Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kolmi-nelikymppiset sinkut tutustuu, jos ei halua käyttää Tinderiä?

Vierailija
09.10.2022 |

--------------

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinäkin vaan kotona, se on kaikkien kannalta paras juttu.

Vierailija
2/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, töissä, harrastuksissa, kavereiden välityksellä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL

Vierailija
4/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kovin ihme vaihtoehtoja ole:

Kaveripiirit

Harrastukset

Vierailija
5/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa. 👍😉

Vierailija
6/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä myymään itseäsi kadunkulmaan, jos et muuta keksi. Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan sinu onnnetonta!

Vierailija
7/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook dating, miinuksena helvetisti ulkomaalaisia mutta myös vähemmän tinder-idiotismia

Vierailija
8/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä melkein ainoa mahdollisuus. Ei kukaan halua vapaa-ajalla että tulee jotain random seuraanhakeutumisia.

Vierailija
9/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden kautta tapaa kivoja ihmisiä.

Vierailija
10/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla liikkuu urbaaneja legendoja, että: "missä vain voi tutustua uusiin ihmisiin ja sitä kautta suhde voi syntyä". No tässä vaiheessa kannattaa käyttää rehellistä arviointia, kuinka monta paria tunnet työelämästä, kaveripiiristä tai mistä tahansa, jotka olisivat yli 30-vuotiaina tavanneet jossain muualla, kuin työelämässä tai Tinderissä. Baarissa tutustumisetkin alkavat olla todella harvinaisia, koska harvalla on aikaa ravata 30-40-vuotiaana enää aktiivisesti baareissa. Tai jos ravaa, niin kyseessä on todennäköisesti alkoholisti.

Vierailija
11/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä melkein ainoa mahdollisuus. Ei kukaan halua vapaa-ajalla että tulee jotain random seuraanhakeutumisia.

Työpaikkakin on vähän niin ja näin. Lähestyminen voi töistä riippuen olla kyseenalaista ja/tai johtaa kiusallisiin tilanteisiin.

..Tietysti kaikki tekevät omat päätöksensä ja onhan moni suhde alkanut työpaikalta.

Vierailija
12/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla, lähikaupassa, kirjastossa. Eli siis ei missään.

Vierailija
13/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla liikkuu urbaaneja legendoja, että: "missä vain voi tutustua uusiin ihmisiin ja sitä kautta suhde voi syntyä". No tässä vaiheessa kannattaa käyttää rehellistä arviointia, kuinka monta paria tunnet työelämästä, kaveripiiristä tai mistä tahansa, jotka olisivat yli 30-vuotiaina tavanneet jossain muualla, kuin työelämässä tai Tinderissä. Baarissa tutustumisetkin alkavat olla todella harvinaisia, koska harvalla on aikaa ravata 30-40-vuotiaana enää aktiivisesti baareissa. Tai jos ravaa, niin kyseessä on todennäköisesti alkoholisti.

Jep, av:n ohje löytää seuraa oli että mene puiston penkille istumaan ja odota niin varmasti tulee seuraa. Ohjeen antaja varmaan joku puliukko.

Vierailija
14/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta meinasit syödä? Eikö yhtään hävetä?

Vierailija
15/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muita diettipalveluita, uskovaisten Valo on nyt kuumaa tavaraa ja sieltä luvataan myös pettämis seuraa.

Vierailija
16/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakin on vähän niin ja näin. Lähestyminen voi töistä riippuen olla kyseenalaista ja/tai johtaa kiusallisiin tilanteisiin.

..Tietysti kaikki tekevät omat päätöksensä ja onhan moni suhde alkanut työpaikalta.

Niinhän se on, enkä itse aloittaisi mitään työpaikkaromanssia, mutta ehkä joku sidosryhmien kautta tuleva tuttavuus menisi.

Sellaisen havainnon tein tässä syksyllä, että messut voisi olla aika hyvä paikka. Siellä on asiallisia töissä käyviä ihmisiä, jotka illan päätteeksi kokoontuu hotellien baareihin pitämään hauskaa.

Vierailija
17/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mitä tuo kuormasta syöminen tarkoittaa? En ole tajunnut ikinä. Mielestäni on aina kuormasta syömistä, jos minä esimerkiksi keskitasoisena olen seurustellut itseäni kauniimman naisen kanssa. Jokaisen minun kanssani seurustelleista naisista olisi todellisuudessa pitänyt olla jonkun muun kanssa, joten söinkö minä toisten miesten omaisuutta?

Vierailija
18/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden kautta tapaa kivoja ihmisiä.

Eipä omassa työssä ainakaan...Pelkkiä etä-Teams palavereja....

Vierailija
19/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, av:n ohje löytää seuraa oli että mene puiston penkille istumaan ja odota niin varmasti tulee seuraa. Ohjeen antaja varmaan joku puliukko.

No sinällään totta, että jos on kaunis nainen, niin melkein mihin vaan voi mennä istumaan ja seuraa on tarjolla.

Vierailija
20/95 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mitä tuo kuormasta syöminen tarkoittaa? En ole tajunnut ikinä. Mielestäni on aina kuormasta syömistä, jos minä esimerkiksi keskitasoisena olen seurustellut itseäni kauniimman naisen kanssa. Jokaisen minun kanssani seurustelleista naisista olisi todellisuudessa pitänyt olla jonkun muun kanssa, joten söinkö minä toisten miesten omaisuutta?

Kunhan v*ttuilen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi