Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20397)

Vierailija
19841/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.

Kiva viesti, nyt minäkin ehdin lukea. Laitan nyt ylläpitoon sähköpostia !

Kiitos 😊

Vierailija
19842/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.

Oliko baarissa oikein jukeboksi vai dj:n valitsemat levyt? Nuo jukeboksit oli mun lapsuudessa ensikosketus pop-musiikkiin. Meidän kyläkahvilassa oli sellainen. Sama paikka, mistä haettiin 5 pennin tikkareita. Jos oli mieluista musiikkia, niin sitähän jäätiin kuuntelemaan. Harvemmin meillä tenavilla oli rahaa laittaa jukeboksiin (50 penniä kipale? 🤔), kyllä ne tikkarit meni edelle.

Ei ollut. Netistä löytyy kuvia sieltä Kyllikki baari lpr. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19843/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mainostitko nimellä baaria? Se voi olla syy poistoon...

Vierailija
19844/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin havuja kuusesta, kun lähdemme varmaan äitini kanssa alkuviikosta reissuun. Tuon reissun tarkoituksena on käydä haudat laittamassa kuntoon eli istuttaa kanervat ja laittaa havut haudoille. Käydään tuolla päin pari kertaa vuodessa.

Koirani tarvisi myös uuden kiven haudalleen. On siis luonnonkivi missä laatta. Itse "askarreltu" kokonaisuus ja alkaa jo hajota. Pitäisi jotain uutta keksiä sinne, mutta jää ensi vuoteen.

Muuten yhdistetään tuohon hammaslääkäri käynyt myös. Olen itsekin käynyt monessa paikkaa, mutta tuo yleensä sellainen missä on ok palvelua ollut. Itse en sinänsä pelkää käyntejä, mutta hieman etuhampaan ikenen tilanne huolettaa. Toivon, ettei mitään juurihoitoa tulisi. 

Vierailija
19845/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on harmaan pilvistä ja tuulista, meneeköhän koko päivä sisähommissa. Tulen laitoin takkaan että tarkenee ja nyt  kahvitauko.

Vierailija
19846/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mainostitko nimellä baaria? Se voi olla syy poistoon...

Onhan baareista ollut ihan otsikoituja  keskustelujakin. 

Vierailija
19847/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne poistopyynnöt mene ensin jonkun tarkastukseen ja poistuu sitten jos poistuu. Ei kai niitä lukijat voi suoraan poistaa?

Vierailija
19848/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Vierailija
19849/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia. 

Vierailija
19850/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne poistopyynnöt mene ensin jonkun tarkastukseen ja poistuu sitten jos poistuu. Ei kai niitä lukijat voi suoraan poistaa?

Näin on. Ylläpito tarkistaa,  onko jotain laitonta tai arveluttavaa, ja sitten joko poistaa tai ei.  Lukijat vain ehdottavat poistettavaksi. Toiset modet on tarkempia, on suurta vaihtelua. Moni opiskelija tekee sivutyönä sitä. 

Vierailija
19851/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös kyselyn ylläpitoon ja halusin vastauksen. Kaikenlainen kiusa, kiroilu yms on kielletty! Tuo yksi kiusaaja kehuskelee vpn-yhteyksillään... 

Näytä aiemmat lainaukset

Kävin "pitkästä" aikaa kaupassa. Siskoni laittoi aamulla viestiä, haluaisinko lähteä käymään Cittarissa, mutta ehdotin vähän lähempänä olevaa K-Supermarketia. Vaikka tämä tauti alkaa ollakin jo ohi, niin ihan jäätävä väsymys vielä. Oli siis mukavampaa tehdä ostosreissu vähän pienemmässä kaupassa. Makuaisti on palautunut ja siten myös ruokahalukin :)

Vierailija
19853/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Kävin "pitkästä" aikaa kaupassa. Siskoni laittoi aamulla viestiä, haluaisinko lähteä käymään Cittarissa, mutta ehdotin vähän lähempänä olevaa K-Supermarketia. Vaikka tämä tauti alkaa ollakin jo ohi, niin ihan jäätävä väsymys vielä. Oli siis mukavampaa tehdä ostosreissu vähän pienemmässä kaupassa. Makuaisti on palautunut ja siten myös ruokahalukin :)

Testasitko koronaa? Nyt on liikkeellä meillä päin, siksi utelen?

Mitä väliä toisaalta oikeastaan on, mikä kuume yms

Unista... näin viime yönä unta, että minun piti huolehtia mäkihypyn alarinteen auraus. Innostuin ryyppäämään ja työ jäi tekemättä. Alarinne oli luminen ja vain muutamat ajourat oli. Kuvittelin, että väliajalla käyn lapioimassa. Ei onnistu. On epäreilut olosuhteet eri hyppääjille. Mistä ihmeestä nämä unet tulee?

Vierailija
19854/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.

Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.

Yhtä tyhjän kanssa tämä elämä minulle enää.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Testasitko koronaa? Nyt on liikkeellä meillä päin, siksi utelen?

Mitä väliä toisaalta oikeastaan on, mikä kuume yms

Unista... näin viime yönä unta, että minun piti huolehtia mäkihypyn alarinteen auraus. Innostuin ryyppäämään ja työ jäi tekemättä. Alarinne oli luminen ja vain muutamat ajourat oli. Kuvittelin, että väliajalla käyn lapioimassa. Ei onnistu. On epäreilut olosuhteet eri hyppääjille. Mistä ihmeestä nämä unet tulee?

En käynyt testauttamassa, mutta digiklinikan lääkäri reseptejä uusiessaan totesi, että mulla oli ihan jokainen koronan oire. Onhan sekin mahdollista, että nappasin Irlannista jonkun muun pöpön, mutta siellä uutisissakin kerrottiin päivittäin, etät nimenomaan koronavirus leviää vauhdilla. Ja olin just niissä paikoissa, joissa siellä oli tartuntoja eniten. 

Vierailija
19856/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.

Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.

Saa sitä surra. Kyllä vanhempana toivoo lapselleen hyvää elämää. Jospa hänellä on vielä hyvää elämää jäljellä, kuten sinullakin.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä tytär että poika eikä kumpikaan halua lapsia. Mulle ihan fine. Jos ihan suoraan sanon, niin olen jopa tyytyväinen. On helpompaa ottaa koira hoitoon kuin lapsi. Varmaan suhtautuisin eri tavalla, jos niitä lapsenlapsia olisi, mutta nyt nautin siitä, että voin mennä ja tulla miten haluan. Jopa silloin, kun mulla on täällä hoitokoira, voin lähteä vaikka tapaamaan ystäviäni ilman, että koira pitää ottaa mukaan.

Vierailija
19858/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Vela, en koskaan kuvitellutkaan, että onnistuisin lasta kasvattamaan. Liian suuri huoli ja vastuu. Hyvä, kun itseni kanssa pärjään...

Vanhempani saivat lapsenlapsia miltei kaikilta muilta jälkeläisiltään, meitä on monta.

Vierailija
19859/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia. 

Ok. Turvallista matkaa teille!

Vierailija
19860/20397 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mukava päivä vaikkei tullutkaan lähdettyä suunnitellulle metsälenkille. Eli leikattiin nurmikko, ilmeisesti viimeisen kerran. Ruuaksi broilerin koivet. Sitten yks'kaks menimme vinttiin, mulla on ollut jo vuosia siellä suuret laatikot kesä tekstiileille+ vaatteille ja toinen laatikko talvivaatteille, pöytäliinoille, verhoille jne. En olisi uskonut että tuli paljon hyväntekeväisyyteen tavaraa eli iso matkalaukullinen ja Bilteman jättipussi. Toivon tähteen joka vie tavaraa latviaan ja liettuaan. Voi kun tuli hyvä olo kun kotona tavaran määrä vähenee. Nyt astianpesukone jyskää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan