla sadekuuroa paossa

Itse tapasin puolisoni lentokentän loungessa 36-vuotiaana. Oltiin kumpikin työmatkalla ja ainoa vapaa pistoke laiturille oli mun tuolin vieressä. Siitä se juttu lähti.

Poikkeuksia löytyy aina. Totta kai jos kaikki parit käydään Suomesta läpi, niin joku on löytänyt loungeista ja jäätelökioskeilta kumppaninsa. Mutta varmasti todennäköisin vaihtoehto +30-vuotiaalla on joko Tinderistä joku keskinkertainen kumppani tai sitten työelämästä joku vähän parempi. Epäilen, että tuolla ikäluokalla Tinder ja työpaikka/työpaikan kekkerit muodostavat 75-80 prosenttia syntyneistä parisuhteista. Loppuosuus todennäköisesti kavereiden kautta. Ehkä yksi prosentti voidaan varata satunnaisille kohtaamisille arjessa.

Niinhän mä sanoin, enemmistö tavannut töissä. Omasta kaveripiiristäni ehkä 1% on löytänyt kumppaninsa tinderistä. Jotain satunnaisia panoja on toki ennemmän.

Kannattaa olla sosiaalinen ja pyöriä ihmisten ilmoilla niin ettei jatkuvasti tuijota puhelinta.

Onko töissä tavanneissa myös sellaisia, jotka työskentelevät alalla jossa enimmäkseen toista sukupuolta?

Haha, mä olen nainen miesvaltaisella alalla ja päivä päivältä varmempi, etten tule miehen kanssa koskaan enää pariutumaan. Sori.

Vierailija
68/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti mietittynä oman tuttavapiiriini pariskunnat ovat tavanneet, töissä (enemmistö), kavereiden kautta, harrastuksissa, baarissa, lentokoneessa (tiedän kaksi tällaista pariskuntaa jotka ovat nykyään perheellisiä), puun alla sadekuuroa paossa

Itse tapasin puolisoni lentokentän loungessa 36-vuotiaana. Oltiin kumpikin työmatkalla ja ainoa vapaa pistoke laiturille oli mun tuolin vieressä. Siitä se juttu lähti.

Poikkeuksia löytyy aina. Totta kai jos kaikki parit käydään Suomesta läpi, niin joku on löytänyt loungeista ja jäätelökioskeilta kumppaninsa. Mutta varmasti todennäköisin vaihtoehto +30-vuotiaalla on joko Tinderistä joku keskinkertainen kumppani tai sitten työelämästä joku vähän parempi. Epäilen, että tuolla ikäluokalla Tinder ja työpaikka/työpaikan kekkerit muodostavat 75-80 prosenttia syntyneistä parisuhteista. Loppuosuus todennäköisesti kavereiden kautta. Ehkä yksi prosentti voidaan varata satunnaisille kohtaamisille arjessa.

Niinhän mä sanoin, enemmistö tavannut töissä. Omasta kaveripiiristäni ehkä 1% on löytänyt kumppaninsa tinderistä. Jotain satunnaisia panoja on toki ennemmän.

Kannattaa olla sosiaalinen ja pyöriä ihmisten ilmoilla niin ettei jatkuvasti tuijota puhelinta.

Onko töissä tavanneissa myös sellaisia, jotka työskentelevät alalla jossa enimmäkseen toista sukupuolta?

Haha, mä olen nainen miesvaltaisella alalla ja päivä päivältä varmempi, etten tule miehen kanssa koskaan enää pariutumaan. Sori.

Tarkoittaako, että vaihtelu eri miesten välillä on taattua, eikä parisuhdetta enää tarvitse, vai onko miesten luonto tullut tutuksi?

Vierailija
69/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni (ollaan 30-40 vuotiaita) olen viime vuosina todistanut 4 suhteen syntymistä. Näistä suhteista yksi lähti liikkeelle Facebookista, kaksi Tinderistä ja yksi työpaikalta.

Tämän todella suppean otoksen perusteella sanoisin että ihmiset tapaavat nykyisin hyvin usein Tinderissä.

Vierailija
70/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on se vika, että pelkkä naama ratkaisee 95 % sti. Turhaa touhua, jos ei ole kaunis. M37

Vierailija
71/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on se vika, että pelkkä naama ratkaisee 95 % sti. Turhaa touhua, jos ei ole kaunis. M37

Hahhhahhhaaa!

Ei kuule nättikään naama auta jos on huonot kuvat eikä persoonaa 😂

Vierailija
72/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Kyllä auttaa. Alle 30-vuotiaan miesmallin kuvalla tuli päivittäin yli 20 matchia sen ajan, mitä jaksoin testiä tehdä, ja esittelytekstinä oli pelkkä sydän. Tuli suoria aloitteita ilman, että itse olisi tarvinnut tehdä mitään.

Vierailija
73/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Tinderissä ulkonäkö pitää olla kunnossa, ja totta kai kuvien pitää olla hyviä ja laadukkaita, jotta kuvan katsoja erottaa niistä kiistatta että olet tosiaan hyvännäköinen. Kasvot tulee esitellä useasta eri kuvakulmasta, ja kokovartalokuva on myös must.

Persoonallisuus on Tinderissä ihan turha ominaisuus. Homman juju on nimenomaan siinä että sun pitää näyttää hyvältä, sillä niitä mätsejä saadaan. Koskee samalla tavalla sekä miehiä että naisia.

Vierailija
74/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Kyllä auttaa. Alle 30-vuotiaan miesmallin kuvalla tuli päivittäin yli 20 matchia sen ajan, mitä jaksoin testiä tehdä, ja esittelytekstinä oli pelkkä sydän. Tuli suoria aloitteita ilman, että itse olisi tarvinnut tehdä mitään.

Itse tein samanlaisen testin joskus kauan sitten, 2015-2016 about. Miesmallin kuvilla ja ilman profiilitekstiä.

Se naisten janoisuus ja innokkuus oli jotain aivan käsittämätöntä, tykkäyksiä tuli naisilta yhden viikonlopun aikana yli 100, ja naiset itse aloittivat jatkuvasti keskusteluja.

Vierailija
75/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Itse tein samanlaisen testin joskus kauan sitten, 2015-2016 about. Miesmallin kuvilla ja ilman profiilitekstiä.

Se naisten janoisuus ja innokkuus oli jotain aivan käsittämätöntä, tykkäyksiä tuli naisilta yhden viikonlopun aikana yli 100, ja naiset itse aloittivat jatkuvasti keskusteluja.

Sama kokemus itsellä. Se aloitteiden ja suoruuden määrä oli vaikea käsittää, koska tavallisena miehenä joudut tekemään töitä ihan hulluna, että saat edes jonkun vastaamaan aloitusviestiin. Mallimiehen tapauksessa olisi riittänyt, kun olisi sanonut: "Joo, tule vaan tänne". No luonnollisesti en sanonut, enkä enää ole naisten kanssa tuon jälkeen ollut juuri tekemisissä muuten, kuin töissä.

Vierailija
76/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Miten sinulle on käsittämätöntä että naiset kiinnostuvat komeasta miehestä? Miten ihmeessä et tuota ymmärrä? Miten on mahdollista että sinun pitää testata tuota?

Vierailija
77/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset naiset löytyy seurakunnista

Se on kyllä totta, että seurakunnan piirissä on jäätävän hyviä naisia. Ongelma on vaan se avioliitto ja heitä on lähes mahdoton saada kevyisiin suhteisiin...

Puhut kuin naisista kuin hevosista. No, uskismiehet ovat kaikki naisvihaajia.

Vierailija
78/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Miten sinulle on käsittämätöntä että naiset kiinnostuvat komeasta miehestä? Miten ihmeessä et tuota ymmärrä? Miten on mahdollista että sinun pitää testata tuota?

Olen eri, mutta johtunee siitä, että yleisessä keskustelussa naiset väittävät, että itsevarmuus ja hyvä profiiliteksti ratkaisevat. Todellisuudessa naiset katsovat enemmän ulkonäköön, kuin miehet.

Vierailija
79/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhhahhhaaa!

Minkä näköinen sinusta on tarkalleen tuo komea mies, jota lähes kaikki naiset haluavat? Mitä ulkoisia ominaisuuksia miehestä löytyy?

Vierailija
80/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakasta saa helposti kapakkaukon, sehän tulee vaikka väkisin.

Paremman saaminen onkin sitten vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi