Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19510)

Vierailija
161/19510 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa omaa laatuaikaa. Puoliso lähti isolle kirkolle, jäin maaseudun rauhaan. Huomenna Naistenpäivänä haen pitsan ja herkuttelen😊🥂

Vierailija
162/19510 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälinen Naistenpäivä

Onnea Sinulle ja Minulle💫🍸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/19510 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vissii diabetes

Vierailija
164/19510 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on toivoa täynnä. Kudon ja syön hernekeittoa. Leppoisaa eläkeläisoloa.

Vierailija
165/19510 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika askaa... heräsin kyynelsilmin ja aivastellen, nenää piti niistää ihan kunnolla, pää on kipeä, koska kaikki limaklavot pään alueella ovat turvonneet. Antihistamiini alkaa nyt vasta purra: ei ole tarvinnut aivastella eikä niistää kohta tuntiin *koputtaa puuta*. Vihaan siitepölykautta.

Vierailija
166/19510 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään. Toivon raiskaajan kuolemaa. On sen verran julkisuudessa että siitä olisi uutisissa.

Vierailija
167/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa, pakkasta: potkurireissuun. Illalla - ehkä - karaoke

Vierailija
168/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä mieheni luona kylässä. Toiset kahvit olen jo juonut tälle aamulle.

Vierailija
169/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempaa kuin eilen. Olen ollut vähän masentunut viime aikoina.

Vierailija
170/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle mukavaa päivää, valoa ja lämpöä. Ja että voisit huomenna taas vähän paremmin kuin tänään. Että tulevaisuutesi on valoisa ja masennuksesi helpottaa.

Vierailija
171/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä mieheni luona kylässä. Toiset kahvit olen jo juonut tälle aamulle.

Oletko "päiväkahvilla"?

Vierailija
172/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle mukavaa päivää, valoa ja lämpöä. Ja että voisit huomenna taas vähän paremmin kuin tänään. Että tulevaisuutesi on valoisa ja masennuksesi helpottaa.

Kiitos

Vierailija
173/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lauantaita :) Tehtiin taikina sloppy joe:ta varten ja nyt ootellaan että se kohoaa. Mies pelailee ja itse lueskelen täälä näitä juttuja. Otettiin jo ekat juomatkin, miehelle viski cola ja ittellä vodka appelsiini mehulla :D

Hyvää lauantaita kaikille <3

Vierailija
174/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista kyllä saan olla jonkun tunnin yksin kotona, kun miehellä on menoa. Käytän sen ajan opiskeluun ja nautin siitä, kun on hiljaista. Onni tulee pienistä asioista, kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
175/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista kyllä saan olla jonkun tunnin yksin kotona, kun miehellä on menoa. Käytän sen ajan opiskeluun ja nautin siitä, kun on hiljaista. Onni tulee pienistä asioista, kun sen oikein oivaltaa.

Laatuaikaa sulla. Oman puolison kanssa vitsaillaan "laatuajasta", muttei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli🌻

Vierailija
176/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tunnin yöunet takana, joten enpä odota mitään suurta tältä päivältä, lähinnä tiedän jo, että tulee paljon sutta ja sekundaa :D. Lenkille aion kuitenkin uskaltautua, vaikka olo on just semmoinen että voisin vaikka eksyä. Sairausloman viimeisiä päiviä vietän mutta olotilaa hiukan varjostaa epäily Näinköhän kuitenkaan olen vielä tarpeeksi vahvassa fyysisessä kunnossa palaamaan, koska kipujakin vielä osin on. Mielessä myös pyörii patologin lausuntojen odottelu mutta elämä on. Samalla kummittelee epävarmuus parisuhteeni tilasta. Illemmalla tiedossa leffailua tyttäreni kanssa, joten laatuseuraa tiedossa!

Mukavaa ja rennonletkeää lauantaita kaikille! :)

Vierailija
177/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen tunnin yöunet takana, joten enpä odota mitään suurta tältä päivältä, lähinnä tiedän jo, että tulee paljon sutta ja sekundaa :D. Lenkille aion kuitenkin uskaltautua, vaikka olo on just semmoinen että voisin vaikka eksyä. Sairausloman viimeisiä päiviä vietän mutta olotilaa hiukan varjostaa epäily Näinköhän kuitenkaan olen vielä tarpeeksi vahvassa fyysisessä kunnossa palaamaan, koska kipujakin vielä osin on. Mielessä myös pyörii patologin lausuntojen odottelu mutta elämä on. Samalla kummittelee epävarmuus parisuhteeni tilasta. Illemmalla tiedossa leffailua tyttäreni kanssa, joten laatuseuraa tiedossa!

Tsemppiä, hyviä uutisia toivotan & antoisaa elokuvailtaa🎬

Ps mikä leffa

Kysyy elokuvakerholainen liki 30v

Vierailija
178/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan Kaikille mukavaa päivää

Ap joka on jo N62

Vierailija
179/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoa, pakkasta: potkurireissuun. Illalla - ehkä - karaoke

Potkurireissu takana😊. Näkisittepäs nää punaset posket😚

Hernekeitto maistuu...

Vierailija
180/19510 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, hyviä uutisia toivotan & antoisaa elokuvailtaa🎬

Ps mikä leffa

Kysyy elokuvakerholainen liki 30v

Kiitos. :) Korkataan Kieslowskin väritrilogia. Itsehän olen nuo jo katsonut useampaan kertaan ja viehätyin suuresti. Nyt tyttäreni oli bongannut nämä kirjastosta, joten mielenkiintoista on nähdä ja kuulla, mitä hän tykkää. :)

Ja kiitos tsempeistä. :) Otan vastaan sen mikä tulee ja yritän vaikuttaa niihin asioihin mihin voin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi